Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Wat mis ik? FL probeert Ama te hosselen?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een awkward smalltalk eigenlijk, dit.
Ah mooi, was ook nergens een hosselpoging.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sorry je hosselpoging met die grote kijkers is niet gelukt, ze heeft voor FL gekozen.
Ama is enige die reageert, de rest is stil. Wat anders moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een awkward smalltalk eigenlijk, dit.
Die FL probeert iedere chick op fok! te hosselen! Kijk maar in de sex scquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Wat mis ik? FL probeert Ama te hosselen?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Die FL probeert iedere chick op fok! te hosselen! Kijk maar in de sex sc
Portal 2 onder het genot van wat haze en biertjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:20 schreef Viro het volgende:
Uit verveling maar Vanilla Sky gaan kijken![]()
Zonder twijfel, maar dan is het nog niet minder jammer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ieder doet zijn eigen ding denk ik dan maar
hij hoeft er in ieder geval niet dronken voor te zijn, pillenboerquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
Misschien is dat wel zijn verborgen talent
Nah, ik blijf tot december nuchter. En voorlopig ben ik wel zoet met pokemon, maar om dat de hele dag te spelen is ook weer meh.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Portal 2 onder het genot van wat haze en biertjes.
[..]
Zonder twijfel, maar dan is het nog niet minder jammer.
Whahahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij hoeft er in ieder geval niet dronken voor te zijn, pillenboer
Dit is jammer, die sex sc zou ik niet weten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, ik blijf tot december nuchter. En voorlopig ben ik wel zoet met pokemon, maar om dat de hele dag te spelen is ook weer meh.
Hoezo jammer? Heb ook een tijdje daar gepost en het gaat niet hele tijd over seks.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Die FL probeert iedere chick op fok! te hosselen! Kijk maar in de sex sc
Slaat kant noch wal die opmerkingquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij hoeft er in ieder geval niet dronken voor te zijn, pillenboer
jawel, ik had het over je hossel in dronken staatquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Slaat kant noch wal die opmerking
Ik kan tenminste ook hosselen zonder drankquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, ik had het over je hossel in dronken staat
is dat zo ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan tenminste ook hosselen zonder drank. En gehosseld worden.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
De hosseldagen liggen achter me, mijn vriend.
Want als jij een 'bitch' bent, ben je gewoon heel eerlijk en direct, en dat kan ik waarderen weet je, dus zet ik het gewoon om in lief.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
Oh, gefeliciteerd Moira.![]()
Was me totaal ontschoten.
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
Oh, gefeliciteerd Moira.![]()
Was me totaal ontschoten.
thankyouuuuquote:
Al gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
thankyouuuu
hee Uns ga je me nog accepteren op feesboek?![]()
![]()
![]()
Oh, kut mobiel FB waarop ik dat blijkbaar niet heb gezienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Al gedaan
Damn ik moet echt een foto hebben voor FB, maar vergeet het altijd en voordat ik ga slapen check ik pas mijn FB en dan is het weer te laat
Maar ooit zal het gebeuren...
Een geil topic buiten KPD ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
V&A / [TK] Dolfijnen verzameling Iemand interesse?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een geil topic buiten KPD ?
Even fappen![]()
![]()
Stiekemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je stiekem ook een sopje gepleegd op dat topic ?
Als ik dat niet gedaan had was de kans klein dat wij überhaupt ooit zouden (willen) meetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:05 schreef Monopoly het volgende:
WAT, VOEG JE ZOMAAR VREEMDEN VAN HET INTERNET TOE OP JE FEESTBOEK ? ? ?![]()
![]()
![]()
![]()
BAH BAH IK DOE GEEN ZAKEN MEER MET JOU. BAH BAH
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:05 schreef Monopoly het volgende:
WAT, VOEG JE ZOMAAR VREEMDEN VAN HET INTERNET TOE OP JE FEESTBOEK ? ? ?![]()
![]()
![]()
![]()
BAH BAH IK DOE GEEN ZAKEN MEER MET JOU. BAH BAH
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__
Nog sorry van eerst, trouwens. Ik was best wel een eikeltje.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ik doe niet zo moeilijk dat je naakt voor de cam zat toen je privé ging chatten met Moira.
Ik ben de moeilijkste niet
Zal soberzo laten weten als ik weer in Grunn benquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Mono, Moira. Als jullie samen in Grunn zijn over 2 weken dan kom ik graag langs om te chillen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Volgens mij was er iemand anders naakt voor de cam..
Ok maar wel over 2 weken of daarna want skeer nuquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal soberzo laten weten als ik weer in Grunn ben
Ik heb ook niksquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok maar wel over 2 weken of daarna want skeer nu
Broeder Bob. Rustig mijn vriend.quote:
Ja aan de pep en rook nu een jointje met ziro ziro hasj erin en bubblehaze wiet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broeder Bob. Rustig mijn vriend.
Biertje en zo nog een beetje Santa Maria door mijn longen laten vloeien. The usual je weet.
Hoe is het leven daar ?
Doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
Hey als jullie in Groningen zijn wil ik ook wel komen
Ik woonde eerst in Grun voor een half jaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
Moet nog steeds een jointje roken met jullie 3
Niet goed, ik moet eigenlijk allang slapen, morgen eerste schooldag... om half 9 daar zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Broeder Uns, bewaarder der stoners SC nachtbraken. Hoe maakt gij het deze nachtelijke space?
Soberzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
Moet nog steeds een jointje roken met jullie 3
Zie editquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:21 schreef badtripbob het volgende:
Half 9 daar zijn. Hoe laat dan opstaan en hoeveel reistijd?
quote:
quote:
LompeHork niet kennenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
V&A / [TK] Dolfijnen verzameling Lees reacties
Uiteraard. Biertje, jointje, kapsalon scoren of patatje. Heb echt een moeilijk goede kwalitaria om de hoek zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Gaan we wel een hele dikke roken, toch?
jeweetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Zekers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ga ik echt wel kapsalon eten danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Biertje, jointje, kapsalon scoren of patatje. Heb echt een moeilijk goede kwalitaria om de hoek zitten
Oh ninja editquote:
Kapsalon is zo achterlijk lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso ga ik echt wel kapsalon eten danTe lang niet gehad.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Biertje, jointje, kapsalon scoren of patatje. Heb echt een moeilijk goede kwalitaria om de hoek zitten
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:26 schreef Sardu het volgende:
Gratz Moira!![]()
Je bent nu officieel te oud voor me en kan vrij in bikini rondlopen vanaf deze dag.![]()
![]()
Oh nodig instagib ook even uit voor de groningen meet, dan heb ik ook een excuus.
Geen idee. Vast wel een bazen Italiaan die wil bezorgen en shit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Is er ook een chille pizzeria in de buurt? Een bazenpizza is ook wel chill, eet ik ook nooit meer
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Vast wel een bazen Italiaan die wil bezorgen en shit.
Pff half 8 opstaan is alsnog 6 uur slaap vanaf nu.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh ninja edit
Uh.. 7.30 opstaan als ik wil douchen, anders 8u dan eten, tandenpoetsen, etc... dan is het 8.20 en dan een shaggie-rokend ~5min fietsen, 8.25 kom ik aan, dan in de klas rond 8.30
Misschien toch maar om 7.30 opstaan anders is het wel heel krap allemaal en ik wil eerst goed wakker worden.
Ik drink zelden maar doe dan altijd gewoon 2 a 3 biertjes wat sneller drinken dat ik chill aangeschoten ben en dan rustig jointje roken en dan af en toe een biertje om de buzz gaande te houden en steeds weer een jointje. Tot iets van 8 biertjes max dan heb ik wel genoeg er van.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
Maar wel eerst de wiet en dan de bier, want als het andersom is kan ik het totaal niet doseren en gaat het mis. Maar eerst wiet en dan bier kan altijd.
Eerst bier it is!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
Maar wel eerst de wiet en dan de bier, want als het andersom is kan ik het totaal niet doseren en gaat het mis. Maar eerst wiet en dan bier kan altijd.
Strak strak in je trainingspak pak?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet als ik in Groningen ben ook langs de Cavello winkel
Ik kan ook gewoon opblijven de hele nacht, dan een powernapje nemen tegen een uur of 6 tot 6.30 ongeveer, dan rustig opstaan, bakje koffie, shaggie in mijn mond, eten maken, douchen, etc. Dan ben ik denk ik meer uitgeslapen dan dat ik nu nog een uur in slaap probeer te vallen (ben nog niet echt moe dus dan slaap ik niet snelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pff half 8 opstaan is alsnog 6 uur slaap vanaf nu.
Toen ik op het middelbaar zat sliep ik al 4 tot 6 uur per nacht soms minder doordeweeksEn dat zonder stimulerende middelen
Nee ik ga voor iemand een petje halenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Strak strak in je trainingspak pak?
Kotsverhaal? Damn, missed that.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind alcohol wel chill maar alcohol mij niet meer. Het wel bekende kots verhaal van mij.
Same hier eigenlijk. Maar aangezien ik veeeeel minder smoke nu, ben ik veel eerder echt heel stoned en dat is dus kut, want wiet versterkt bij mij het fysieke dronken zijn, ook al ben ik gewoon mentaal nog niet 'dronken' maar wel stoned.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik drink zelden maar doe dan altijd gewoon 2 a 3 biertjes wat sneller drinken dat ik chill aangeschoten ben en dan rustig jointje roken en dan af en toe een biertje om de buzz gaande te houden en steeds weer een jointje. Tot iets van 8 biertjes max dan heb ik wel genoeg er van.
En dat maar paar keer per jaar. Alcohol is een drug die mij niet echt interesseert.
Ik ben vorig jaar na een fles wijn en paar bonghitjes de dag erna kotsend wakker geworden.. heeft een week aangehouden en toen ben ik uitgedroogd in het ziekenhuis beland. Verder daarna nog 2x een week gekotst waarvan dat vooral met slaaptekort te maken had (veel blowen, weinig slapen maakt me beroerd) maar ik ben wel bang geworden voor alcoholquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kotsverhaal? Damn, missed that.![]()
Het is mij allemaal om het even, ik zuip en rook alles aan elkaar en val om als ik moe ben.
It does ring a bell somewhere. Dat ziekenhuis verhaal dan weer niet meegekregen. Lijkt me trouwens niet echt door die fles wijn en paar bonghits te komen, maar eerder een bacterie oid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar na een fles wijn en paar bonghitjes de dag erna kotsend wakker geworden.. heeft een week aangehouden en toen ben ik uitgedroogd in het ziekenhuis beland. Verder daarna nog 2x een week gekotst waarvan dat vooral met slaaptekort te maken had (veel blowen, weinig slapen maakt me beroerd) maar ik ben wel bang geworden voor alcohol
Niet 3 weken langquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
It does ring a bell somewhere. Dat ziekenhuis verhaal dan weer niet meegekregen. Lijkt me trouwens niet echt door die fles wijn en paar bonghits te komen, maar eerder een bacterie oid.
Wel nasty om 3 weken lang te kotsen, dat gun je ook weinig mensen.
Had ik eerst ook, tot ik er achter kwam dat het vaak een opluchting is ipv de halve/hele avond enorm kut/ziek voelen en naar de klote gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Hmm bang voor alcohol ben ik niet eens zo zeer, ik ben bang voor kotsen
Ik probeer er nu gewoon op te letten dat ik genoeg slaap en vooral als ik heb gedronken.. ik drink alleen als ik de dag erna kan blijven liggen tot ik eruit rotquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Maar in jouw situatie snap ik het wel ja. Lijkt me wel 'eng' als je weet dat de laatste paar keren gelijk een week duurde.
True dit. Het was ook echt het chillste ooit toen ik meerdere keren per week wiet rookte, en dan gewoon elke week, maar nu mijn tolerantie dus een stuk lager is, klapt het veel harder in en dan is wiet + drank een beetje moeilijk want dan moet je inderdaad weer de sweetspot vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind de bier/wiet combo juist heerlijk. Lekker biertjes klappen en als je je lekker voelt nog lekker een baap er achteraan
Kost wel wat moeite en ellende om de combo fijn te krijgen (heel wat kots avonden en compleet 'bad' gaan hahaha) Wat een tijden waren dat.
Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet 3 weken langEen week lang en later nog twee keer een week, dus niet 2 weken maar 2 aparte weken ergens dit jaar.
Wat was de vraag precies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:42 schreef Unscrewed het volgende:
Booobbb ik hoopte op advies omdat jij de nachtskip expert bent
Beroerde.. haha..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:41 schreef Sardu het volgende:
Nja weekie kotsen is opzich ook wel een beroerde tijdsbesteding.
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon opblijven de hele nacht, dan een powernapje nemen tegen een uur of 6 tot 6.30 ongeveer, dan rustig opstaan, bakje koffie, shaggie in mijn mond, eten maken, douchen, etc. Dan ben ik denk ik meer uitgeslapen dan dat ik nu nog een uur in slaap probeer te vallen (ben nog niet echt moe dus dan slaap ik niet snel) en dan midden in mijn diepe slaap wakker wordt en gewoon dood ben. Of wat is slimmer?
Trustenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:43 schreef Dven het volgende:
Paar drankjes, een pilletje. Heerlijk om te slapen nuWelterusten allemaal!
Hmm ja, die goeie ouwe tijd dat je niet wou laten merken dat je beroerd was en maar stug bleef zitten om uiteindelijk toch ten prooi te vallen aan je maag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, tot ik er achter kwam dat het vaak een opluchting is ipv de halve/hele avond enorm kut/ziek voelen en naar de klote gaan![]()
Maar in jouw situatie snap ik het wel ja. Lijkt me wel 'eng' als je weet dat de laatste paar keren gelijk een week duurde.
Hoe kwam je eigenlijk aan die Ritalin?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:47 schreef Studeur het volgende:
Ok slapen ging dus niet, al was ik doodmoe.
1.5 uur gelegen en voel me nu weer helemaal herstart.
Mattie ik ben téééééééé stoned. Ik zat het op het gemak te lezen hahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:41 schreef Unscrewed het volgende:
Jezus, sorry mono je hoeft niet een reply terug te typen hoor.. zo'n lap tekst![]()
Een snowie pullenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja, die goeie ouwe tijd dat je niet wou laten merken dat je beroerd was en maar stug bleef zitten om uiteindelijk toch ten prooi te vallen aan je maag.![]()
Als het me nu overkomt dan is het gauw gedaan met dat beroerde gevoel en pull ik even een snöwie.
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mattie ik ben téééééééé stoned. Ik zat het op het gemak te lezen hahahaMuziekje erbij ditdat
Maar ik snap het preciesAls je bij de pakken gaat zitten als je fout gaat. dan is het ook echt aids. Beetje chillen en vooral iemand erbij hebben die je snapt
Maatje van mis nogal van de truffels en verteld altijd de mooie verhalen. Ook altijd één maat die ze alleen gebruiken als tripsitter omdat ze altijd moeten lachen om hemMooi is dat, wordt ook redelijk onderschat als je gewoon gaat zuipen (zonder drugs). Iemand erbij hebben die nuchter/ danwel chill bezopen is die altijd sociaal is en bij politie etc gewoon de boel chill houdt zodat de rest lekker katslam zijn ding kan doen enzo.
Ye salmonella en e.coli zijn een bitch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beroerde.. haha..Maar nee dat gun je niemand. Meerdere keren echt gewenst dat ik dood was op zo'n moment, zoveel pijn en zo klote dat ik bij alles over mn nek ging
Badtrip bob, altijd nachtelijke gedachtes in zijn kopquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:41 schreef badtripbob het volgende:
Ik zat zo eens te denken
Ik ga de stoners SC eens een keer een rijm schenken
Ik bedien jullie op jullie wenken
Als jullie bij mij dichtverzoeken boeken
dan ga ik naar woorden zoeken
Om te dichten als een schilder verft op doeken
Dus zeg maar, voor wie moet ik dichten?
En waarop moet ik mijn aandacht richten?
Welke onderwerpen moet ik belichten?
Ik zal voor geen verzoek zwichten te voldoen aan deze pichten.
Kom nu maar op met die verzoeksberichten!
Van een maat van me die ADD heeft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk aan die Ritalin?
Je bent niet bang dat Ritalin je filosofische kant voor altijd weghaalt als je echt ADD hebt?
Wil het ook wel een keer gebruiken, misschien helpt het mij ook wel met concentratiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Van een maat van me die ADD heeft.
En nee, ik gebruik het alleen om te leren.
Als ik maar 2 uur slaap ben ik uitgerust wakker en dat tot begin middag dan begin ik steeds meer in te kakken. Als ik 8 uur slaap heb ik wat opstarttijd nodig en dan ben ik gewoon normaal de hele dag.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een snowie pullenDie ga ik introduceren bij vrienden. Mooi eufenisme.
Er waren ooit eens een stel gasten op een feestje die het gebruikten om langer bier te drinken. Ik heb ze alsnog met een paar vrienden uit staan zwaaien toen ze katjelam weg wilden fietsen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wil het ook wel een keer gebruiken, misschien helpt het mij ook wel met concentratie
Jammer dat de ontwenningsverschijnselen zo erg zijn, dan kan het dus niet te vaak achter elkaar.
Misschien als ik examens moet leren ofzo
Fixed, die in dedemsvaart is beter.quote:
...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Moira lijkt eigenlijk ziek op skyler van breaking bad
Don't care nog nooit Santa Maria gehad maar ben ganja stonedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er waren ooit eens een stel gasten op een feestje die het gebruikten om langer bier te drinken. Ik heb ze alsnog met een paar vrienden uit staan zwaaien toen ze katjelam weg wilden fietsen.
[..]
Fixed, die in dedemsvaart is beter.
jouw breinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Dedemsvaart lijn 49 ruzie trappen met Slagharen hoeren Kisteman sletjes ditdat
Woont inderdaad wel apart volk in die hoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Dedemsvaart lijn 49 ruzie trappen met Slagharen hoeren Kisteman sletjes ditdat
en met 5u slaap?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als ik maar 2 uur slaap ben ik uitgerust wakker en dat tot begin middag dan begin ik steeds meer in te kakken. Als ik 8 uur slaap heb ik wat opstarttijd nodig en dan ben ik gewoon normaal de hele dag.
Als je pep heb zou ik nu nakken en dan vanavond wat vroeger gaan slapen dan haal je weer in.
Jouw rijmkunsten bieden een goed platform voor het vragen van gunstenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Badtrip bob, altijd nachtelijke gedachtes in zijn kop
Het houdt maar niet op
Jouw rijm verbindt zinnen aan elkaar als lijm
Nu ik weer wakker ben
Wens ik ook een rijmpje van jouw pen
Graag over wakker zijn
Want wakker zijn is fijn, al doet het soms pijn
Als je de volgende dag vroeg op moet
Dan is wakker zijn niet goed
Als ze het hebben is dat mijn standaard keuze. Geen idee waarom maar bevalt echt al jaren goed en rook het liever dan welke wiet ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Don't care nog nooit Santa Maria gehad maar ben ganja stoned
Mooi daar. Ooit eens een paar gasten in Takens in Balkbrug tegengekomen uit Dedemsvaart.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Woont inderdaad wel apart volk in die hoek.
Alleen voor het skateparkje, de shop en het feestje bij de familie Hans thuis.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jouw rijmkunsten bieden een goed platform voor het vragen van gunsten
Aan mij om te dichten zonder mijn kont op te lichten
En mij te richten op berichten,
van users die niet zwichten
voor de nacht en slaap
Gewoon af en toe een gaap en dan weer een baap
Blijven blazen heel de nacht
Dan weer een lijn pep die op mijn neus wacht
Niet te lang laten wachten
Die lijn zit in mijn gedachten
Beter leg ik er zo weer 1 neer.
Dan ga ik, keer op keer, op en neer
met een snuifbuis helemaal te keer
Zonder fear, is hoe ik mijn drugs begeer.
En wat ik u nu leer, pep snuiven doet niet eens echt zeer
Je wilt alleen eenmaal bezig steeds weer meer
Ey wat ik je zweer
Is dat nachtbraken met pep en te blazen
je geest zal genezen, dat is bewezen
Je moet boven alle stres en zorgen worden gerezen.
En dan zal je BadTripBob prezen
Voor de wijze lessen alhier.
Ga nu heen, en neem allen van mijn virtuele bong een hijs, of vier.
begrijpelijk nu maar zo voor de 1e keer wel lastig te doseren gezien het effectquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ze het hebben is dat mijn standaard keuze. Geen idee waarom maar bevalt echt al jaren goed en rook het liever dan welke wiet ook.![]()
Ja, meer slaap is moeilijker eruit komen wanneer je wakker word. Minder slaap is brakker die dag.quote:
Als je wakker wilt blijven om te fok!en en toch wakker zijn voor verplichtingen is pep ideaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:04 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
Toch denk ik dat pep me niet gaat helpen
Hahaha Takens dat ken ik nog wel vaag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi daar. Ooit eens een paar gasten in Takens in Balkbrug tegengekomen uit Dedemsvaart.
Zuipen dat ze konden, donders. Ik woonde toen vlakbij Zwolle in een dorp en lustte de biertjes oten ook wel pittig.
Was een mooie strijd
Ik wil nog een keer terug naar Takens. Juist omdat het zo fout is met te jonge mensenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha Takens dat ken ik nog wel vaag.![]()
Ik zat met heel wat van die jeugd op school en heb er zeker mooie tijden gehad. Mijn eerste wietjes zelfs als 15 jarige daar bij de shop geregeld en daar is het allemaal fout gegaan.
Doseren? Hij moet gewoon groen zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
begrijpelijk nu maar zo voor de 1e keer wel lastig te doseren gezien het effect
Dit klinkt als mijn pubertijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer terug naar Takens. Juist omdat het zo fout is met te jonge mensen
Gewoon nog een keer oldschool met maten het fust bier leeg te drinken en met de discobus terug naar het dorp gaan en herrie schoppen
Sos werkt ook... zeer verslavend in de meeste gevallen. Hihaho.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, meer slaap is moeilijker eruit komen wanneer je wakker word. Minder slaap is brakker die dag.
Brakheid op te lossen door cafeïne, wiet en/of pep
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit klinkt als mijn pubertijd.![]()
Zeker weten dat jij niet gewoon mijn schizofrene andere helft bent? Zoja, dan wil ik morgen een ruwe schets op mijn nachtkastje vinden met hoe moira er in evakostuum uitziet.
Zo heurt het eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
deze is voorgedraaid van de shop en heb haast het gevoel dattie puur is
Wacht waarom ga je niet gewoon slapen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sos werkt ook... zeer verslavend in de meeste gevallen. Hihaho.
Maar ik ga denk ik voor een korte powernap nu van 30min, en dan weer een om 6u van 30min, en dan een koude douche met 2 bakken geconcentreerde koffie en een ontbijt met een eitje en misschien nog iets wat veel suiker bevat voor het meer synthetische-energie gevoelDan ook nog een boterham met vruchtenhagel mee naar school ofzo voor suiker en misschien mag ik daar wel een bakje koffie maken.
uitslapen op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:15 schreef Studeur het volgende:
melatonine naar binnen gegooid in de hoop morgen uitgerust wakker te worden om 11 uur. nog ff een uurtje chillen wel.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo heurt het eigenlijk ook.![]()
Met de aardappel van deze man gesproken.
[ afbeelding ]
Volgens mij omdat ie er teveel over nadenkt. Hij had allang kunnen slapen en morgen gewoon wakker worden met een uur of 5 slaap, maar het plannen, wikken en wegen neemt teveel tijd in beslag, dus powernappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wacht waarom ga je niet gewoon slapen?
Ik noem dat niet echt uitslapen. Voor mij is 11 uur retevroegquote:
Nee ik bedoel dat ík kan uitslapenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik noem dat niet echt uitslapen. Voor mij is 11 uur retevroeg
Sounds plausiblequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie er teveel over nadenkt. Hij had allang kunnen slapen en morgen gewoon wakker worden met een uur of 5 slaap, maar het plannen, wikken en wegen neemt teveel tijd in beslag, dus powernappen.
Zoiets gok ik.
quote:
close nuff lelquote:
Terwijl jij lekker zat te werken had ik een dikke nachtmerrie over mijn familie met zwaar misvormde hoofden, fucking eng. En ik was half bewust in de droom dus had door dat er iets niet klopte.quote:
Als je al half bewust bent moet je helemaal bewust worden dat het een droom is dan word je lucide en kan je de droom sturen en van alles doen wat je wilt. Vliegen, teleporteren etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 04:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Terwijl jij lekker zat te werken had ik een dikke nachtmerrie over mijn familie met zwaar misvormde hoofden, fucking eng. En ik was half bewust in de droom dus had door dat er iets niet klopte.
Weet ik, al eerder gehad, maar deze keer lukte het niet. Het was echt een vage trip, alsof ik door een dikke paddo mindtrip heen ging en alles door elkaar ging, dikke chaos, de stemmen van bv. mijn ma enzo waren wil normaal, maar haar hoofd was echt heel zwaar misvormd, gewoon engquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 04:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je al half bewust bent moet je helemaal bewust worden dat het een droom is dan word je lucide en kan je de droom sturen en van alles doen wat je wilt. Vliegen, teleporteren etc.
quote:Dream Interpretation Face
This dream is favorable if you see happy and bright faces, but significant of trouble if they are disfigured, ugly, or frowning on you.
To a young person, an ugly face foretells lovers' quarrels; or for a lover to see the face of his sweetheart looking old, could denote separation and the breaking up of happy associations.
To see a strange and weird-looking face, could denote that enemies and misfortunes surround you.
To dream of seeing your own face, could denote unhappiness; and to the married, threats of divorce will be made.
To see your face in a mirror, could denote displeasure with yourself for not being able to carry out plans for self-advancement. You will also lose the esteem of friends.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 04:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Terwijl jij lekker zat te werken had ik een dikke nachtmerrie over mijn familie met zwaar misvormde hoofden, fucking eng. En ik was half bewust in de droom dus had door dat er iets niet klopte.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
kusjes bitches, nu ik er toch even ben.
Alleen omdat onderkaakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heee is echt zo. Zelfde vorm hoofd ofzo.
Nog gefeliciteerd trouwens dushi
kusje terugquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
Ja, precies dat iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen omdat onderkaak![]()
thanks dushii
Grapjas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen dan heb ik er nog een normaal hoofd omheen
Alleen van m'n tante die zondag kwam, 21 euro en een soort blauw/groen dienblaadje met blauw/groene waxinelicht-emmertjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En en en en, heb je al cadeau's gekregen?
Vandaag mijn verjaardag en geen enkele kut op de planning tot vrijdagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vandaag mijn vierde schooldag en nog steeds geen flikker te doen. Wat een topschool.
Lekker FOK!ken dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaag mijn verjaardag en geen enkele kut op de planning tot vrijdag
MURquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
Wesley gaat naar het strand, niks kraanmachinist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch geen school meer?
JA DIT NR IS GENIAALquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wesley gaat naar het strand, niks kraanmachinist.
Dat heb je heh, met jonge meisjes. Die van mij kunnen niet eens Nederlands.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik zette dat liedje laatst hier aan in de kelder, niemand kende hem haha.
Deze is beterquote:
Klopt.quote:
Dit sijpelde zo langzaam bij mij naar binnen dat ik me er bijna voor schaam.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb je heh, met jonge meisjes. Die van mij kunnen niet eens Nederlands.
Ik ben niet bekend daar. Sorryquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Apeldoorn, Zutphen. Goede shop. Roept u maar
Ik ken alleen 't bunkertje in apeldoorn en dat is van jaaaren geleden. Nooit klachten gehad though.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Apeldoorn, Zutphen. Goede shop. Roept u maar
Quickie gemaakt in de plee?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen 't treinstation van Apeldoorn laatst bekeken
Toilet is max. 20 minuten. Had je toch 20 minuten wachten kunnen schelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee een uur op het perron gezeten
'Rookt sigaret.'quote:
Denk het omgquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'Rookt sigaret.'
Dus hij is in een vaste staat van sigaret rokende?
Dat kan iedereen zijn omgquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'Rookt sigaret.'
Dus hij is in een vaste staat van sigaret rokende?
Harde supermarkt leven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Naar je werk fietsen om je rooster te checken, zien dat je pas zaterdag weer moet en weer terug fietsen en dan gebeld worden dat je vandaag om 5 uur moest werken én dat het op het rooster stond![]()
![]()
![]()
meer zuipenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Naar je werk fietsen om je rooster te checken, zien dat je pas zaterdag weer moet en weer terug fietsen en dan gebeld worden dat je vandaag om 5 uur moest werken én dat het op het rooster stond![]()
![]()
![]()
Je drinkt te weinigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
![]()
![]()
Het is best raar, september was frisjes en erg nat. Oktober is het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Het is Oktober en ik kan hier nog zitten met het raam open en geen verwarming.
Klopt. Ik liep eind September in een winterjas en gisteren had ik geen eens een jas ofzo aan. Hahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is best raar, september was frisjes en erg nat. Oktober is het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |