Eh.. Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En desondanks leeft ze een gelukkig leventje met alle hulp die ze kan krijgen. Wat wil je dan? haar in laten slapen vanwege haar handicap?
Dat vind ik ook helemaal niksquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
Kreupele honden krijgen toch ook een achterspan met wielen?
Ik zag een tijdje geleden in Eindhoven nog een man met een hond met zo'n achterspan. Die waren een partijtje leuk aan het spelen met een bal joh! Die hond was helemaal niet zielig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eh.. Ja
[..]
Dat vind ik ook helemaal niks![]()
Als een beest niet normaal kan voortbewegen dan moet je er niet mee klooien maar gewoon in laten slapen. Een beest kan namelijk niet uitgelegd worden dat het hulpmiddelen nodig heeft. Als een beest doof of blind is begrijpt het dat zelf nog wel. Daar kan ik nog inkomen. Maar een dier zonder bewegingsvrijheid... Dat vind ik zielig..
In Leiden hebben we ook een hondje met een achterspan, dat beest is zielsgelukkig dat hij mee kan met z'n vriendjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden in Eindhoven nog een man met een hond met zo'n achterspan. Die waren een partijtje leuk aan het spelen met een bal joh! Die hond was helemaal niet zielig.
Maar die wil jij dus in laten slapen want hij kan niet zonder hulpmiddelen lopen?
Hoezo nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In Leiden hebben we ook een hondje met een achterspan, dat beest is zielsgelukkig dat hij mee kan met z'n vriendjes.
Een gehandicapt kind laten we toch ook niet inslapen?
Nee maar die laatste kan je wel weer meer uitleggenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In Leiden hebben we ook een hondje met een achterspan, dat beest is zielsgelukkig dat hij mee kan met z'n vriendjes.
Een gehandicapt kind laten we toch ook niet inslapen?
Precies, als ze dat hadden gedaan had je nooit de Derpaca ontmoet, dus count your blessingsquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo niet
inb4 ze hebben jou toch ook niet in laten slapen
Als Lil Bub ook maar enigszins zou lijden, zou PETA haar dan gebruiken voor een poster? tuurlijk niet, en met al die publiciteit zou de halve wereld over de eigenaar heen vallen als het zielig zou zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee maar die laatste kan je wel weer meer uitleggen. Ik vind dat het belang van het dier telt - lukt het met hulpmiddelen? jeej! heeft het beest veel minder levenskwaliteit, dan moet je wel eerlijk blijven naar het dier.
Iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Lil Bub ook maar enigszins zou lijden, zou PETA haar dan gebruiken voor een poster? tuurlijk niet, en met al die publiciteit zou de halve wereld over de eigenaar heen vallen als het zielig zou zijn.
Natuurlijk!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Idd. Maar ik snap Schaars standpunt ook wel denk ik, dat je altijd voorzichtig moet zijn voor uitbuiting van dieren enzo.
quote:TE HUUR KAMER RUIME ZOLDER KAMER MET VASTE TRAP NETE KAMER MET RAAM in
DE ZOLDER KAMER
Eengezinwoning eerste verdieping toilet gang en ruime Ingebouwde keuken grote tuin met schuur
Ruimte voor fiets en 2 verdieping douce tiolet luxe heel netjes vaste douce cabine
Dat is allemaal gezamelijk gebruik.
Voor langere tijd bespreekbaar
Prijs 300.- Inc.-gas water Electra en Inc.- internet en tv alles inbegrepen
Borg is 300.- euro.-
Per direct beschikbaar deze kamer en ook langere tijd mogelijk te huur.
De kamer is klaar om te wonnen direct.
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden in Eindhoven nog een man met een hond met zo'n achterspan. Die waren een partijtje leuk aan het spelen met een bal joh! Die hond was helemaal niet zielig.
Maar die wil jij dus in laten slapen want hij kan niet zonder hulpmiddelen lopen?
Omdat ze briljant is om reclame te maken!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Lil Bub ook maar enigszins zou lijden, zou PETA haar dan gebruiken voor een poster? tuurlijk niet, en met al die publiciteit zou de halve wereld over de eigenaar heen vallen als het zielig zou zijn.
Ik hoop met heel mijn hart voor jou dat Poetel geen heupafwijking of iets dergelijks krijgt. Ben je dan ook zo stellig om hem in te laten slapen terwijl een achterspan misschien een mogelijkheid tot voortzetting van een gelukkig leven zou zijn? Een dier kan zich prima aan een handicap aanpassen volgens mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja.
Sorry, ik vind het echt onzin.
Dat geklooi met sommige beesten.
[..]
Omdat ze briljant is om reclame te maken!
Klassieker bij een dierenasiel is dat een beest het beste 3 poten kan hebben, die worden het eerste geadopteerd namelijk. Want die zijn sielig. Is echt zo.
En dan ook nog even lekker afzetten met die nagels?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je hont op schoot ligt en heel enthousiast opspringt als baasje opstaat... Waardoor ie óp mijn pijnlijke hand staat![]()
![]()
![]()
Daarom zat ze idd als overgebleven mislukkeling als laatste in het nestquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja.
Sorry, ik vind het echt onzin.
Dat geklooi met sommige beesten.
[..]
Omdat ze briljant is om reclame te maken!
Klassieker bij een dierenasiel is dat een beest het beste 3 poten kan hebben, die worden het eerste geadopteerd namelijk. Want die zijn sielig. Is echt zo.
Nee dit was al erg genoeg... Tranen rolden al over m'n wangen van de pijn.... Naja deze zaterdag moet ik toch op controle bij dokter, toch nog maar eens navragen....quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan ook nog even lekker afzetten met die nagels?
Ooh babequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dit was al erg genoeg... Tranen rolden al over m'n wangen van de pijn.... Naja deze zaterdag moet ik toch op controle bij dokter, toch nog maar eens navragen....
foto laten makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dit was al erg genoeg... Tranen rolden al over m'n wangen van de pijn.... Naja deze zaterdag moet ik toch op controle bij dokter, toch nog maar eens navragen....
Kun je niet wat eerder in NL terecht? Je gaat nog in belgie naar dokter toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Misschien denk ik er dan anders over hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart voor jou dat Poetel geen heupafwijking of iets dergelijks krijgt. Ben je dan ook zo stellig om hem in te laten slapen terwijl een achterspan misschien een mogelijkheid tot voortzetting van een gelukkig leven zou zijn? Een dier kan zich prima aan een handicap aanpassen volgens mij.
Natuurlijk is er een grens. En die bepalen wij voor het dier. De ene mens gaat daar idd veel te ver in juist ten koste van het beestje. Soms wilde ik dat we dat ook met mensen konden doenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien denk ik er dan anders over hoor.
Maar mijn vorige hond heb ik in laten slapen zodra de lol eraf was. Die had nog een jaar verder kunnen leven, maar hij kon niet meer. En dat zijn voor mij bepaalde grenzen.
Dat hij nauwelijks meer hoorde was ok. Dat hij wat minder hard kon lopen was ook ok, want hij kon het wel en met plezier. Toen hij alleen nog richting het uitlaatveld wilde en eigenlijk dat ook niet meer heb ik hem in laten slapen.
En misschien is het anders als het mijn eigen beest is. Maar ik vind dat er nogal eens teveel gesleept wordt met honden en poussen.
En ik vind die kat met die tong heel onprettig om naar te kijken. Begrijp niet dat ze daar nog mee zijn gaan klooien.
Mijn Belgische wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
foto laten maken![]()
heeft jouw dokter op zaterdag spreekuur?
quote:Oorzaak
Rond Eindhoven rijden minder treinen door een beschadigde bovenleiding.
Er rijden stopbussen tussen Eindhoven en Weert.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting 09 oktober rond 2:00 uur verholpen.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn Belgische wel.
Spees, ben ik vorige keer in juni geweest en toen had ik nog meer pijn dan dit... Ik ga nog steeds uit van een zware kneuzing dus kan wel gewoon tot zaterdag wachten... + dat ik vanaf woensdag alleen op kantoor zit, dus kan er niet eens vrij voor nemen.
Naja ik ga maar naar bed.. Hopen dat de pijn wat afneemt...
Trusteuh!
Wat is het ik wil het.quote:
Dat doet een konijn ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Chinchilla's zijn onmeunig zacht
maar ze knagen alles verrot wat ze tegenkomen
En waarom wil die kutkat steeds uit het aquarium drinken?
AH bij mij willen ze juist dat Zwarte Piet blijftquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al 3 berichten op feestboek dat Sinterklaas moet blijven
"handen af van onze identiteit".quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
AH bij mij willen ze juist dat Zwarte Piet blijft
BLIJF VAN HEM AF, HET IS ONS FEEST EN GEEN DISCRIMINATIE BLABLABLA
FTFYquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"handen af van onze indentiteit".
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
FTFY
(meeste paupers schrijven het zo)
Sold dan waarschijnlijk ook nogquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee, "niemand solt met onze identiteit", nog beter
Dat ja:').quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
AH bij mij willen ze juist dat Zwarte Piet blijft
BLIJF VAN HEM AF, HET IS ONS FEEST EN GEEN DISCRIMINATIE BLABLABLA
de negers zijn weer aan hun jaarlijkse zwartepietenprotest begonnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef megamandy het volgende:
Wat is er aan de hand dan?![]()
*leeft onder steen*
heb je een linkjenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de negers zijn weer aan hun jaarlijkse zwartepietenprotest begonnen
Zwarte Piet hoort bij onze cultuur en heel feestboek moet weten dat het GEEN discriminatie isquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef megamandy het volgende:
*leeft onder steen*
nee het was goed gespeld! Wonderwel!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sold dan waarschijnlijk ook nog
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef megamandy het volgende:
*leeft onder steen*
Ik heb destijds nog een stapel gekocht voor Fred in poundland in Engelandquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef Molo het volgende:
Weet iemand of je ergens nog lege casettebandjes kunt kopen? Voor wènag?
Ik heb een oude bandrecorder die ik aan mijn nichtje wil geven, maar is wel leuk als ze iets heeft om op op te nemen
ik wil het zaterdag hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb destijds nog een stapel gekocht voor Fred in poundland in Engeland![]()
Via internet moet dat toch wel ergens te vinden zijn?
wiggers, zoals die thijs bosman ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn er eigenlijk wel negers die moeilijk doen over Zwarte Piet?
Of is het net als met de negerzoen, dat vooral blanken er moeilijk over doen..
50k likes in een dagquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
https://www.facebook.com/sinterklaasmoetblijven
Er is 1 neger die er moeite mee heeft:quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Dus er is eigenlijk geen nationale anti-Sinterklaas actie? Anders kan ik nl niet slapen vannacht he
quote:Avatar
Anita Duijzings-Jeurninck • 4 uur geleden
Hij zal wel jaloers zijn omdat zwarte pieten wel een baan hebben..............
josiene van de sanden • 4 uur geleden
man doe normaal wij zijn niet rasisties dat maak je er zelf van wij vieren hier voor de kinderen een al eeuwenoud feest dus doe normaal
Jammer dat het niet 1 man met grote witte baard en mantel is die moeite met de Sint heeftquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er is 1 neger die er moeite mee heeft:
http://www.nieuws.nl/alge(...)terklaas-tegenhouden
EN IK BEN NIET RASSISTISCH!quote:the stig • 5 uur geleden −
ga maar lekker terug naar de rimboe als het je niet bevalt, dan mag je op wat blaadjes gaan kauwen.. kijken of je dan nog steeds zulke uitlatingen doet
Ik lollerdequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jammer dat het niet 1 man met grote witte baard en mantel is die moeite met de Sint heeft
Die heb ik ook al op feestboek gehadquote:
Jou kennende vind je er nog eentje ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:28 schreef Maisnon het volgende:
ik ga nú een neger zoeken die piet heet
Da's niet zo heel moeilijk. Stiekem.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:28 schreef Maisnon het volgende:
ik ga nú een neger zoeken die piet heet
een eckten!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Maisnon het volgende:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006060482548&fref=ts
en echt iedereen via dat "mens" ook echtquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klik je verder in zijn vrienden.
What has been seen![]()
https://www.facebook.com/shafaira.hassell
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef Maisnon het volgende:
Kent iemand hier toevallig nog een lesbische single dubbelganger van Lucy Liu?
NOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar das een oud patiënt dus mag ik geen gegevens van doorgeven
En nu ga ik film verder kijken met mijn nigga Koos
On the bright side...ze bestaat dus welquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooo
Hooddreamer Hustlequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
en echt iedereen via dat "mens" ook echt
My god....
bedenk me alleen net dat ze niet single isquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
On the bright side...ze bestaat dus wel
quote:
Ik vond Ludo vroeger ook episch als piet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Van Muiswinkel Piet, toch echt wel een van de besten
Ludo is de opperpiet jonguhquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond Ludo vroeger ook episch als piet.
blijkbaar heet die knakker Michiel Kerboschquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kende die naam heul niet maar ik wist precies wie het was
DIBS OP DE BENEDICTquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil hier eten zaterdag
http://www.the-butcher.com/
Ja we gaan naar the dungeon met unf en introquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
DIBS OP DE BENEDICT![]()
![]()
![]()
ga je zaterdag weer naar A'dam joh?
ZOMG TOFquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja we gaan naar the dungeon met unf en intro
Tof!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zwarte piet spelen tijdens de intocht in Utrecht.
Tof!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja we gaan naar the dungeon met unf en intro
Hihaho zwart in de gaten van Bamiquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof!
RIP aan je huid en je oren en haar en neusgaten voor al het zwart wat overal in gaat zitten
Maakt me niks uit, lijkt me zooo leuk!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof!
RIP aan je huid en je oren en haar en neusgaten voor al het zwart wat overal in gaat zitten
is het ook!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, lijkt me zooo leuk!
ik ook niet zul je zien dat ik zelfs nog glow in the dark wit door die schimink heen benquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou dus echt NEVERNOOIT zwarte piet gaan spelen heheel mn huid raakt over de zeik van die schmink.
je hebt die zut ook op waterbasis, gaat velen goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou dus echt NEVERNOOIT zwarte piet gaan spelen heheel mn huid raakt over de zeik van die schmink.
wat is er speciaal aan dan? of zijn die gewoon lang?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijken hoe duur wintertights zijn, hihaho.
Niet dat ik ze snel nodig ga hebben.
Gingerpietquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook niet zul je zien dat ik zelfs nog glow in the dark wit door die schimink heen ben
Dan is het nog steeds zooi dat je op je gezicht smeert. uitslag allesquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
je hebt die zut ook op waterbasis, gaat velen goed
Ik had uit de verkleedwinkel meegenomen voor vriendin die als negerachtig persoon ging en die was de hele avond goed zwart, op waterbasis
Dikker. Dus da's wel chill (muahaha) als het echt koud wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat is er speciaal aan dan? of zijn die gewoon lang?
omg goede filmquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Gingerpiet.
Piet zonder ziel, die stopt alle kinderen in de zak en gaat zelf de games spelen die kinderen cadeau krijgen
Harder rennen zul je, kut!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikker. Dus da's wel chill (muahaha) als het echt koud wordt.
Nah, lijkt me pijnlijk voor m'n huid vooral.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijken hoe duur wintertights zijn, hihaho.
Niet dat ik ze snel nodig ga hebben.
Nu zit het liedje in m'n hoofd.quote:
van waterspul? Ah das crap, ik heb wel gevoelige huid maar daar gelukkig nooit last van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds zooi dat je op je gezicht smeert. uitslag alles
alleen de hartjes, de rest is waardeloosquote:
Geen idee van waterspul, ik ga het risico niet nemenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
van waterspul? Ah das crap, ik heb wel gevoelige huid maar daar gelukkig nooit last van.
Heb je dat met make up ook snel?
EHMYGEWRD DE CADEAUTJES!!! OKAY IK WIL WEL PIET ZIJN!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Gingerpiet.
Piet zonder ziel, die stopt alle kinderen in de zak en gaat zelf de games spelen die kinderen cadeau krijgen
zulks een bazenfilmquote:
wat een crapzooi... en foundation/poeder?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee van waterspul, ik ga het risico niet nemen
Ja laatste tijd doet t bij de zijkant van mn ogen pijn als ik oogschaduw smeer, lekker tranen
een gratis middag Primarkquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD DE CADEAUTJES!!! OKAY IK WIL WEL PIET ZIJN!
Foundation moet ik ook niet fulltime smeren want dat vindt mijn huid niet leuk. Een paar dagen is te overzienquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een crapzooi... en foundation/poeder?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
deze was t toch?
http://www.zandvoortcircuitrun.nl/
das dan wel weer herkenbaar. Al heb ik er met poederfoundation van MAC geen last van dus dat gebruik ik nu bijna altijd, want makkelijk en snel en primaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Foundation moet ik ook niet fulltime smeren want dat vindt mijn huid niet leuk. Een paar dagen is te overzien
DAS VAN DE BRONZER HEUR!!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax ik krijg het awnt jij bent bruiner dan spees dus je hebt er niets aan
dude, ik koop altijd euroshopperquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef Molo het volgende:
Pot biologische passata voor 5 euro per pot![]()
![]()
ik Lidl, is nog goeienkoper. Maar ik verbaasde me eroverquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dude, ik koop altijd euroshopper
Leuk, Haarlem is zo'n toffe stadquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat we dan een hotelletje boeken in haarlem, als ik die loop ga doen
quote:¤ 19,99
Per 12x12 gr
Aantal:
En die loop ga je gewoon doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat we dan een hotelletje boeken in haarlem, als ik die loop ga doen
Neinz, bij die wil ik de 5 doen.quote:
Djuu.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
Koos doet tegenwoordig naar de 20 toe werken, heeft over een paar weken een halve marathon staan. En het lukt die dwaas ook gewoon nog he
hij spoort ook écht echt niet hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Djuu.
Ik ga nu pas naar de tien.
Ik vind twee/drie keer in de week lopen zat, en dan het liefst een beetje chill hobbelen. Want chill hobbelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
hij spoort ook écht echt niet hoor
Vriend waarmee hij liep is afgehaakt, die wil ook nog normaal leven zeg maar
bij haar vader in bed tussen de schrootjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs heeft zeker ook geen slaapplek voor 2 personen over? Einz
Valt vast wel wat te regelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs heeft zeker ook geen slaapplek voor 2 personen over? Einz
Als je het erin gefrot krijgt, be my guest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nou ik vind t niet erg om op een luchtbed te slapen, maar voor zoiets lijkt het me niet relaxed
Ik heb wel een stretcher
Ik hoor het wel, er is soberzo ruimte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar hotel is wel leuk voor een weekendje weg gevoel ooknaja komt tegen die tijd wel
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, er is soberzo ruimte.
Ja die heb ik op de een of andere manier dan weer wel vaak te pakkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:28 schreef Puckzzz het volgende:
Oh dat lijkt me zo zaad! En dan elke dag kans op falen van OV. Moet er niet aan denken. ...
Je hebt nog wel zitplaats?
ik snap nooit zo goed dat je je tas een zitplaats gunt als je ziet dat het stampvol isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja die heb ik op de een of andere manier dan weer wel vaak te pakken
Vandaag was het gewoon een kwestie van de trein doorlopen terwijl er veel al stonden en toen bleek er gewoon nog een stoel vrij te zijn waar iemand haar tas had liggen en die meteen weghaalde toen in ik aanstalten maakte om te vragen of ik kon zitten. Dan snap ik nooit zo goed dat mensen blijven staan eigenlijk.
Dat ook inderdaad. Maar vaak als je gewoon ff vraagt of je kan zitten, dan halen ze hem wel weg dus dan doe ik dat welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap nooit zo goed dat je je tas een zitplaats gunt als je ziet dat het stampvol is
Gister was het ook zo stampensdruk en er was nog een stoel vrij bij zo'n vierpersoonszitplek. Lagen allemaal tassen en een pot shagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Maar vaak als je gewoon ff vraagt of je kan zitten, dan halen ze hem wel weg dus dan doe ik dat wel
Joh! Wist ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze hebben nu de NS app aangepast en nu krijg je ook een drukte indicator als je een reis plant. Dat zijn drie poppetjes, waarbij 1 poppetje rustig is, 2 gemiddeld en 3 druk. Mijn reis 's ochtends staat op 2 poppetjes en daar is vanaf Tilburg nooit genoeg zitplek. Ik vraag me af wat zij dan als druk zien, dan is het echt als vee op elkaar gepakt staan of niet
Oeh, dat zou ik ze op zo'n moment dan toch ook zo ontzettend gunnen he...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gister was het ook zo stampensdruk en er was nog een stoel vrij bij zo'n vierpersoonszitplek. Lagen allemaal tassen en een pot shagwaren dus van twee tokkies die daar half op apengapen tegen elkaar aan lagen. Niemand had ze gevraagd of ze die tassen weg wilde halen, maar ik wel. Wist niet eens dat het bij die tokkies hoorde
die vent gelijk: 'Ja nou moet die tas tóch bij jou staan schat en blabla.' verder niks meer tegen mij gezegd en alleen maar vies aangekeken
![]()
En toen kwam de conducteur om te controlerenhadden ze een kaartje met kortingskaart die pas na 9en geldig is en het was kwart voor zeven
hadden geen geld om het verschil bij te betalen
kregen een boete
die kreeg je de vorige keer ook. Toen was het blanke nagellak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:23 schreef Dwyn het volgende:
Wat is die beauty gift waar Bondi het over heeft? Heb ik iets gemist?
Oh zo. Die heb ik wel genoeg nu dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kreeg je de vorige keer ook. Toen was het blanke nagellak.
Ik kon nog net een glimlachje onderdrukken inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik ze op zo'n moment dan toch ook zo ontzettend gunnen he...
Zo'n tof cadeauquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kreeg je de vorige keer ook. Toen was het blanke nagellak.
Ja, ik kan ze al niet meer vinden, vandaar kleine foto uit mijn besteloverzicht. Je ziet het wel veel ja. Net als een stukje goud op de hak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
die staan al niet meer op de site?
Hebben alle laarzen dit seizoen zo'n gouden gesp?
Crap! Ik had ook nog salade thuis staanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht gisteren, ik maak meer salade dan kan ik die meenemen naar mn werk...
M'n collegas ruiken de knoflook al op de gangte erg dit
Ik heb zelfs ook nog boterhammen mee maar die salade is wel erg veel.. naja die kan ik nu toch niet in de kantine etenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap! Ik had ook nog salade thuis staanVergeten
Naja wel mijn boterhammen mee...
Ik haal vaak mijn tas weg als we bij een station komen en dan lopen mensen alsnog door, ja dan ga je op gegeven moment wel je tas laten staanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo'n zure die vindt dat ik het potvolkoffie niet zou moeten hoeven vràgen
Vind ik ook niet, maar bij 2-3 stations je tas weghalen, dat 30 mensen doorlopen en dat ik dan mn tas terug kan planten vind ik ook irritant.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zet ook tas naast mij op de stoel neer, als mensen binnen komen in trein of bus haal ik mijn tas altijd weg zodat ze het niet hoeven vragen, mocth er niemand gaan zitten zet ik hem terug
imho hoeven mensen niet te vragen of ze mogen zitten omdat jij je tas daar neer wilt zetten
Het optillen en terugzetten is echt 2 sec werk!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, maar bij 2-3 stations je tas weghalen, dat 30 mensen doorlopen en dat ik dan mn tas terug kan planten vind ik ook irritant.
Ik vind het irritant, dat kan toch. Net alsof ik een rare ziekte heb en niemand wil zitten. Dan niet hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het optillen en terugzetten is echt 2 sec werk!
Datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon nooit met het ov gaan, zulks een goede oplossing
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ermagerd hand hand hand giev!
![]()
D'aawwwwwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ermagerd hand hand hand giev!
![]()
BUhhhquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb paar maand geleden een gift card ontvangen van ici paris xl van mijn familie... Nog voor mijn 25ste verjaardag... Hadden ze in België gekocht; maar ze hadden navraag gedaan en ik kon em ook online gebruiken; dus dat was lekker makkelijk!
Was ik dus gisteren aan het uitzoeken om te bestellen; gaf ie steeds aan dat de code niet klopt.. Dus ik mailen naar ici paris... "Oja we hebben een technisch probleem; dus je moet naar de winkel SORRY"Moet ik dus naar België om naar de winkel te gaan
Nu is naar België gaan geen probleem; maar áls we in Bels zijn dan is het weekend altijd vol geboekt met bezoekjes en feestjes en weet ik veel wat allemaal
Dusss... eens kijken of we in het komend overvolle weekend ook nog eens naar de stad kunnen rijden in Bels...![]()
![]()
Jeumig wat een pechquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb paar maand geleden een gift card ontvangen van ici paris xl van mijn familie... Nog voor mijn 25ste verjaardag... Hadden ze in België gekocht; maar ze hadden navraag gedaan en ik kon em ook online gebruiken; dus dat was lekker makkelijk!
Was ik dus gisteren aan het uitzoeken om te bestellen; gaf ie steeds aan dat de code niet klopt.. Dus ik mailen naar ici paris... "Oja we hebben een technisch probleem; dus je moet naar de winkel SORRY"Moet ik dus naar België om naar de winkel te gaan
Nu is naar België gaan geen probleem; maar áls we in Bels zijn dan is het weekend altijd vol geboekt met bezoekjes en feestjes en weet ik veel wat allemaal
Dusss... eens kijken of we in het komend overvolle weekend ook nog eens naar de stad kunnen rijden in Bels...![]()
![]()
De matigheidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ja dat heb ik dus nu gevraagd! Of ik em dan aub mag uitgeven in NLquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De matigheid![]()
En er valt niks te regelen waardoor je hem gewoon in een Nederlandse winkel mag gebruiken?
Dit wás de belgische site waar ik hem op zou kunnen uitgeven...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Priem kun je niet op de website van belgie bestellen en dat gewoon naar je oudesr laten sturen zodat je het daar meeneemt als je er bent?
En anders je ouders heul lief aankijken of zij hem willen halen als ze in de stad zijn en een keer meenemen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
En anders moet ik dus dit weekend even kijken... 's ochtends naar de dokter.. (hopen dat het allemaal goed is); in de middag naar opa's huis.. moeten nog op bezoek bij kennissen en ook nog ergens naar de stad kunnen rijdenHmmmmmmmm
Ik weet dat mijn ouders nooit naar de stad gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders je ouders heul lief aankijken of zij hem willen halen als ze in de stad zijn en een keer meenemen?
Oh lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders nooit naar de stad gaanWij wonen in een boerendorp he... Dus wij gaan naar de winkels in de andere dorpen.. En de ici paris zit enkel in de stad
Kan wel aan schoonzusje vragen die af en toe naar Brugge gaat ook! Das wel een goeie![]()
quote:
ik zie nu echt zoon belgisch boerke voor me in een half vergane boerderij met 3 kreupele geiten op het erfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders nooit naar de stad gaanWij wonen in een boerendorp he... Dus wij gaan naar de winkels in de andere dorpen.. En de ici paris zit enkel in de stad
Kan wel aan schoonzusje vragen die af en toe naar Brugge gaat ook! Das wel een goeie![]()
kreupele geitenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik zie nu echt zoon belgisch boerke voor me in een half vergane boerderij met 3 kreupele geiten op het erf.
Dat klopt redelijk voor het huis waar mijn ene broer (een ouwe boerderij) nu in woontquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik zie nu echt zoon belgisch boerke voor me in een half vergane boerderij met 3 kreupele geiten op het erf.
En zo heb je nu een sjaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn checkerboard rokje aan maar hij is echt heul te groot
Naad los maken... afspelden zoals ie wel goed zit.. Stukje afsnijden... Dubbele steek met naaimachine aan de binnenkant.. DONEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga es kijken of ik 'm kleiner kan maken.
Rokje van 4,50
Maar ik kan online NERGENNNNS iets vergelijkbaars vinden
Had je geen naaimachine? Ik zou dit niet met de hand doen; want dat krijg je nooit goed recht iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ja heel moeilijk is het niet. Als je recht kan naaien.
Jawel.... maar dan nog.... oh god ik schaam mequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je geen naaimachine? Ik zou dit niet met de hand doen; want dat krijg je nooit goed recht idd
Breng rok naar iemand die weet hoe hij/zij met een naaimachine om moet gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naad los maken... afspelden zoals ie wel goed zit.. Stukje afsnijden... Dubbele steek met naaimachine aan de binnenkant. DONE![]()
Mezelf weer tot maat 48 vreten vond ik eigenlijk geen optiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Breng rok naar iemand die weet hoe hij/zij met een naaimachine om moet gaan![]()
Of leg rok in kast voor het geval hij ooit weer wel past
Dat zijn mijn keuzes
Daar misbruik ik mijn moeder voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan nog.... oh god ik schaam me
Ik faal in beidequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik had beter metselaar kunnen worden i.p.v. vrouw
Waarom heb je dan een rok gekocht die zoveel te groot is?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mezelf weer tot maat 48 vreten vond ik eigenlijk geen optie
Of weggooienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Breng rok naar iemand die weet hoe hij/zij met een naaimachine om moet gaan![]()
Of leg rok in kast voor het geval hij ooit weer wel past
Dat zijn mijn keuzes
OMDAT HET KRENG AAN HET VERKEERDE HANGERTJE HING EN JE GEEN, IK HERHAAL GEEN ONDERKLEDING WIL PASSEN IN DE PRIMARK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een rok gekocht die zoveel te groot is?
Bij primark hangt echt niks aan het goede hangertje volgens mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMDAT HET KRENG AAN HET VERKEERDE HANGERTJE HING EN JE GEEN, IK HERHAAL GEEN ONDERKLEDING WIL PASSEN IN DE PRIMARK!
Dus geen onderkleding kopen bij de Primark, checkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMDAT HET KRENG AAN HET VERKEERDE HANGERTJE HING EN JE GEEN, IK HERHAAL GEEN ONDERKLEDING WIL PASSEN IN DE PRIMARK!
Ja, alles wat ik had dus wel. Behalve dees.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij primark hangt echt niks aan het goede hangertje volgens mij
Ja dat weet ik toch niet, ik ben daar nooit binnen geweest en ik pas altijd alles voor ik het koop. Ook als het 3 shirts zijn in dezelfde maat maar een andere kleurquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Alsof ik met opzet verkeerde spullen ga kopen
ik denk dat jij beter niet naar de primark kan gaan op zatterdagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet, ik ben daar nooit binnen geweest en ik pas altijd alles voor ik het koop. Ook als het 3 shirts zijn in dezelfde maat maar een andere kleur
Ja hoi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet, ik ben daar nooit binnen geweest en ik pas altijd alles voor ik het koop. Ook als het 3 shirts zijn in dezelfde maat maar een andere kleur
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan nog.... oh god ik schaam me
Ik vrees er ook voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat jij beter niet naar de primark kan gaan op zatterdag![]()
Ook als die tshirts 2 euro per stuk zijn en er een rij van 350 mensen voor de pashokjes staat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die winkels skip ik dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook als die tshirts 2 euro per stuk zijn en er een rij van 350 mensen voor de pashokjes staat?
Dus ook al is het dezelfde pasvorm shirt maar een andere kleur; ga je die ook nog allemaal passen??quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
nee, want ik vind 'm ubertof en kan nergens meer hetzelfde vinden! De dillema's!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat het is: Dit is zo'n goeikoop ding; dat het een priiiima oefenproject is om je naaiskills te verbeteren
Oei... Hmm... keer je kast uitpluizen en zoeken naar iets wat je kan misbruiken ??quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik vind 'm ubertof en kan nergens meer hetzelfde vinden! De dillema's!
Jepquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus ook al is het dezelfde pasvorm shirt maar een andere kleur; ga je die ook nog allemaal passen??![]()
![]()
![]()
Dat zou ik echt niemand aanradenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat jij beter niet naar de primark kan gaan op zatterdag![]()
Nee ik ga gewoon proberen het "met beleid" te doen. En afspelden ipv zo onder de naaimachien ratsen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei... Hmm... keer je kast uitpluizen en zoeken naar iets wat je kan misbruiken ??![]()
Komende zaterdag weer naar Duitsland?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik vind 'm ubertof en kan nergens meer hetzelfde vinden! De dillema's!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komende zaterdag weer naar Duitsland?
Jij bent nog raarder dan ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jep
Want soms zitten ze toch net wat anders, of heb je een mislukt exemplaar, of staat de kleur wellicht toch niet zo, of of of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |