Hehehe, I'll take that as a complimentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef Fopje het volgende:
21?Ik dacht echt dat je 25 - 26 was ofzo
Je viert de dag dat je geboren bent. En ouder wordt je sowieso wel, of je het nu viert of niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:23 schreef kibhaon het volgende:
vieren dat je leven steeds korter wordt
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
Aaaah dankjulliewel![]()
En ja, ik ben wél echt jarig, hehehe
21
Thanks popjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:57 schreef Monopoly het volgende:
Van harte gefeliciteerd schatje.![]()
Dat we samen nog heel wat verjaardagen samen mogen vieren![]()
![]()
![]()
Liefde
Hehehe, alles voor jouquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat we samen nog heel wat verjaardagen samen mogen vieren zonder Mono![]()
![]()
![]()
Liefde
Oprechte intense haat dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat we samen nog heel wat verjaardagen samen mogen vieren zonder Mono![]()
![]()
![]()
Liefde
quote:
Zoek je eigen vriendinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oprechte intense haat dit.
Klacht ingediend bij het deken van moderatoren.
Je bent binnenkort je rechten kwijt.
Het is abject en infaam![]()
![]()
Doet LB überhaupt nog modwerk dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oprechte intense haat dit.
Klacht ingediend bij het deken van moderatoren.
Je bent binnenkort je rechten kwijt.
Het is abject en infaam![]()
![]()
Vergeet KPD nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doet LB überhaupt nog modwerk dan?Dacht dat het alleen het kleurtje en toegang tot FC was
Ohja, je bent natuurlijk nog geen 18quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vergeet KPD niet
Ik mod wel af en toe hoor
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, je bent natuurlijk nog geen 18hehehee
Trots op jou
Wel jammer van JNG tho, ze zitten nu overal en nergens subfora vol te spammen met hun tienerproblemen
quote:
Ja, niet heel vreemd gezien die naaktfoto's van hém warenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis toegang tot ONZ+
Echt zo zonde dat Oer weer eens op zijn pik getrapt was en me er uit pleurde.
Niemand vond die naaktfoto's die werden gepost erg. maar hij wel_!
Mja, dan maar niet
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis toegang tot ONZ+
Echt zo zonde dat Oer weer eens op zijn pik getrapt was en me er uit pleurde.
Niemand vond die naaktfoto's die werden gepost erg. maar hij wel_!
Mja, dan maar niet
Ik dacht dat iedereen wel zou fappen op een naakte Oer. Ik doe dit daags. Gewoon zonde dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, niet heel vreemd gezien die naaktfoto's van hém waren
Die had hij je privé gestuurd 's nachts, was geen toffe actie van je
True, heb ook gesopt, moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen wel zou fappen op een naakte Oer. Ik doe dit daags. Gewoon zonde dit.
Birthday, geburtstag, geboortedag zou je dan verwachten, naar hier is het dan weer verjaardag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Je viert de dag dat je geboren bent. En ouder wordt je sowieso wel, of je het nu viert of niet.
dankjewel ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Birthday, geburtstag, geboortedag zou je dan verwachten, naar hier is het dan weer verjaardag.
Beetje raar.
OT: van harte ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |