SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Had ik net eindelijk weer 7500 coins bij elkaar gesprokkeld, is Toprak mijn hoogste kaartjequote:Op maandag 7 oktober 2013 19:47 schreef Blistering het volgende:
Navas uit een pakje, makkelijke winst weer
Je moet ook geen packs kopen joh. Is net roulette. Als je iets hebt gewoon doorsparen/investeren/traden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had ik net eindelijk weer 7500 coins bij elkaar gesprokkeld, is Toprak mijn hoogste kaartjeFML.
lief dagboek etc....
Doe ik af en toe maar hoor.Heb door het traden nu uiteindelijk al Mascherano/Turan/Sergio Busquets.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ook geen packs kopen joh. Is net roulette. Als je iets hebt gewoon doorsparen/investeren/traden.
Hoe maak je winst uit traden dan? Teach me, ik probeer het al enige tijd, ook met die stylen ofzo, maar uiteindelijk moet ik de kaartjes altijd op dezelfde prijs verkopen als ik ze zelf ook kochtquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ook geen packs kopen joh. Is net roulette. Als je iets hebt gewoon doorsparen/investeren/traden.
geduld is een schone zaak mijn jongen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe maak je winst uit traden dan? Teach me, ik probeer het al enige tijd, ook met die stylen ofzo, maar uiteindelijk moet ik de kaartjes altijd op dezelfde prijs verkopen als ik ze zelf ook kocht
Geduld hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe maak je winst uit traden dan? Teach me, ik probeer het al enige tijd, ook met die stylen ofzo, maar uiteindelijk moet ik de kaartjes altijd op dezelfde prijs verkopen als ik ze zelf ook kocht
exclusief EA tax zal dat zijn mag ik hopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En goedkoop kaartjes proberen te kopen en dan voor profit (met EA tax) te verkopen.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
exclusief EA tax zal dat zijn mag ik hopen
tenminste ik moet altijd betalen, weet niet of jij het krijgt ?
Kies een populaire speler/item met een relatief lage prijs, leer de marktprijs kennen (meestal iets boven de laagste BIN) en ga op zoek naar open bids of BINs onder die prijs. Zo simpel is het. Zolang je geen kapitaal hebt zal je er wel wat tijd in moeten steken alleen..gaat niet vanzelf. Hoe meer je hebt, hoe makkelijker het wordt om daarna te investeren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ik wel want ik weet waar je het over heb, maar of hij het snaptquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]Je snapte wat ik bedoelde.
Beetje een kleuter hier lopen pesten.
Voor hoeveel gaan de hunters en shadows? Mijn webapp doet het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kies een populaire speler/item met een relatief lage prijs, leer de marktprijs kennen (meestal iets boven de laagste BIN) en ga op zoek naar open bids of BINs onder die prijs. Zo simpel is het. Zolang je geen kapitaal hebt zal je er wel wat tijd in moeten steken alleen..gaat niet vanzelf. Hoe meer je hebt, hoe makkelijker het wordt om daarna te investeren.
Ik bedoelde natuurlijk, dat je over je initiële verkoopprijs 5% naar EA gaat en je dat in je rekensommetje moet meenemen. (Verkoopprijs * 0.95 - Inkoop)quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wel want ik weet waar je het over heb, maar of hij het snapt
als je al niet eens weet hoe in deze markt profit te maken, kan je het beter maar extra duidelijk uit leggen.
Dat probeer ik dus ook. Ben nu bezig Locadia's te halen, maar raak ze aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kies een populaire speler/item met een relatief lage prijs, leer de marktprijs kennen (meestal iets boven de laagste BIN) en ga op zoek naar open bids of BINs onder die prijs. Zo simpel is het. Zolang je geen kapitaal hebt zal je er wel wat tijd in moeten steken alleen..gaat niet vanzelf. Hoe meer je hebt, hoe makkelijker het wordt om daarna te investeren.
Of met plaatjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wel want ik weet waar je het over heb, maar of hij het snapt
als je al niet eens weet hoe in deze markt profit te maken, kan je het beter maar extra duidelijk uitleggen.
kijk dat is nou een duidelijke uitlegquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:02 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk, dat je over je initiële verkoopprijs 5% naar EA gaat en je dat in je rekensommetje moet meenemen. (Verkoopprijs * 0.95 - Inkoop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dan heb je de marktprijs blijkbaar verkeerd ingeschat. Bij silvers is het ook een beetje dubbel. Aan de ene kant is het makkelijker om ermee te traden omdat er minder mensen op azen, maar aan de andere kant zijn er ook veel minder kaarten op de markt waardoor je soms een vertekend beeld kan krijgen van de huidige prijs. Gibbs lijkt me wel een goede tradepony. Snelste med/med LB van de BPL, vrij goedkoop en dus erg populair.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook. Ben nu bezig Locadia's te halen, maar raak ze aan de straatstenen niet kwijt.
Ohw, dat had ik niet begrepenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Bedankt hugh maar het idee was eigenlijk een hybrid
probeer er altijd voor te zorgen dat je speler in de nacht te koop staan, zeker bij de silvers en IF's staan er dan minder te koop en heb je meer kans dat hij verkocht wordt. niet alles binnen het uur willen verkopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook. Ben nu bezig Locadia's te halen, maar raak ze aan de straatstenen niet kwijt.
Akinfeev is ook ziek goed. Heb dankzij hem al best wat potjes niet verloren waar dat wel waarschijnlijk leek te zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
Handanovic is echt te goed gemaakt, gaat helemaal nergens meer over
Riep je toevallig dit?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Pfoe, in de laatste minuut een voorzet geven waarbij mn Benzema vrij voor goal staat. Kopt ie m niet binnen maar loopt ie naar achter om m vanaf de zijkant tegen de paal te schieten
Maar goed dat ik de ramen dicht heb
Smalling is goed als CB en Monreal is wel goed en goedkoop op lb.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef d1ce het volgende:
Kan iemand deze voor mij afmaken? Heb niet veel money (bv voor Kompany oid heb ik niet genoeg).
[ afbeelding ]
Ik heb in principe Gundogan nog op de TL staan dus ik kan ong 10k per speler investeren. Is Sakho dan geen goede oplossing bijvoorbeeld?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Smalling is goed as CB en Monreal is wel goed en goedkoop op lb.
kutteam zeker?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Bedankt hugh maar het idee was eigenlijk een hybrid
Iets meer dan 2k each. Schiet nog niet zo op, maar komt wel goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaan de hunters en shadows? Mijn webapp doet het niet.
Sakho heb ik nog niet gebruikt dit jaar. Ik kom Cahill vaak tegen, Ferdinand misschien?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik heb in principe Gundogan nog op de TL staan dus ik kan ong 10k per speler investeren. Is Sakho dan geen goede oplossing bijvoorbeeld?
Zie nu pas dat Fanni high/med heeftquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
kutteam zeker?
[ afbeelding ]
Wat is 'goedkoop'
goedkoop is zoveel mogelijk discardwaarde spelersquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
kutteam zeker?
[ afbeelding ]
Wat is 'goedkoop'
Hmm, ik ga even kijken. Thanks!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sakho heb ik nog niet gebruikt dit jaar. Ik kom Cahill vaak tegen, Ferdinand misschien?
Kijkcijfers van de eerste paar afleveringen waren rond de 50K de hele tijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel mensen zouden er naar 'Fox Voetbal' kijken meten van Halst?
Die mensen kijken verplicht omdat ze voor Fox betaald hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijkcijfers van de eerste paar afleveringen waren rond de 50K de hele tijd.
Het is gewoon op het open kanaal hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die mensen kijken verplicht omdat ze voor Fox betaald hebben.
Waarschijnlijk kijken ze liever naar VI.
VI ook gewoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die mensen kijken verplicht omdat ze voor Fox betaald hebben.
Waarschijnlijk kijken ze liever naar VI.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon op het open kanaal hoor
Die gaat voor Engeland kiezen in 2015.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Januzaj weigert selectie Rode Duivels: http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-Rode-Duivels.dhtml
kiezen voor de nationale engelse ploegquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gaat voor Engeland kiezen in 2015.
Je internet is gewoon graf. Werkt hier prima.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
Tering servers liggen er weer uit man man wat een grafdeveloper is EA toch, gisteren ook al nu weer
De honden steppen over zijn internetkabelquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je internet is gewoon graf. Werkt hier prima.
Liever een hond op je internetkabel dan een kat op je keeper.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De honden steppen over zijn internetkabel![]()
Zat er lekker in, alleen zijn keeper reageert bijna niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
6-0 gewonnen, tegenstander 9 schoten op doel, maar Handanovic![]()
Deze zat er wel lekker in, OP finesse
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173240391
Lastig kiezen..zelfde workrates, weak foot en skills..Eriksen een stukje sneller, maar De Bruyne is weer een stuk sterker. Ik vind het schot van De Bruyne wel wat beter, maar op de andere punten wint Eriksen het (nipt).quote:
Eriksen dan voor hem, omdat ie Ajacied is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lastig kiezen..zelfde workrates, weak foot en skills..Eriksen een stukje sneller, maar De Bruyne is weer een stuk sterker. Ik vind het schot van De Bruyne wel wat beter, maar op de andere punten wint Eriksen het (nipt).
Zoals bij iedere finesse. Standaard een magneet in de bovenhoek die de bal aantrekt en de keeper die er alleen maar naar kijkt. Enige stabiliteit van de speler is ook totaal niet nodig, zie je bij deze goal ook. Als je een normale longshot had geprobeerd na deze draai dan ging de bal met een boogje richting cornervlagquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zat er lekker in, alleen zijn keeper reageert bijna niet.
Ga ik eerst Eriksen proberen. Heb nu Sessegnon, dus die is sowieso niet erg sterk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lastig kiezen..zelfde workrates, weak foot en skills..Eriksen een stukje sneller, maar De Bruyne is weer een stuk sterker. Ik vind het schot van De Bruyne wel wat beter, maar op de andere punten wint Eriksen het (nipt).
Scheelt nog wel een hoop dukaten met De Bruynequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eriksen dan voor hem, omdat ie Ajacied is.
Je moet er wat voor over hebben he.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scheelt nog wel een hoop dukaten met De Bruyne
nog niet met silva gespeeld maar Ozil is zoquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is die dan zoveel beter dan Silva?
Ja ik zie net dat Silva nog iets duurder is dan Ozil.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet met silva gespeeld maar Ozil is zo
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:01 schreef Jimbo het volgende:
er is een nieuwe dupe glitch
einde dienstmededeling
Watquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:01 schreef Jimbo het volgende:
einde dienstmededeling
Vertel meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:01 schreef Jimbo het volgende:
einde dienstmededeling
Post het hier of hou je stilquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:01 schreef Jimbo het volgende:
einde dienstmededeling
yeah right. dan hadden er inmiddels echt wel pagina's messi's en ronaldo's gestaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Voor de pm-ers, Ik houd t zelf nu even in de gaten. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten. Las op andere forums al meerdere berichten dat mensen players aan het dupen waren
Stuur maar, ik kan het ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef AntiHero het volgende:
Moet ik anders m'n dure spelers even naar jou sturen dat jij ze voor me dupet?
Neuh, zoals ik zei, als ik meer weet post ik het.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef AntiHero het volgende:
Moet ik anders m'n dure spelers even naar jou sturen dat jij ze voor me dupet?
Jezusquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Voor de pm-ers, Ik houd t zelf nu even in de gaten. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten. Las op andere forums al meerdere berichten dat mensen players aan het dupen waren
Was meer een referentie naar alle 'dupe' scammersquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh, zoals ik zei, als ik meer weet post ik het.
Lijkt me wel episch, dan pik ik een messi op voor een spotprijsje
Zelfs de finesse shots van een speler als Terry gaat er nog inquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een puzzel voor jullie![]()
Zoek de verschillen![]()
Goal 1 Willian:
[ afbeelding ]
Goal 2 Willian:
[ afbeelding ]
seems legitquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik gok dat het een dikke troll is, je schijnt een speler dubbel te moeten hebben, er een te quicksellen en de de anderen vanuit je TP terug erin te moeten zetten, en dan blijft ie zowel in je TP als je player staan.
Ik zou het proberen maar gezien die gast al zegt dat t alleen met shiney gold (:') ) werk geloof ik er bij voorbaat geen kut van.
de link is andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een puzzel voor jullie![]()
Zoek de verschillen![]()
Goal 1 Willian:
[ afbeelding ]
Goal 2 Willian:
[ afbeelding ]
1 x Messi discarden. Gewoon proberenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik gok dat het een dikke troll is, je schijnt een speler dubbel te moeten hebben, er een te quicksellen en de de anderen vanuit je TP terug erin te moeten zetten, en dan blijft ie zowel in je TP als je player staan.
Ik zou het proberen maar gezien die gast al zegt dat t alleen met shiney gold (:') ) werk geloof ik er bij voorbaat geen kut van.
Dus je hebt er 2, maakt er 1 van en dan weer 2. Daar schiet je veel mee op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
er een te quicksellen en de de anderen vanuit je TP terug
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus je hebt er 2, maakt er 1 van en dan weer 2. Daar schiet je veel mee op.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan heb je er twee +600 coinsquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat is nou net wat ik dachtquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu heb je mensen opgewonden gemaakt met een dode peer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
Gratis discard prijzen oogsten jonguh 10x doen heb je meer dan 6k.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk dat een nieuwe glitch de doodsteek is voor FUTquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu heb je mensen opgewonden gemaakt met een dode peer.![]()
![]()
Ik twijfel nu al of de prijzen ooit nog gaan stijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat een nieuwe glitch de doodsteek is voor FUT
vraag me af op wat voor top forum hij dit gelezen heeftquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu heb je mensen opgewonden gemaakt met een dode peer.![]()
![]()
Heldquote:
Ik ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu al of de prijzen ooit nog gaan stijgen.
nouja, zeg dat het werkt met een IF, kan je HEEEEL snel HEEEL veel 10K's verdienenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wacht je weet dus iets soort van, komt het hier vertellen. Het tegendeel is bewezen en dan ditquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja, zeg dat het werkt met een IF, kan je HEEEEL snel HEEEL veel 10K's verdienen
maarja, dikke onzin dit dus, excuus heren
niet het geld waard volgens mijquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Wist helemaal niet dat deze er waren.
[ afbeelding ]
Bedankt man nu ga ik er een kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:
Sinds kort dan, want een uur geleden zag ik 'm nog nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie die packs helemaal niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
jbgsquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef Anonymous61 het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/995055/
wat een kutteam veel gelijk gespeeld.. costa had wel meer van hem verwacht.. verdediging zuigt.. valdes doet geen moeite voor plaatsende goals etc
Mascheranoquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef Anonymous61 het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/995055/
wat een kutteam veel gelijk gespeeld.. costa had wel meer van hem verwacht.. verdediging zuigt.. valdes doet geen moeite voor plaatsende goals etc
dat wordt een engels team maken met Marouane
Fellaini wat een beest
Waaaaaaaaarom koop je die rommel. Met 1 rare erin moet er wel echt een wonder plaatsvinden om winst te hebbenquote:
ik heb 250 winstquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom koop je die rommel. Met 1 rare erin moet er wel echt een wonder plaatsvinden om winst te hebben
Vorig jaar 72, dit jaar 68, volgend jaar 64.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Moest 5x kijken totdat ik eindelijk door had dat hij silver was
Echt he, wow.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zijn dat die packs van 12.500, wat een schijt dan
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
25 Balotelli's op de PS3 markt, 260 op de Xbox markt. Kan toch niet kloppen?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Grandesco het volgende:
Ik ga eventjes bij mijn transferkandidaten observeren of er misschien iets bij zit dat niet te duur is aan munten.
Waarom is het meervoud volgens de webapp van "Pakket", "Pakkette"quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga naar de winkel en koop een bruin pakje man.
Duits?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom is het meervoud volgens de webapp van "Pakket", "Pakkette"
Ja, dan klopte er dus iets niet. Er stond bij mij 25. Nu inmiddels 106.quote:
Zing.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Blistering het volgende:
EA past haar spelling aan aan de doelgroep
Doe eens lekker gek mi man.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal ik een geel pakket van zeveneneenhalfduizend munten openen?
ik ben waarzegger, zal ik je vertellen wat er in zit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal ik een geel pakket van zeveneneenhalfduizend munten openen?
[ afbeelding ]
Djeetje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
Weet niet wat voor intellect van de uni dit heeft geschreven maar ik kom constant dit soort fouten tegen
[ afbeelding ]
Bij al het groepswerk ben ik degene die de laatste check doet..echt niet normaal wat voor fouten mensen nog maken op dit niveau. Kan ik echt niet tegenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
Weet niet wat voor intellect van de uni dit heeft geschreven maar ik kom constant dit soort fouten tegen
[ afbeelding ]
Dit is helaas stof die ik moest doornemen, gekregen van de uni. Niet eens van een groepsgenootquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij al het groepswerk ben ik altijd degene die de laatste check doet..echt niet normaal wat voor fouten mensen nog maken op dit niveau. Kaf is blijkbaar nog niet geheel van het koren gescheiden.
Oh dat is nog erger. In het Engels kom ik wel vaak debiele fouten tegen, maar in het Nederlands ook nogquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is helaas stof die ik moest doornemen, gekregen van de uni. Niet eens van een groepsgenoot
Goed bezig! Nog steeds met Altidore in de spits?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Divisie 5 uiteindelijk als kampioen afgesloten. Maar de wedstrijden lijken wel steeds moeilijker te worden naarmate het einde van het seizoen nadert.
Over Engels gesproken:quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is nog erger. In het Engels kom ik wel vaak debiele fouten tegen, maar in het Nederlands ook nog
Op zich logisch. Zou kunnen dat je dan tegen mensen komt die ook op schema liggen voor promotie/kampioenschap.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Divisie 5 uiteindelijk als kampioen afgesloten. Maar de wedstrijden lijken wel steeds moeilijker te worden naarmate het einde van het seizoen nadert.
Het is maar waar je je druk om maakt Thorbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Over Engels gesproken:
Iemand stuurt;
He creates opportunities for people without ..... Maar volgens mij klopt dat niet. Hoe zou jij ernaar verwijzen. In het Nederlands dus 'hij creëert kansen voor mensen die *geen kansen* hebben. Alleen 2 keer hetzelfde woord is ook niet echt mooi
Uiteraard, en in het andere team Gomezquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Goed bezig! Nog steeds met Altidore in de spits?
Hoe is die?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard, en in het andere team Gomez
He creates opportunities for people without opportunities staat er dus?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
He creates opportunities for people without .....
Bij mij 15 wedstrijden, 14 doelpunten. Maar de eerste 5 wedstrijden had hij een erg zwak elftal om zich heen, dat is nu wat versterkt, daarom scoort hij nu ook meer, echt een klasse spitsquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
20 wedstrijden 23 doelpunten bij mij.
Doe de tweede wel denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
He creates opportunities for people without opportunities staat er dus?
He creates opportunities for people who don't have any? Al wordt het dan "do not" omdat ze op de uni graag de formele vorm zien.
Of gewoon een synoniem gebruiken. Ik ken de verdere context niet, maar wellicht dat je prospects kan gebruiken bijvoorbeeld?
Iets minder dan kat en handschoenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef nickhguitar het volgende:
Wt is een team training +30 ongeveer waard op de PS3?
Squad fitness is 1k ofzoietsquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef nickhguitar het volgende:
GVDquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Iets minder dan kat en handschoen
Kijk anders zelf even op de markt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef nickhguitar het volgende:
Stroopwafels..zo'n grotequote:
Zit te twijfelen om ze ook van de hand te doen. Pak ik de miljoen en kan ik een lekker team maken, maar als het dan over 2/3 weken 3/4k is dan loop ik een hoop munten!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef Jorwol het volgende:
Die chemistry styles stijgen echt nog niet
Vast welquote:
Zo'n zakje stroopwafelkruimels van 40 cent. En dan nog de oude centenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stroopwafels..zo'n grote![]()
Jeugdsentiment
Die heb ik zo vaak gehaaldquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo'n zakje stroopwafelkruimels van 40 cent. En dan nog de oude centen
Ik heb er 'maar' 150, maar ik heb wel leuke, goedkope, teams nu dus ik heb geen haast. Ben alleen bang dat Jager en Schaduw echt heel erg lang nog op dit prijspeil blijven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om ze ook van de hand te doen. Pak ik de miljoen en kan ik een lekker team maken, maar als het dan over 2/3 weken 3/4k is dan loop ik een hoop munten!!mis
Koop Bonucciquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En Guarin erbij. Het wordt nog wel wat
Diamanti Cam.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En Guarin erbij. Het wordt nog wel wat
heb 20 games met eriksen gespeeld, maar vind 'm niet echt goed. stats zijn leuk, in praktijk te weinig strengthquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:27 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog Welbeck en Taarabt vervangen
Dat idee heb ik dus ook. En dan komt woensdag ook weer een nieuwe TOTW en dan komen er ook weer meer kaarten op de markt. En de nieuwe update komt toch ook? Kan je straks weer duplicatenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb er 'maar' 150, maar ik heb wel leuke, goedkope, teams nu dus ik heb geen haast. Ben alleen bang dat Jager en Schaduw echt heel erg lang nog op dit prijspeil blijven.
Ik ken wel iemand die goed is in 8atb teamsquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ook nog het kampioenschap in divisie 8 gepakt, mooi 4000 muntjes binnen maar ik speel echt zo dramatisch. Moet echt iets veranderen aan mijn team.
Sta non stop onder druk en de enige reden dat ik win is omdat Ibra er zo nu en dan eentje in pegelt/kopt... kom echt totaal niet aan voetballen toe en kan net zo goed met 8 verdedigers en 2 spitsen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steeds meer mensen gebruiken custom tactics met 100 pressurequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ook nog het kampioenschap in divisie 8 gepakt, mooi 4000 muntjes binnen maar ik speel echt zo dramatisch. Moet echt iets veranderen aan mijn team.
Sta non stop onder druk en de enige reden dat ik win is omdat Ibra er zo nu en dan eentje in pegelt/kopt... kom echt totaal niet aan voetballen toe en kan net zo goed met 8 verdedigers en 2 spitsen spelen.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die goed is in 8atb teamsDS2?? Is die er? Kan hij mij helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog niet echt het idee dat ik wedstrijden onder controle heb. Het is vooral de vleugels aanspelen en voorzetten geven in de hoop dat mijn spitsen ze binnenkoppen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ja dat merk ik dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
steeds meer mensen gebruiken custom tactics met 100 pressure
Dit ja, en zo nu en dan een 1-2tje tussen Ibra en Eto'o wat dan goed gaat omdat ze allebei best wel goed zijn maar toch... het voelt niet toch minder om zo 2-1 te winnen als je 80 minuten hebt staan verdedigen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet echt het idee dat ik wedstrijden onder controle heb. Het is vooral de vleugels aanspelen en voorzetten geven in de hoop dat mijn spitsen ze binnenkoppen.
Dribbelen is zo verneukt dit jaar
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik open zo'n 12.500 pakje. Vidic eringoede pakjes zeg
Die man maakt er wel echt een hele studie van. Ben wel benieuwd naar de formatie, maar ga dat hele stappenplan (incl. uitleg over zijn camera anglequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2629864.page
Dit maar eens proberen met de tips die hij geeft
Dit jaar vind ik Diamanti echt prima spelen, al ga ik wel di natale op CAM zetten als ik die monies hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar zijn TOTS. Ik had mezelf bijna opgehangen van ellende
Zelfs uit de grootste suckerpack maakt deze man winst. Jij maakt nog winst met zo'n silver/gold upgrade pack volgens mijquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik open zo'n 12.500 pakje. Vidic eringoede pakjes zeg
Ik heb het dribbelen ook niet echt onder controle. Met Fifa 13 was het mijn specialiteit en ook een arsenaal aan effectieve truukjes, maar dit jaar is het meer overspelen en het spel zo breed mogelijk houden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet echt het idee dat ik wedstrijden onder controle heb. Het is vooral de vleugels aanspelen en voorzetten geven in de hoop dat mijn spitsen ze binnenkoppen.
Dribbelen is zo verneukt dit jaar
Ik wil ook di Natale. moet mezelf beheersen om niet 20 chemistry kaartjes te verkopen om hem te kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit jaar vind ik Diamanti echt prima spelen, al ga ik wel di natale op CAM zetten als ik die monies heb
Zijn gewoon skillsquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs uit de grootste suckerpack maakt deze man winst. Jij maakt nog winst met zo'n silver/gold upgrade pack volgens mij
Had nog zo mijn best gedaan in de beschrijving, maar het mocht niet batenquote:
Precies dit maar zelfs een schaar is nu bijna niet meer effectief en gaat zelden op het moment dat je het wilt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het dribbelen ook niet echt onder controle. Met Fifa 13 was het mijn specialiteit en ook een arsenaal aan effectieve truukjes, maar dit jaar is het meer overspelen en het spel zo breed mogelijk houden.
Fifa 13 leek meer op een flipperkast dan op voetballen, dat ging helemaal nergens over. Realisme is nu wel een klein beetje teruggehaald door het terugschroeven van het tempo. Nu nog iets beter de verdedigers kunnen controlerenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het dribbelen ook niet echt onder controle. Met Fifa 13 was het mijn specialiteit en ook een arsenaal aan effectieve truukjes, maar dit jaar is het meer overspelen en het spel zo breed mogelijk houden.
Herkenbaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil ook di Natale. moet mezelf beheersen om niet 20 chemistry kaartjes te verkopen om hem te kopen
Misschien dat ik dan toch ook maar La Liga moet proberenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
Met Iniesta, Cesc, Villa, Maria, Benz is prima voetbal te spelen
Ja, klopt inderdaad. Vooral als je van seasons naar UT ging merkte je dat heel erg, maar als je dan een tijdje UT speelt dan is het 'normaal'. Ik vind de langzamere gameplay van 14 wel fijn, maar dribbelen is wel echt lastiger. Of meer oefenen, dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fifa 13 leek meer op een flipperkast dan op voetballen, dat ging helemaal nergens over. Realisme is nu wel een klein beetje teruggehaald door het terugschroeven van het tempo. Nu nog iets beter de verdedigers kunnen controleren
Interessante stof. Ben erg benieuwd naar deze formatie in vergelijking met 4-2-2-2.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2629864.page
Dit maar eens proberen met de tips die hij geeft
Ik wil denk ik wel richting BBVA gaan, maar dan wel met IF Iscoquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
Met Iniesta, Cesc, Villa, Maria, Benz is prima voetbal te spelen
Tsja de ene helft zeikt dat ze niet kunnen scoren, de andere helft vindt de verdedigers niet goed genoeg. Zo kan je het ook nooit goed doenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fifa 13 leek meer op een flipperkast dan op voetballen, dat ging helemaal nergens over. Realisme is nu wel een klein beetje teruggehaald door het terugschroeven van het tempo. Nu nog iets beter de verdedigers kunnen controleren
Het wisselen van de speler die je bestuurt gaat regelmatig fout, wat door de AI gebeurt. Als ik de juiste spelers kan controleren, is het goed te doen. Of Handanovic op goal zetten, dan maakt het allemaal niet uitquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja de ene helft zeikt dat ze niet kunnen scoren, de andere helft vindt de verdedigers niet goed genoeg. Zo kan je het ook nooit goed doen
We hadden beter cm-cdm kunnen kopen, die zitten weer rond de 3k en kon je ook voor 7/800 kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Herkenbaarvolhouden toefjens, het zal het waard zijn
Ik kan deze Fifa heel veel mooie aanvallen creëeren. Maar misschien komt dat omdat de tegenstander moeilijk kan verdedigenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt inderdaad. Vooral als je van seasons naar UT ging merkte je dat heel erg, maar als je dan een tijdje UT speelt dan is het 'normaal'. Ik vind de langzamere gameplay van 14 wel fijn, maar dribbelen is wel echt lastiger. Of meer oefenen, dat kan ook natuurlijk.
Het werkt wel beter om stickje te gebruiken ipv lb volgens mij. Maar wat ik dus bedoel is dat mensen dan nog minder gaan scoren en dan weer gaan huilen, terwijl andere mensen het weer wel goed vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wisselen van de speler die je bestuurt gaat regelmatig fout, wat door de AI gebeurt. Als ik de juiste spelers kan controleren, is het goed te doen. Of Handanovic op goal zetten, dan maakt het allemaal niet uit
Wat lul je?quote:
Dan ligt het aan de formatie, want Riascos, Jese, Fidel en Trochowski spelen niks klaar bij mijquote:
Ja inderdaad.. Gelukkig heb ik vooral geïnvesteerd in catalyst. Die stijgen nu tenminste wel meer dan Hunter en Shadow, ook al was die wel een stuk minder waard dan die twee andere. En sowieso moeten we niet zeiken, want wat je ook in hebt gekocht, je hebt zieke winst, ook nu alquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hadden beter cm-cdm kunnen kopen, die zitten weer rond de 3k en kon je ook voor 7/800 kopen
Je bent gewoon slecht. Of je leert niks en blijft speler zoals vorig jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de formatie, want Riascos, Jese, Fidel en Trochowski spelen niks klaar bij mij
Ik vind mezelf veel kutter spelen dan vorig jaar. Vorig jaar kon ik er echt van genieten om mijn tegenstander volledig vast te zeggen met hele hoge passing en possession. Maar dit jaar is dat echt drama. Als ik 80% passing heb dan is dat een hele goede wedstrijd geweestquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan deze Fifa heel veel mooie aanvallen creëeren. Maar misschien komt dat omdat de tegenstander moeilijk kan verdedigen
Doe nou eens een keer lief tegen mequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht. Of je leert niks en blijft speler zoals vorig jaar.
[ afbeelding ]
Presenteer die rare meningen van je dan niet steeds als feiten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer lief tegen me
Presenteer dit dan ook als mening jonge! Geef het goede voorbeeld!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Presenteer die rare meningen van je dan niet steeds als feiten.
Hoogtepunt was uiteraard het lengtefilter in wefutquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:49 schreef pascal08 het volgende:
Yo gangsters, is er nog iets leuks gebeurd hier?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Presenteer dit dan ook als mening jonge! Geef het goede voorbeeld!
Wat vind jij als Rockstarfanboy nou van alle problemen nu?????quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:49 schreef pascal08 het volgende:
Yo gangsters, is er nog iets leuks gebeurd hier?
+ voor de moeite.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had nog zo mijn best gedaan in de beschrijving, maar het mocht niet baten
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
Deze.
Dit was dus nadat ik een hoge steekbal met de keeper had onderschept.
Deze.
Deze.
lekker staartdelen tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik voel me echt een mongool, maar ik kan er ff niet uitkomen..
(8x4 - 5x2 - 4,5) / (2x2 + 1)
De uitkomt is 4x2 - 4,5
Iemand die hem even stap voor stap wil laten zien?
Hahaha niet eens buitenspelquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
Dit gebeurde ivorige week toen ik een potje tegen een vriend speelde:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172406592
Daarna minstens een kwartier dubbel gelegen.![]()
Oeh goed dat je t zegt, daar had ik er ook nog wat van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Engine kaartje kost 1900c. Goede deals zijn dit dus
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
Werkt voorzetten op semi automatisch beter ?
IK! Lekker behendig, alleen in de drukte houdt hij zich slecht staande.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al met Sessegnon gespeeld op CAM?
Heb m net gekochtquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
IK! Lekker behendig, alleen in de drukte houdt hij zich slecht staande.
Ik heb de Bruyne net even gekocht en hij doet het beter als Ses.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb m net gekochtHopen dat hij het beter doet dan Cleverley, dat vond ik net niet
Jij bent echt net Louis van Gaal.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut spel.. 12-3 in schoten en dan 2-3 verliezen van een team met 84 cheminb4 jbgs, dat kan me niks schelen want ik ben gewoon goed. Het spel verpest het alleen.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt net Louis van Gaal.
Ik heb het even geprobeerd maar ik kom er ook niet uit. Maar jij bent dan ook 3dejaars.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik voel me echt een mongool, maar ik kan er ff niet uitkomen..
(8x4 - 5x2 - 4,5) / (2x2 + 1)
De uitkomt is 4x2 - 4,5
Iemand die hem even stap voor stap wil laten zien?
Ik speelde gewoon goed tegen iemand die met 10 man ging verdedigen maar 2 voorzetten en een LB+Y vallen goed waardoor ik toch verlies.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt net Louis van Gaal.
Oke Louis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde gewoon goed tegen iemand die met 10 man ging verdedigen maar 2 voorzetten en een LB+Y vallen goed waardoor ik toch verlies.
Maar dit is stof voor eerstejaarsquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd maar ik kom er ook niet uit. Maar jij bent dan ook 3dejaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |