Tsja. http://nl.wikipedia.org/wiki/Franse_paradoxquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou .... als ik dit lees is het in elk geval niet écht gezond
http://www.nationaalkompa(...)-van-alcoholgebruik/
Tja, maar wel allemaal krakkemikkige 100 jarigequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is wel gunstig want anders zitten we met allemaal 100 jarige.
Dat ligt maar net aan wat je doet onder welke omstandigheden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:34 schreef FutureFairytale het volgende:
3 liter vocht heb je niet eens nodig, laat staan alleen dat al in alcohol.
Zelf wil ik niet ouder worden dan jaar of 85, ik stuur daar nu alvast op aan door naast op zijn tijd een biertje te nemen er ook nog een joint bij op te steken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, maar wel allemaal krakkemikkige 100 jarige
De vader van TS fietst kennelijk, maar ik heb niet de illusie dat hij een gemiddelde van 25 km/u haalt, iig niet als hij meer dan 2 minuten fietst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan wat je doet onder welke omstandigheden.
85 is mooi, maar dan wel dat je nog een beetje uit de voeten kan, zeg maar...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf wil ik niet ouder worden dan jaar of 85, ik stuur daar nu alvast op aan door naast op zijn tijd een biertje te nemen er ook nog een joint bij op te steken.
De vader kan natuurlijk gevallen zijn door gat in de weg of zo maar het verhaal klinkt toch meer dat je die 6 halve liters x2 kunt doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vader van TS fietst kennelijk, maar ik heb niet de illusie dat hij een gemiddelde van 25 km/u haalt, iig niet als hij meer dan 2 minuten fietst.
Mijn opa lag op zijn 80e altijd ladderzat onder aan de trap 1x per maand na vergadering van de vogeltjes vereniging.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
85 is mooi, maar dan wel dat je nog een beetje uit de voeten kan, zeg maar...
Dan vonden ze 'm.quote:
Die 100 jarige is op zijn 85e net zo vitaal als jij op je 75e. Mensen die ouder worden zijn ook langer fit. jij zegt op zn tijd een biertje/jointje. Dat kan prima en zal je niet veel vroeger door sterven. Maar hetzelfde hoorde ik weleens van veel gebruikende gabbers. Tsja, dan zit je gewoon al op jonge leeftijd als een zombie omdat je hersenen gefried zijn. Die mensen denken dan dat ze op hun 70e plots dood neervallen. Helaasch... eerst 10-15 jaar aftakelen, wat niet leuk is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf wil ik niet ouder worden dan jaar of 85, ik stuur daar nu alvast op aan door naast op zijn tijd een biertje te nemen er ook nog een joint bij op te steken.
Methadon is rotzooi, maar het stilt wel de trek in dope (en maakt lekker suf, kan fijn zijn voor de medewerkers van verslavingsinstellingenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, voor drugsverslaving heb je Methadon, dat is waar, is er helemaal niets iets soortgelijk voor
alcohol dan?
Je hebt lustremmers zoals Campral;quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, voor drugsverslaving heb je Methadon, dat is waar, is er helemaal niets iets soortgelijk voor
alcohol dan?
Moet je wel zeker weten dat er niet meer gedronken wordt aangezien ze voor de gebruiker erg goed samenwerken met alcoholquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef Calico het volgende:
[..]
Je hebt lustremmers zoals Campral;
Je hebt spul waarvan je je ziek voelt als je alcohol drinkt zoals Refusal;
En je hebt medicatie die je helpt de lichamelijke afkickverschijnselen te bedwingen, hieronder vallen benzodiazepinen (ook wel pammetjes genoemd).
Dat laatste is ook weer erg verslavend, dus dat gaat zeker onder medische begeleiding.
Yepz...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je wel zeker weten dat er niet meer gedronken wordt aangezien ze voor de gebruiker erg goed samenwerken met alcohol
Ah, oké wist ik niet, alleen dat van Refusal, ik wist niet dat het zo heette maar dat er zoiets was,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef Calico het volgende:
[..]
Je hebt lustremmers zoals Campral;
Je hebt spul waarvan je je ziek voelt als je alcohol drinkt zoals Refusal;
En je hebt medicatie die je helpt de lichamelijke afkickverschijnselen te bedwingen, hieronder vallen benzodiazepinen (ook wel pammetjes genoemd).
Dat laatste is ook weer erg verslavend, dus dat gaat zeker onder medische begeleiding.
de maatschappelijke acceptatie en wereldwijde verkrijgbaarheid, je kunt niet zeggen ok ik ga niet meer drank kopen, ik verwijder de nummers en ga niet naar feestjes; dan zie ik het niet meer en mis ik een groot deel van de verleiding, alcohol is overal daarom is de verleiding zo grootquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat niet zo met elke verslaving? Of is Alcohol erger?
Serieuze vraag hoor, ik heb geen idee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |