Ben benieuwd. uiteindelijk maar bestelling geplaatst van hetzelfde @ banggood..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu nog de vraag welke maat te bestellen... heb wel een paar leuke t-shirts gezien daar.
Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Ouwe laptop welke ik van een 2e hdd wilde voorzien.. Via Ebay besteld lang geleden, geprobeerd, verkeerde opgestuurd gekregen. met claim gedreigd, nieuwe gehad, wel de goeie. Awesome. Doet het ook.. Even. En dan kapt ie er mee binnen Windows. Alsof er niet genoeg power is om de hdd te laten opspinnen. Tsjah, jammer.. En dan is de periode verlopen dat je je geld terug kan krijgen helaas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:56 schreef tharonny het volgende:
Net dit ding besteld:
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/1(...)DVD-ROM-p-79231.html
$6,02. Geen geld! Nu nog hopen dat die gaat passen in mn laptop
Jacquard Woven Silk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu nog de vraag welke maat te bestellen... heb wel een paar leuke t-shirts gezien daar.
[..]
Waar heb je ze besteld? Polyester of zijde?
www.chinaprices.usquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef ohwyeah het volgende:
Een korte vraag: welke van de genoemde webshops is in het algemeen het goedkoopst met het meeste aanbod?
Aanbod op welk gebied?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef ohwyeah het volgende:
Een korte vraag: welke van de genoemde webshops is in het algemeen het goedkoopst met het meeste aanbod?
Vooral netwerk apparatuur (bijv. wifi stick) of mobiele randapparatuur (bijv. mifi etc.) of home and garden elektrische apparatuur. Eigenlijk heel breed gezien..quote:
Nouja wat managetheanger al noemde, dat is een soort google voor Chinese shops. Ebay kan trouwens ook wel in sommige gevallen, gewoon een kwestie van vergelijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Vooral netwerk apparatuur (bijv. wifi stick) of mobiele randapparatuur (bijv. mifi etc.) of home and garden elektrische apparatuur. Eigenlijk heel breed gezien..
Dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja wat managetheanger al noemde, dat is een soort google voor Chinese shops. Ebay kan trouwens ook wel in sommige gevallen, gewoon een kwestie van vergelijken.
Heuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:05 schreef neo2000 het volgende:
En dan is het nog maar de vraag of de Chinese warehouse monkey uiteindelijk de goeie pakt uiteraard.
een omgedraaide versterker idee zeg maar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weten jullie of er ergens een switch waar ik twee 3,5 audio jacks insteek en die switch in de computer duw en dan op de switch kan kiezen welke audiojack het geluid moet afspelen? Heel erg slecht uitgelegd, maar heb zo geen idee hoe ik het moet noemen
Je zegt het zelf al, audio switch, 3.5mm, headphonequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weten jullie of er ergens een switch waar ik twee 3,5 audio jacks insteek en die switch in de computer duw en dan op de switch kan kiezen welke audiojack het geluid moet afspelen? Heel erg slecht uitgelegd, maar heb zo geen idee hoe ik het moet noemen
Glimmende negers zonder hoofd zelfs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heuh![]()
Is ook geen wonder dat het allemaal niet past, dat zie je toch![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook helemaal niet dezelfde jas, oplichters. Waarschijnlijk met ijzerdraad vastgezet.
[ afbeelding ]
Veel dunner, zit voor geen meter.
[ afbeelding ]
Oei ja ik hoop dat ik dan inderdaad meer gelukt heb.. Het is voor een vrij nieuwe laptop, dus daar zal het in iedergeval niet aan liggen. Anders is het ook maar 6 dollar, blijft een gok.quote:[..]
Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Ouwe laptop welke ik van een 2e hdd wilde voorzien.. Via Ebay besteld lang geleden, geprobeerd, verkeerde opgestuurd gekregen. met claim gedreigd, nieuwe gehad, wel de goeie. Awesome. Doet het ook.. Even. En dan kapt ie er mee binnen Windows. Alsof er niet genoeg power is om de hdd te laten opspinnen. Tsjah, jammer.. En dan is de periode verlopen dat je je geld terug kan krijgen helaas.
Lukt wel; heb nu 2 van die dingen die perfect werkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef tharonny het volgende:
[..]
Oei ja ik hoop dat ik dan inderdaad meer gelukt heb.. Het is voor een vrij nieuwe laptop, dus daar zal het in iedergeval niet aan liggen. Anders is het ook maar 6 dollar, blijft een gok.
soms niet, soms gewoon dure shopsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die oude prijzen niet echt waar? :p
Iemand een goedkoop bierpak?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:47 schreef RobertNL het volgende:
Aliexrpess ''deals''
Lang niet alles is even goed geprijsd (en zeker minder aanbod dan de vorige keer) maar toch nog één paar ''gevonden''
KeyChain DVR $3.25 - Non HD maar zeer goedkoop.
Hier staan de rest van de deals: http://activities.aliexpr(...)=a2704.6645961.013.2
Twee andere redelijke deals waren net uitverkocht (wireless router voor 9 dollar o.a)
Kan niet, koop een visa card bij de Bruna, goedkoopste optie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe bestel je iets met een Rabo Wereldpas op Aliexepress? Ik heb geen security number op mijn pas staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |