denk na zo'n gang attackquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar kan je zo`n motor vinden? Nog nooit 1 tegen gekomen
Die crates worden eens in de zoveel tijd gedropt door een vliegtuig. Je krijgt als je character ongeveer level 23 is een bericht van Ron dat er crates gedropt worden. Je triggert dus pas na een bepaald level. Het mooie is wel dat iedereen op de map ook onder level 20 die crate wel kan zien liggen dus iedereen gaat er meestal als een gek op af.quote:
Wat is je psn?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Roces18 het volgende:
Wilt iemand me uitnodigen die op de ps3 speelt? Zit nu maar gaar auto's te verpatsen maar dat is ook niet alles.
Zo'n minigun krijg je trouwens uit een special crate, die zijn veel sporadischer dan de normale crates.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die crates worden eens in de zoveel tijd gedropt door een vliegtuig. Je krijgt als je character ongeveer level 23 is een bericht van Ron dat er crates gedropt worden. Je triggert dus pas na een bepaald level. Het mooie is wel dat iedereen op de map ook onder level 20 die crate wel kan zien liggen dus iedereen gaat er meestal als een gek op af.
Ik had zelf gisteren ook een minigun er in en cash/xp.
Toen ik een andere sessie joinde was hij wegquote:
yea toen ik net dood ging ook ineensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik een andere sessie joinde was hij wegenjoy it while it lasts.
misschien wel, als ik online ben/kanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef Janeiros het volgende:
Iemand zin om vanavond Violent Duct 10 a 20x te spelen?PS3
Ben jij wiwatron?quote:
Yes pleasequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef Janeiros het volgende:
Daar heb ik geen duikboot voor nodigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef YepssNL het volgende:
Wat kan GTA Online toch mooi zijn onder water![]()
[ afbeelding ]
Aan 't einde driehoekje > LIKE en dan wachten tot Continue tijd op 0 staat en dan als een malle R2quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef Flixxy het volgende:
Hoe restart je die farm-missions op de PS3?
Ik add je alvastquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:17 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik post hier dan wel even. M'n PSN is StevanoH
Sure, ik ga mijn char in slot 1 remaken, kan wel wat rp gebruiken. (En geld natuurlijk).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef Janeiros het volgende:
stuur me maar een invitequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:12 schreef Flixxy het volgende:
Iemand die NU online is en ff half uurtje ofzo 1v1 Criminal Records wil doen voor XP/(money)? Je wint dan om-en-om, race zelf duurt letterlijk 28 seconden.
Geen headset, PS3
Is volgens een Youtube guide het snelste om level 45 te worden.
Hey. Ik heb een Xbox en mijn NAT staat open... Ik zat vroeger bij KPN dus ik weet precies wat je bedoelt maar nu heb ik een vers nieuw abonnement bij Ziggo sinds een paar maanden. Ik heb qua problemen dat ik soms geen session kan joinen en dat hij zegt returning to gta v, timed out als in de lobby het spel start en dat mijn Xbox soms automatisch uitlogt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:02 schreef Lisker het volgende:
[..]
Op dit moment mag je geen issues meer hebben. Wat ik je kan aanraden is doe het volgende:
- doe de netwerk check op je PS3 en check welk NAT type hij aangeeft. Als deze 3 is dan is dat jouw issue.
Welke provider gebruik je? Als dit KPN is dan heb ik hetzelfde probleem gehad, dit heeft te maken met het feit dat sommige oudere KPN modems zo dichtgetimmerd zijn dat deze P2P connecties vanaf de PS3 niet toelaten.
Als je mij wat meer informatie kan aanleveren van jouw situatie dan kan ik jou misschien wel helpen.
Ik heb ook gewoon mn char opnieuw gemaakt. 2 ton stond er nog gewoon opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:19 schreef Lisker het volgende:
[..]
Sure, ik ga mijn char in slot 1 remaken, kan wel wat rp gebruiken. (En geld natuurlijk).
PSN: Lisker
Ik ben online na 17:30.
Dat is echt gay.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:23 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Is dat wat ik bedoelde? 1v1, 1 lap, om-en-om winnen?
Welkom op scheveningen Sea Lifequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar heb ik geen duikboot voor nodig
https://www.facebook.com/(...)=9147428727291062351
ik hier invite me maar O_Rocesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef Janeiros het volgende:
Leg uit? Ik vind het best een kutspel op laag leven, lijkt me leuker op hoger level. Dan ga ik liever niet meer tijd besteden dan nodig. Overigens doen bijzonder veel mensen iets soortgelijks, zie posts voor Violent Duct in dit topic, en check youtube voor level 45+ en 70+ farmguides.. die halen 2 miljoen in uurtje farmen.quote:
nee helemaal uit de social clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |