Alsof dat komt omdat hij 2 bier op heeft. Sommige mensen gaan soms gewoon eens op hun bek. Niks mis mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:08 schreef Faazz het volgende:
Hoe kan je dan van twee bier zo op je bek gaan
Dan was ik moddervet geweestquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:09 schreef Scuidward het volgende:
Ze zeggen wel dat een biertje een broodje kaas is maar dan nog.
Ik ben 36 en het valt reuze mee. Heel heel klein buikje. Als ik ooit aan sport zou doen dan zou ik nog altijd gewoon een platte buik hebben denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Qua calorieën in elk geval wel. Hoe bol staat jouw buik dan?
Ze hebben ongetwijfeld gewoon een bloedtest afgenomen direct na het ongeval en daaruit is dit naar voren gekomen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef Faazz het volgende:
Hij is rond de zestig nu. Daarom vind ik het ook zo apart. De arts zei namelijk dat hij in beschonken toestand van zijn fiets was gelazerd. Terwijl hij twee bier op had. En standaard per dag een sixpack achterover slaat. (los van het op zijn bek gaan incident dus, wtf?)
Ik vond het maar een raar bericht..
Ok, nu nog vertellen hoeveel broodjes kaas je eet. Zonder dit topic te willen laten ontsporen, ik weet van een vrouwelijke huisgenoot die biologie studeert dat bij mannen de gewichtsschommelingen ergens tussen de 30 a 40 tot uiting komen dus maak je borst dan misschien maar alvast nat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben 36 en het valt reuze mee. Heel heel klein buikje. Als ik ooit aan sport zou doen dan zou ik nog altijd gewoon een platte buik hebben denk ik.
6 halve liters vallen niet per definitie onder alcoholisme.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:15 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Je weet niet of hij de waarheid spreekt hè, en ik vind 6 halve liters per dag wel een serieus teken van alcoholisme. Denk niet dat 'ie meer zonder kan... Ik zou me zorgen maken als je om je vader geeft, zeker met zo'n verleden.
Beetje het idee waarbij zes halve liters zes liters worden jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:15 schreef JackHerrer het volgende:
6 halve liters over een dag verdeeld is niet zo veel, 6 halve liter binnen twee uur wegtikken dan voel je hem wel hangen. Maar aan het verhaal te horen is het een alcoholist, zou er dan ook niet vanuit gaan dat ie de waarheid vertelt.
Ik hoor al vanaf mn 20ste wacht maar als je straks 25 bent, wacht maar als je straks 30 bent, wacht maar als je straks 35 bent.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:14 schreef Scuidward het volgende:
ik weet van een vrouwelijke huisgenoot die biologie studeert dat bij mannen de gewichtsschommelingen ergens tussen de 30 a 40 tot uiting komen dus maak je borst dan misschien maar alvast nat.
je moet de alcoholismenorm voor nederland gebruiker, niet de bulgaarsequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje het idee waarbij zes halve liters zes liters worden ja
Die ligt op meer dan zes eenheden per dag. En zoals gezegd, alcoholisme is geen uniform begrip welke bij een bepaalde maat komt. Maar je opmerking was ******* dat wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je moet de alcoholismenorm voor nederland gebruiker, niet de bulgaarse
ja je vader is een enorme alcoholist, ik hoop dat ie geen auto heeft..
ja zo ken ik ook situaties waar men van de weg getrokken is met 'heul veel drank op' en de bestuurder verklaard die dag (was avond) niets gedronken te hebben; dat was van gisterquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Dven het volgende:
Beschonken is ook wel een relatief begrip. Als een doktor oid een promillage meet en bij de gangbare gebruiker is het gelijk aan dronkenschap, dan hoeft het nog geen dronkenschap te zijn. Zo zijn er ook Polen die met promillages rondlopen waar een normaal persoon al onder zoden van had gelegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |