Oh dat vind ik ook wel een goeie tip Kyara. Kolven gaat ook prut. Komt er na 5,5 uur met veel moeite 120ml uit. Dus de watertip neem ik mee. Thanks!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:41 schreef Kyara het volgende:
Ik ken alleen oxytocinespray maar misschien zijn er betere manieren. Ligt het aan de houding? Dat je dan bijvoorbeeld liggend voedt of zo?
Tijdens het kolven helpt het bij mij wel om een slok water te drinken
Gulara ik weet het niet zeker, maar je kan proberen of orstcompressie helpt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef Gulara het volgende:
Och Kyara, M.!
Laiv, klinkt als een juiste beslissing.
Hongergevoel ken ik niet echt.
Ik heb een probleem. Mijn toeschietreflex komt pas heel laat. Was van de week 's nachts zelfs even een beetje in paniek dat het einde bv zou zijn. Want krijsen en compleet overstuur. Met een hoop gedoe lukt het dan toch.
Het is ook alleen 's avonds. Zo bij de voeding tussen 19-24 (tijdstip wisselt).
Is er iets wat ik kan doen om een snellere toeschietreflex te krijgen?
Mijn ervaring is dat een dagje minder kolven / drinken geen gevolgen heeft voor je productie. Zeker na zo'n lange tijd kan dat geen kwaad. Door omstandigheden heb ik een paar weken overdag maar 2 keer gevoed in plaats van 4x, maar als ik dan wel weer vaker voedt, gaat dat ook zonder problemen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Laiv fijn
Oliver is uit logeren geweest ( 1e nachtje ooit zonder mij naast hem) hoj heeft nu dik 24 uur niet gedronken , heb met de hand nu 2 keer gekolfd eerste keer of beiden totaal 130 cc en nu 8 uur later zit ik op 90 cc ongeveer.
Nu weet ik dat kolven niet altijd iets zegt maar zou ik volgende keer wat vaker moeten kolven? Of proberen wat vaker te oefenen , het gaat me niet om de gekolfde melk maar mijn productie kan niet ophouden maar over productie wil ik ook niet..
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
6 maanden borstvoeding!
And loving it
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
6 maanden borstvoeding!
And loving it
Wat goed, gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
6 maanden borstvoeding!
And loving it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |