Zoals ik zei, ik heb deze 1x gedragen en dat beviel erg goed, alleen heb ik de strap gewoon niet nodig. Voor dit soort vragen zal je zelf onderzoek moeten doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe comfortabel kan je door een stad lopen met deze+ 50D/70-200? En werkt hij ook nog goed met een rugzak om? Dus eerst de black rapid, daarna de rugtas?
Voor 45 excl. mag je hem hebben!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:32 schreef Modjopower het volgende:
Hierbij een beginbod van 45 euro inclusief verzending
Zo draag ik hem inderdaad. Heb een ander model van Black Rapid. Bevalt nog steeds erg goed na een aantal jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe comfortabel kan je door een stad lopen met deze+ 50D/70-200? En werkt hij ook nog goed met een rugzak om? Dus eerst de black rapid, daarna de rugtas?
Wat zijn de verzendkosten ongeveer? Als ze niet te belachelijk hoog zijn doe ik het voor 45 exclquote:
Als ik het in een brievenbusdoos stop (wat wel zou kunnen, denk ik), dan kost het denk ik 3 euro!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten ongeveer?
Prima. Ik pm je even mijn gegevens!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij 'm in zo'n doos weet te stoppen voor 48 euro vind ik het een deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |