Eh.. Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En desondanks leeft ze een gelukkig leventje met alle hulp die ze kan krijgen. Wat wil je dan? haar in laten slapen vanwege haar handicap?
Dat vind ik ook helemaal niksquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
Kreupele honden krijgen toch ook een achterspan met wielen?
Ik zag een tijdje geleden in Eindhoven nog een man met een hond met zo'n achterspan. Die waren een partijtje leuk aan het spelen met een bal joh! Die hond was helemaal niet zielig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eh.. Ja
[..]
Dat vind ik ook helemaal niks![]()
Als een beest niet normaal kan voortbewegen dan moet je er niet mee klooien maar gewoon in laten slapen. Een beest kan namelijk niet uitgelegd worden dat het hulpmiddelen nodig heeft. Als een beest doof of blind is begrijpt het dat zelf nog wel. Daar kan ik nog inkomen. Maar een dier zonder bewegingsvrijheid... Dat vind ik zielig..
In Leiden hebben we ook een hondje met een achterspan, dat beest is zielsgelukkig dat hij mee kan met z'n vriendjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden in Eindhoven nog een man met een hond met zo'n achterspan. Die waren een partijtje leuk aan het spelen met een bal joh! Die hond was helemaal niet zielig.
Maar die wil jij dus in laten slapen want hij kan niet zonder hulpmiddelen lopen?
Hoezo nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In Leiden hebben we ook een hondje met een achterspan, dat beest is zielsgelukkig dat hij mee kan met z'n vriendjes.
Een gehandicapt kind laten we toch ook niet inslapen?
Nee maar die laatste kan je wel weer meer uitleggenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In Leiden hebben we ook een hondje met een achterspan, dat beest is zielsgelukkig dat hij mee kan met z'n vriendjes.
Een gehandicapt kind laten we toch ook niet inslapen?
Precies, als ze dat hadden gedaan had je nooit de Derpaca ontmoet, dus count your blessingsquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo niet
inb4 ze hebben jou toch ook niet in laten slapen
Als Lil Bub ook maar enigszins zou lijden, zou PETA haar dan gebruiken voor een poster? tuurlijk niet, en met al die publiciteit zou de halve wereld over de eigenaar heen vallen als het zielig zou zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee maar die laatste kan je wel weer meer uitleggen. Ik vind dat het belang van het dier telt - lukt het met hulpmiddelen? jeej! heeft het beest veel minder levenskwaliteit, dan moet je wel eerlijk blijven naar het dier.
Iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Lil Bub ook maar enigszins zou lijden, zou PETA haar dan gebruiken voor een poster? tuurlijk niet, en met al die publiciteit zou de halve wereld over de eigenaar heen vallen als het zielig zou zijn.
Natuurlijk!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Idd. Maar ik snap Schaars standpunt ook wel denk ik, dat je altijd voorzichtig moet zijn voor uitbuiting van dieren enzo.
quote:TE HUUR KAMER RUIME ZOLDER KAMER MET VASTE TRAP NETE KAMER MET RAAM in
DE ZOLDER KAMER
Eengezinwoning eerste verdieping toilet gang en ruime Ingebouwde keuken grote tuin met schuur
Ruimte voor fiets en 2 verdieping douce tiolet luxe heel netjes vaste douce cabine
Dat is allemaal gezamelijk gebruik.
Voor langere tijd bespreekbaar
Prijs 300.- Inc.-gas water Electra en Inc.- internet en tv alles inbegrepen
Borg is 300.- euro.-
Per direct beschikbaar deze kamer en ook langere tijd mogelijk te huur.
De kamer is klaar om te wonnen direct.
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden in Eindhoven nog een man met een hond met zo'n achterspan. Die waren een partijtje leuk aan het spelen met een bal joh! Die hond was helemaal niet zielig.
Maar die wil jij dus in laten slapen want hij kan niet zonder hulpmiddelen lopen?
Omdat ze briljant is om reclame te maken!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Lil Bub ook maar enigszins zou lijden, zou PETA haar dan gebruiken voor een poster? tuurlijk niet, en met al die publiciteit zou de halve wereld over de eigenaar heen vallen als het zielig zou zijn.
Ik hoop met heel mijn hart voor jou dat Poetel geen heupafwijking of iets dergelijks krijgt. Ben je dan ook zo stellig om hem in te laten slapen terwijl een achterspan misschien een mogelijkheid tot voortzetting van een gelukkig leven zou zijn? Een dier kan zich prima aan een handicap aanpassen volgens mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja.
Sorry, ik vind het echt onzin.
Dat geklooi met sommige beesten.
[..]
Omdat ze briljant is om reclame te maken!
Klassieker bij een dierenasiel is dat een beest het beste 3 poten kan hebben, die worden het eerste geadopteerd namelijk. Want die zijn sielig. Is echt zo.
En dan ook nog even lekker afzetten met die nagels?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je hont op schoot ligt en heel enthousiast opspringt als baasje opstaat... Waardoor ie óp mijn pijnlijke hand staat![]()
![]()
![]()
Daarom zat ze idd als overgebleven mislukkeling als laatste in het nestquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja.
Sorry, ik vind het echt onzin.
Dat geklooi met sommige beesten.
[..]
Omdat ze briljant is om reclame te maken!
Klassieker bij een dierenasiel is dat een beest het beste 3 poten kan hebben, die worden het eerste geadopteerd namelijk. Want die zijn sielig. Is echt zo.
Nee dit was al erg genoeg... Tranen rolden al over m'n wangen van de pijn.... Naja deze zaterdag moet ik toch op controle bij dokter, toch nog maar eens navragen....quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan ook nog even lekker afzetten met die nagels?
Ooh babequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dit was al erg genoeg... Tranen rolden al over m'n wangen van de pijn.... Naja deze zaterdag moet ik toch op controle bij dokter, toch nog maar eens navragen....
foto laten makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dit was al erg genoeg... Tranen rolden al over m'n wangen van de pijn.... Naja deze zaterdag moet ik toch op controle bij dokter, toch nog maar eens navragen....
Kun je niet wat eerder in NL terecht? Je gaat nog in belgie naar dokter toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Misschien denk ik er dan anders over hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart voor jou dat Poetel geen heupafwijking of iets dergelijks krijgt. Ben je dan ook zo stellig om hem in te laten slapen terwijl een achterspan misschien een mogelijkheid tot voortzetting van een gelukkig leven zou zijn? Een dier kan zich prima aan een handicap aanpassen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |