SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik krijg pas volgende periode business mathematics.quote:
Moet je net mazzel mee hebben. Ik kom iedere keer dat ik speelde wel mensen tegen uit D3 of hoger eigenlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verschil tussen de goldcup en divisions is echt gigantisch. Ik verloor 3 potjes achter elkaar in D7ging over op de Goldcup en won hem direct
lijkt me echt een goede cdm jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Pino0 het volgende:
http://www.easports.com/n(...)fId=xxok94AGbf7Y:360
alleen nog die aubameyeng ofzo halen
Nee, echt niet. Ik weet zeker dat ik mezelf zo voor mijn kop kan slaan als ik het antwoord zie, maar ik doe ergens iets foutquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ben je nou aan het trollen tim of niet
Wel toevallig dat ik nu al 4 of 5 keer easy die goldcup win en in divisions niets klaar speel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je net mazzel mee hebben. Ik kom iedere keer dat ik speelde wel mensen tegen uit D3 of hoger eigenlijk.
Laat dan is je berekening tot nu toe zien?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik weet zeker dat ik mezelf zo voor mijn kop kan slaan als ik het antwoord zie, maar ik doe ergens iets fout
post nog eensquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik weet zeker dat ik mezelf zo voor mijn kop kan slaan als ik het antwoord zie, maar ik doe ergens iets fout
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
lijkt me echt een goede cdm ja
[ afbeelding ]
dit is gewoon de simpelste staartdelingquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
(8x4 - 5x2 - 4,5) / (2x2 + 1)
De uitkomt is 4x2 - 4,5
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Geen stress jongens zelfs de grote Kamikazie heeft een beetje moeite met Divisions.
http://www.easports.com/n(...)fId=H7AYqrhYbghl:360quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
lijkt me echt een goede cdm ja
[ afbeelding ]
Lekker veel goals met Patoquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
http://www.easports.com/n(...)fId=H7AYqrhYbghl:360
foute link
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
(8x4 - 5x2 - 4,5) / (2x2 + 1)
De uitkomt is 4x2 - 4,5
Ik ook niet, heb het ook nog nooit gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe staartdelingen werken haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |