Gewoon goed geregeld heet datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef NoBoNo het volgende:
Thuis aan het werk, terwijl schoonvader 2 muren verderop in de babykamer aan het klussen is.
Voel ik mij dan niet schuldig?Ehm.....nee totaal niet!
En je denkt niet dat je hormonen dat over een paar maanden rijkelijk laat gaan vinden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gewoon goed geregeld heet dat
Mijn vader gaat in april met pensioen. Ideaal... kan ie meteen komen klussen daarna
Nee want tot die tijd is er nog genoeg kluswerk wat we zelf kunnen doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
En je denkt niet dat je hormonen dat over een paar maanden rijkelijk laat gaan vinden?
Wacht maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee want tot die tijd is er nog genoeg kluswerk wat we zelf kunnen doenNog een hele hoop kleine dingetjes in huis die ik echt af wil hebben en uitgesorteerd wil hebben voor de kleine komt. En het is een klein kamertje dus die is ook snel af. En tot die tijd ga ik lekker fantaseren hoe ik de kamer wil
De katten zullen er niet blij mee zijn, die raken hun privekamer kwijt
Truequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht maarAl die andere dingen zullen ineens niet belangrijk zijn.
Hormonen
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik emotioneel zo heftig ga reageren op die hormonen. Ik heb toen ik hormonen moest spuiten ook nergens last van gehad. In de tijd dat ik de pil slikte ook niet. Ik heb het idee dat ik een beetje imuun ben voor hormonen of zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht maarAl die andere dingen zullen ineens niet belangrijk zijn.
Hormonen
Tnx die kan ik ook op de to do lijst zetten ja, het badkamerraamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
True.
Hoewel zowel mijn man als ik een hele heftige aanval hebben van: 'het hele huis moet nu goed zijn want er komt straks een baby'.
Alsof het zo'n frummel kan interesseren dat het kozijn van het badkamerraam opnieuw in de lak zit, maar soit.
Doen jullie ook mee? Superleukgezellie!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Secret Santa is weer gestart! Na een wat overhaaste start is de inschrijving weer geopend. Dus wil je meedoen?
Meld je hier
Mja, moet zeggen dat ik alles behalve last heb gehad van m'n hormonen. Had ik er maar meer last van!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik emotioneel zo heftig ga reageren op die hormonen. Ik heb toen ik hormonen moest spuiten ook nergens last van gehad. In de tijd dat ik de pil slikte ook niet. Ik heb het idee dat ik een beetje imuun ben voor hormonen of zo
[..]
Tnx die kan ik ook op de to do lijst zetten ja, het badkamerraam
Haha nou qua dingen kopen ga ik denk ik wel redelijk los maar dat heeft niks met hormonen te maken maar meer omdat ik alles al jaaaaren zo schattig vind en straks mag in eindelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, moet zeggen dat ik alles behalve last heb gehad van m'n hormonen. Had ik er maar meer last van!
Het kamertje is wb decoratie nog niet af, maar het stoort me niet, gek genoeg.
Nesteldrang? Wat is dat?
Kleertjes kopen? Ik heb maat 50+56 in huis, ga wel shoppen als hij er is.
Al het beddengoed perfect strijken? Mèn, na 2 lakens werd ik al gek!
Raar! Mja, zo werken mijn hormonen: Ik ben in de chill-stand. Ook wel érg lekker, als ik al die verhalen lees over moeten schoonmaken en dingen moeten kopen..
Ik ga me ff inlezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef Limone het volgende:
Copy/paste uit het update-topic:
[..]
Doen jullie ook mee? Superleukgezellie!
Ik blijf het zo tof vinden voor julliequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Haha nou qua dingen kopen ga ik denk ik wel redelijk los maar dat heeft niks met hormonen te maken maar meer omdat ik alles al jaaaaren zo schattig vind en straks mag in eindelijk
Maar dingen als hormonale huilbuien en boos worden om niks, daar kan ik me niks bij voorstellen dat ik dat ineens krijg. Schoonmaken wel, maar dat heb ik ook als er bezoek komt
Ik wel, alle dooiers van eieren die ik eet zijn niet meer vloeibaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:
Mijden jullie eigenlijk ook zachtgekookte eitjes?
Ja maar ik vind dat ik moet wachten tot de risicomaanden voorbij zijn en met kleding zelfs tot ik het geslacht weetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf het zo tof vinden voor jullieZo gegund! Heb je nu al de neiging om alles wat los en vast zit te kopen?
Die hormonale buien heb ik ook niet gehad, er is dus hoop
Ja en scrambled egg ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:
Mijden jullie eigenlijk ook zachtgekookte eitjes?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wel, alle dooiers van eieren die ik eet zijn niet meer vloeibaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |