abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132036703
Hoeveel verschillende versies zijn er van de AWEI ES800M ?

Ik zie jullie linken naar plaatjes waar de R en L op het oordopje zelf staan en dat ze ook geheel zwart zijn. De mijne hebben een soort van gele knop en zijn grijzig...

Ik moet zeggen dat ze niet bevallen. Het geluid uit R is harder dan L... dacht eerst dat iets niet goed was met mijn oren. Ook heb soms dat ik een soort van stroomstootje krijg in mijn oor. Dat is zowel bij gebruik in de laptop als in de telefoon.

Gewoon een brak exemplaar ontvangen of wat? :(
pi_132038226
¤1.53 5-mode zaklamp van LTB is zojuist door koerier bezorgd. Leuk ding.
Blijft toch wel raar om een volledig Nederlands spul te krijgen; tot aan Nederlands pakbrief aan toe.

Getest met een van de 18650 batterijen van m'n eigen lamp. Had nog wel een losse liggen maar die zit op 3.6V i.p.v. de minimale 2.75V...

EDIT: handig; kan geen werkende 18650-lader vinden. Er ligt er wel een maar daarvan kunnen de pootjes van de US-EU adapter het stopcontact niet in. |:(

EDIT #2: deze batterijen nog even bestellen voor weegschaal; mits de weegschaal eens besluit of z'n batterij nou leeg is of niet. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 10-10-2013 15:05:31 ]
pi_132039244
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:25 schreef FreaZ het volgende:

Ik zie jullie linken naar plaatjes waar de R en L op het oordopje zelf staan en dat ze ook geheel zwart zijn. De mijne hebben een soort van gele knop en zijn grijzig...

Ik moet zeggen dat ze niet bevallen. Het geluid uit R is harder dan L... dacht eerst dat iets niet goed was met mijn oren. Ook heb soms dat ik een soort van stroomstootje krijg in mijn oor. Dat is zowel bij gebruik in de laptop als in de telefoon.

Heuh. Die malfunction ken ik van een setje Brainwavz Alpha's. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132039831
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:25 schreef FreaZ het volgende:

heu dat ken ik, die zonder text vond ik veel brakker.
pi_132040879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, de rubbertjes zitten waar ze moeten zitten. :P

[..]

Ik luister veel house, maar pop en rock/metal sla ik ook niet over. De 800 is in principe de beste keuze, de 900 heeft (veel) meer bass. Persoonlijk vind ik niet dat de 900 bijvoorbeeld Metallica verneukt, ik vind dat hij het mooi afspeelt.
Okay, heb je ze ook met rubbertje tegen het oortje aan geprobeerd? Ik vind dat persoonlijk een stuk lekkerder zitten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_132041648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Okay, heb je ze ook met rubbertje tegen het oortje aan geprobeerd? Ik vind dat persoonlijk een stuk lekkerder zitten.
Dan vallen ze er bij mij uit, helaas. :P
pi_132043240
Is die Earson ook te kopen op een site waar ik de taal wel van versta? Wil ze graag kopen voor in de douche, maar ja ben steeds bang dat ik iets verkeerd selecteer :P

Trouwens van priceangels al iets meer dan een maand onderweg.. ik neem aan dat ik mij geen zorgen nog hoef te maken? Normaal duurt het nooit veel langer dan twee weken..
pi_132045236
6 dagen geleden wat karabijnen en een opgeknoopt stuk touw op DX besteld, vandaag alweer in huis! Ze zijn serieus lekker op dreef de laatste maanden! :o
pi_132046399
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
6 dagen geleden wat karabijnen en een opgeknoopt stuk touw op DX besteld, vandaag alweer in huis! Ze zijn serieus lekker op dreef de laatste maanden! :o
Ik heb vandaag een geschil geopend voor een shipment van 2 sepember :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 10 oktober 2013 @ 23:01:21 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132054493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Om bergbeklimmen extra spannend te maken B-)
pi_132055596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Om bergbeklimmen extra spannend te maken B-)
_O-

Nee, ik heb het voor het backpacken aangeschaft. In geval van nood is dit ding uit te macgyveren tot ruim 3.5 meter. Prima als 'sleutelhanger' aan mijn tas!

pi_132055674
Ik vraag me af hoeveel procent van de mensen die zo'n emergency survivalrope bracelet heeft dat ooit al eens hebben gebruikt. :D _O- ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132055700
Geen idee, maar voor die 3 euro kon ik het niet laten :+
pi_132058408
Ik ben op zoek naar een goede goedkope mediaplayer, heeft iemand aanraders?
pi_132058542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef othie het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede goedkope mediaplayer, heeft iemand aanraders?
Misschien dat ding dat Shiz op de vorige pagina postte? :P
pi_132058638

net dat ding besteld :9
pi_132059918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:50 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
net dat ding besteld :9
lol, linkje graag hahaha
pi_132060128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een geschil geopend voor een shipment van 2 sepember :')
Tis china, ongeduld heerst.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:05:59 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132060134
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:49 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

lol, linkje graag hahaha
Gast. Je ziet toch dat er Tinydeal op dat plaatje staat.
En je kunt toch zeker wel zoeken op 'mask'? :|W
pi_132060955
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heuh. Die malfunction ken ik van een setje Brainwavz Alpha's. :{
Neem aan dat dit niet te fixen is?

quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:13 schreef Xetran het volgende:

[..]

heu dat ken ik, die zonder text vond ik veel brakker.
Brak vind ik nog zacht uitgedrukt. Schokjes krijgen tijdens muziek luisteren en in links minder geluid horen dan rechts voldoet niet aan 't minimum vereiste dat ik stel aan oordopjes :P Moet ook bekennen dat ik niet echt gecharmeerd ben van die platte kabels. Die zijn zo stug dat ik soms met van die enorme flaporen van kabels loop.

Moet dus opzoek naar nieuwe.

Welke oordopjes komen qua geluid, pasvorm en kwaliteit het beste overeen met sennheisers?
Afstandbediening en mic zijn geen vereisten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132062205
quote:
Dear customers,
Due to policy adjustment, China Post and HongKong Post will not service parcels with batteries since the end of September. Singapore Post now limits its service to parcels with only one battery. And this has brought negative affect on our logistics. As the strict package check of China Post, some of parcels may be hold in the Custom, according to our experience, that will cause the package delayed for a period of time.

We are sorry for not be able to warn our customers on this sudden change from China Post, Hong Kong Post, and Singapore Post. But Pandawill has solutions ready. In the past months, Pandawill has been working with our logistics providers in testing a few channels, such as Belgian Post, DHL Global Mail/Deutsche Post, Pony Express. And the result is very positive, both in terms of service, and delivery time and reliability. So Pandawill has introduced these new shipping methods to our customers since the beginning of October.

Better and speedy services will inevitabily cause the cost of shipping to go higher. To compensate for the cost hike and encourage our customers for trying the new shippings, Pandawill will offer a US$8 coupon (Code:FASTSHIP) for all new orders over US$100 (The coupon will expire 2 weeks later), and for all old orders affected by the policy change and not shipped before Oct.7th, Pandawill will and have upgraded the shipping to one of these new channels, FOR FREE (Pandawill paid the difference)!

We will closely monitor the situation in the logistic market. If any positive change may arise, Pandawill will swiftly adjust our shipping policy accordingly. Sorry again for all inconnvience this situation may have brought to you.

Yours,
Pandawill team.
wat betekent dit nou..? gaan ze alles checken op aantal meegeleverde batterijen..?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_132063019
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:51 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Brak vind ik nog zacht uitgedrukt. Schokjes krijgen tijdens muziek luisteren en in links minder geluid horen dan rechts voldoet niet aan 't minimum vereiste dat ik stel aan oordopjes :P Moet ook bekennen dat ik niet echt gecharmeerd ben van die platte kabels. Die zijn zo stug dat ik soms met van die enorme flaporen van kabels loop.

[...]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit voorkomt bij mij wel het in de knoop raken van de kabels! ^O^

Was aan het kijken naar een Sipik SK68. Maar op DX zie ik deze twee voorbij komen:

http://dx.com/p/sipik-sk6(...)k-1-aa-1-14500-39585 en http://dx.com/p/sipik-sk-(...)t-grey-1-x-aa-158184.

De laatste lijkt veel betere specs te hebben. Moet ik dit serieus nemen of kan ik ervan uitgaan dat ze gelijkwaardig zijn?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_132063433
Verzendtijd moet je echt met een korreltje zout nemen.

Ebay 21 sep. verzonden - Niet binnen
Tmart 24 sep. verzonden - Niet binnen
DX - 3 okt. verzonden - Binnen :D
Ebay 4 okt. verzonden - Niet binnen
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:57:28 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132063758
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik vraag me af hoeveel procent van de mensen die zo'n emergency survivalrope bracelet heeft dat ooit al eens hebben gebruikt. :D _O- ;(
Dat cijfer ligt ergens rond het aantal keer jij al die oordoppen gebruikt :Y

Poeh poeh, ik zal maar eens gaan klagen bij jullie. Ik zit nu op dag 38 voor een dure zaklamp. Dit is al de 3e turbo zaklamp aangetekend verzonden die gewoon niet aankomt :X Ik heb volgens mij echt een zaklampen vloek.

Zullen ze leuk gaan vinden bij Banggood. Dit is een ultieme test hoe goed de klantenservice werkelijk is bij een flink bedrag :@
pi_132063915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:43 schreef jeroendh het volgende:
Verzendtijd moet je echt met een korreltje zout nemen.

Ebay 21 sep. verzonden - Niet binnen
Tmart 24 sep. verzonden - Niet binnen
DX - 3 okt. verzonden - Binnen :D
de vraag is: zijn de ebay orders wel verzonden, of staan ze vanwege ebay wel al op verzonden maar zijn ze dat nog niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')