Ik krijg de auto(s) iedere keer weer terug als ik de verzekering belquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef Lisker het volgende:
[..]
Volgens mij als hij door de politie vernietigd is is deze permanent vernietigd. 100% zeker weet ik het niet. Maar ik heb meerdere mensen gezien waarbij dit gebeurde.
Dat PostNL ook elke keer weer hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Abed het volgende:
Waarom heb ik geen personal vehicle meer als ik inlog...fijn zo'n track en trace.
Dit vind ik ook echt heel jammer. Waarom zouden ze dit zo doen? Waarom niet gewoon op willekeur?....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:38 schreef Roces18 het volgende:
godverdomme zeg gekanker. Overal dezelfde pleuris auto's. Rijd ik in een jeep, zit iedereen in een godverdomde kut jeep.
Nog geen last van gehad... wel veel dezelfde auto's soms, maar niet allemaal dezelfde als waar ik in rijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dit vind ik ook echt heel jammer. Waarom zouden ze dit zo doen? Waarom niet gewoon op willekeur?....
gerald moet een kogel door zijn kop, die half kale homo geeft mij helemaal nietsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef MEzek het volgende:
kan iemand me inviten voor de violent duct missie? die gerald met zn wollen pantoffels geeft hem maar niet aan me
Beperking van de huisige generatie consoles. Er is nieg genoeg RAM voor veel verschillende auto'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dit vind ik ook echt heel jammer. Waarom zouden ze dit zo doen? Waarom niet gewoon op willekeur?....
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht, welke headsets gebruikten jullie ook alweer? Voor de PS3? Ik ga er één bestellen.
http://www.bartsmit.com/p(...)ss-bluetooth-headsetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht, welke headsets gebruikten jullie ook alweer? Voor de PS3? Ik ga er één bestellen.
Hier dezelfdequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
[..]
http://www.bartsmit.com/p(...)ss-bluetooth-headset
die gebruik ik
[ afbeelding ]
Ik bestel hem gelijk!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
[..]
die gebruik ik
[ afbeelding ]
Same. Alleen kut wanneer de battery leeg is. Geluid overzetten naar tv en dat ding aan een kabel gooienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier dezelfdejammer dat élk geluidje wordt geregistreerd
verder wel n goed ding.
Zoveel vloek ik toch niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:26 schreef PicoMMP het volgende:
Ik gebruik een simpele Logitech (met 2m draad). Kun je kopen tussen 20 en 30 euro. Draadloos is leuk, maar als ik hoor dat sommige headsets van oren afzakken of dat de mic in de neus zit, heb je er ook niet veel aan. En gisteravond was ik met Divje aan het racen, waar ik normaal een hoop gevloek hoorde, hoorde ik nu ineens niets meer. Batterij leeg
Iemand dit geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Rijssi het volgende:
Iemand hier al geprobeerd z'n DNS settings te veranderen?
Schijnt te werken als je nog altijd cloud problemen hebt.
change primary to 8.8.8.8 and second to 8.8.4.4.
Valt ook wel mee, maar je kan er af en toe best wel wat vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoveel vloek ik toch niet?maak wel vaak lawaai ja
Dat ding is na 3 uur compleet leeg..
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar je kan er af en toe best wel wat van
Die valt ook aan de pc te koppelen zeker? Hmm...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
[..]
die gebruik ik
[ afbeelding ]
Probeer t al 2 uurquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Roces18 het volgende:
Probeer al een uur online te komen, iemand anders problemen ps3? Graf spel is het ook
alsof die disc daar wat aan kan doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Roces18 het volgende:
Probeer al een uur online te komen, iemand anders problemen ps3? Graf spel is het ookOverweeg serieus om hem uit mijn raam te flikkeren.
Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
alsof die disc daar wat aan kan doen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Roces18 het volgende:
zelfs cristiano kan niet spelen , belachelijk!!!
[ afbeelding ]
Lol, is die blind zo groot?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
moet ie hem maar gewoon op z'n engels zettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij verdient negen miljoen per jaar, als ik hem was , had ik een bioscoop sized schermquote:
Ja maar voor zo'n groot scherm is wel overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij verdient negen miljoen per jaar, als ik hem was , had ik een bioscoop sized scherm
Geen idee denk het wel ja,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die valt ook aan de pc te koppelen zeker? Hmm...
17 miljoenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij verdient negen miljoen per jaar, als ik hem was , had ik een bioscoop sized scherm
Ik weet niet of ik vanavond tijd heb maar in ieder geval bedankt voor het aanbod:)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Level 7 is zo hersteld. En het geld wat op de bank staat is er ook nog steeds omdat dit met alle karakters gedeeld wordt.
Voeg mij toe op PSN (ID: Lisker) dan help ik je vanavond wel. Misschien ga ik vanavond mijn 1ste slot karakter opnieuw maken (ik heb nu een tijd op slot 2 gespeeld). Ik heb wat geld gespaard en kan eigenlijk direct een woning kopen.
Ik kan me dat ook herinneren. Komt omdat je dan in een missie zit waarbij je een auto moet jatten en daarna gebruiken voor een race (kan ook singleplayer zijn hoor bij mij dan:P) Toen ben ik stad en land afgereden voor een andere en zag alleen jeep of een andere stationwagonquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Toch wel erg makkelijk te krijgen als je weet hoequote:
Omdat het spel anders veel zwaarder wordt, het is zo geprogrammeerd om systeembelasting te verminderen, daarom zie je vaker dezelfde auto'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Toch wel erg makkelijk te krijgen als je weet hoe
vastlopers heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:42 schreef Tropanzia het volgende:
Hij gaat bij mij vastzitten in die begincredits als je bij Lamar in de auto zit.. En dan bij scripts. Meer last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |