Heb van alle 3 de orders een mail gekregen van ebay/verkoper dat de order verzonden is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is: zijn de ebay orders wel verzonden, of staan ze vanwege ebay wel al op verzonden maar zijn ze dat nog niet...
dat heb ik ook gehad, de tracking code op het pakketje gaf echter aan dat hij pas een maand later was verstuurdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:14 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Heb van alle 3 de orders een mail gekregen van ebay/verkoper dat de order verzonden is.
Dat kan natuurlijk ook aan de shipping agent liggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad, de tracking code op het pakketje gaf echter aan dat hij pas een maand later was verstuurd
Dat valt dus tegen. Zit geregeld het zooitje uit de knup te halen wanneer ik ze uit mijn jaszak haal. Dan toch echt liever dunnere ronde kabels.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar dit voorkomt bij mij wel het in de knoop raken van de kabels!![]()
je wou zeggen dat de Japanse post (in mijn geval) het pakket een volle maand later pas in het systeem als ontvangen zet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook aan de shipping agent liggen?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat cijfer ligt ergens rond het aantal keer jij al die oordoppen gebruikt
Dit "nieuwtje" is inmiddels al een jaartje of 2 bekend. Net als dat je maximaal 22 euro mag invoeren en eigenlijk niet mag vloeken. Maar ja...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef RDMKR het volgende:
http://www.gizchina.com/g(...)as-shipping-methods/
hier zegt iemand dat zelfs built-in batteries niet meer via China post mogen (eerder pandawill bericht dat ik postte had het over paketten met 2 batterijen).
dit gaat over iets dat eind september dit jaar in ging. nog maar net van kracht dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dit "nieuwtje" is inmiddels al een jaartje of 2 bekend. Net als dat je maximaal 22 euro mag invoeren en eigenlijk niet mag vloeken. Maar ja...
dit ziet er recent uit, niet als een "repeat" message.quote:We are sorry for not be able to warn our customers on this sudden change from China Post, Hong Kong Post, and Singapore Post. But Pandawill has solutions ready. In the past months, Pandawill has been working with our logistics providers in testing a few channels, such as Belgian Post, DHL Global Mail/Deutsche Post, Pony Express. And the result is very positive, both in terms of service, and delivery time and reliability. So Pandawill has introduced these new shipping methods to our customers since the beginning of October.
Better and speedy services will inevitabily cause the cost of shipping to go higher. To compensate for the cost hike and encourage our customers for trying the new shippings, Pandawill will offer a US$8 coupon (Code:FASTSHIP) for all new orders over US$100 (The coupon will expire 2 weeks later), and for all old orders affected by the policy change and not shipped before Oct.7th, Pandawill will and have upgraded the shipping to one of these new channels, FOR FREE (Pandawill paid the difference)!
quote:sudden change [..] past months
De Japanse post niet maar de agent tussen de verkoper en verzender wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je wou zeggen dat de Japanse post (in mijn geval) het pakket een volle maand later pas in het systeem als ontvangen zet?
De regels zijn inderdaad afgelopen jaar een beetje aangepast; zoals dat zo vaak wordt gedaan. Er zijn min of meer nieuwe internationale afspraken over gemaakt. Deze afspraken hebben verschillen meer recht getrokken. Zo zijn voor enkele landen waaronder NL de regels ook soepeler geworden (zie: https://www.postnl.nl/zakelijk/post/verzendvoorwaarden/lithium/).quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef RDMKR het volgende:
[..]
dit ziet er recent uit, niet als een "repeat" message.
http://www.pandawill.com/Notification.html
Ik heb ook een pakketje dat al vanaf 20-9 op Accepted blijft (china post)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:24 schreef RDMKR het volgende:
m'n laatste bestelling is anders al verdacht lang onderweg. hoop dat die verhalen over "confiscaties" overdreven zijn.
Komen in de resultaten van chinaprices.us voor meen ik. En werd in deze topicreeks ook al eens geopperd op in de OP op te nemen, waardoor 'ie daar dan ook staat. Lijkt me een okay shop?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef neo2000 het volgende:
Heb wat bij Sammydress gezien. Yep, weer kleding.Iemand recent ervaring met deze shop? Zelfde spul is nml ook @ ebay verkrijgbaar. Geen idee hoe snel Sammy is met verzending bijvoorbeeld. Ebay is ook altijd maar afwachten wat de seller doet heb ik inmiddels wel geleerd.
Dat waren nog Westerse batterijen. Waren dat Chinese batterijen, dan was het vliegtuig gewoonweg ontploft in plaats van alleen in brand gevlogen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
Binnenkort gaan ze elk product in onderdelen verzenden omdat de overheid weer iets heeft verzonnen. Sinds wanneer zijn batterijen zo'n punt, toen de Boeing Dreamliner in de hens vloog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |