Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
alsof die disc daar wat aan kan doen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Roces18 het volgende:
zelfs cristiano kan niet spelen , belachelijk!!!
[ afbeelding ]
Lol, is die blind zo groot?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
moet ie hem maar gewoon op z'n engels zettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij verdient negen miljoen per jaar, als ik hem was , had ik een bioscoop sized schermquote:
Ja maar voor zo'n groot scherm is wel overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij verdient negen miljoen per jaar, als ik hem was , had ik een bioscoop sized scherm
Geen idee denk het wel ja,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die valt ook aan de pc te koppelen zeker? Hmm...
17 miljoenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij verdient negen miljoen per jaar, als ik hem was , had ik een bioscoop sized scherm
Ik weet niet of ik vanavond tijd heb maar in ieder geval bedankt voor het aanbod:)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Level 7 is zo hersteld. En het geld wat op de bank staat is er ook nog steeds omdat dit met alle karakters gedeeld wordt.
Voeg mij toe op PSN (ID: Lisker) dan help ik je vanavond wel. Misschien ga ik vanavond mijn 1ste slot karakter opnieuw maken (ik heb nu een tijd op slot 2 gespeeld). Ik heb wat geld gespaard en kan eigenlijk direct een woning kopen.
Ik kan me dat ook herinneren. Komt omdat je dan in een missie zit waarbij je een auto moet jatten en daarna gebruiken voor een race (kan ook singleplayer zijn hoor bij mij dan:P) Toen ben ik stad en land afgereden voor een andere en zag alleen jeep of een andere stationwagonquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dit vind ik ook echt heel jammer. Waarom zouden ze dit zo doen? Waarom niet gewoon op willekeur?....
Toch wel erg makkelijk te krijgen als je weet hoequote:
Omdat het spel anders veel zwaarder wordt, het is zo geprogrammeerd om systeembelasting te verminderen, daarom zie je vaker dezelfde auto'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dit vind ik ook echt heel jammer. Waarom zouden ze dit zo doen? Waarom niet gewoon op willekeur?....
Ik weet wel hoe jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Toch wel erg makkelijk te krijgen als je weet hoe
vastlopers heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:42 schreef Tropanzia het volgende:
Hij gaat bij mij vastzitten in die begincredits als je bij Lamar in de auto zit.. En dan bij scripts. Meer last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |