ahahaaaaaaaaaaa jajajaj gast het begon bij de pay n spray jij zat in die vrachtwagen en botste expres een paar keer tegen mij aan, dus ik reed weg en toen volgde je me en schoot ik je dood. En ook bij die tankstation kwam je ook met de vrachtwagen achter me aanquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En ik probeerde je in die heli te krijgen. Niks jagen.
upc hier. op pc en laptop no problemen tijdens gamesquote:
Die vrachtwagen keerde kut.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ahahaaaaaaaaaaa jajajaj gast het begon bij de pay n spray jij zat in die vrachtwagen en botste expres een paar keer tegen mij aan, dus ik reed weg en toen volgde je me en schoot ik je dood. En ook bij die tankstation kwam je ook met de vrachtwagen achter me aan
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ahahaaaaaaaaaaa jajajaj gast het begon bij de pay n spray jij zat in die vrachtwagen en botste expres een paar keer tegen mij aan, dus ik reed weg en toen volgde je me en schoot ik je dood. En ook bij die tankstation kwam je ook met de vrachtwagen achter me aan
ja als je headset werkte wist ik wat je bedoelingen waren, nu leek het alsof je me achterna zatquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die vrachtwagen keerde kut.
En toen ik dat pompstation zag staan kon ik het niet laten om er keihard tegenaan te rijden, maar helaas ontplofte de hele boel niet.
Ik moet ook een headset kopen. Kijken of ik voor een tientje ergens een kan scoren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja als je headset werkte wist ik wat je bedoelingen waren, nu leek het alsof je me achterna zatWant ik was aan het schuilen de eerste keer nadat ik je per ongeluk dood schoot en jij sloeg me neer
thnxquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:21 schreef Painore het volgende:
Wie is kennydijk89? Niet de allerbeste rally rijder zo te zien haha
ik werd er voor uitgenodigd. Volgens mij moet je level 15 zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:21 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij worden jullie ziek van dat violent duct missie gezeik;
Maar is die missie gewoon random of krijg je die alleen als je bepaalde rank hebt?
Ik speel sinds vrijdag eigenlijk al zonder problemen..quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:25 schreef Grazzle het volgende:
Ondervinden jullie helemaal geen problemen meer? Ik helaas nog vrij vaak timed out als ik een job ga doen als hij launching session zegt en nogal vaak dat mijn Xbox-account automatisch uitlogt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Als je tijdens een restart van die violent duct missie uit de missie gaat, kan je hem dan daarna gewoon weer spelen?
jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:29 schreef SchavuitPiet het volgende:
patches download ie die automatisch ?
gewoon retry ik kom er ook pas vaak na tien keer in zeker om dit tijdstip. Je komt er makkelijker in rond een uurtje of negen in de ochtend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef Badger. het volgende:
Tot nu toe twee keer geprobeerd GTA online in te komen, gisteravond en net weer.. Elke keer die cloud servers unavailable...
Moet ik nog ergens wat illegale instellingen blijven veranderen, heeft het nut om te blijven proberen?
Ik ga zo even Violent Conduct farmen met een maat. Doe je mee?quote:
Ik zet ff de playstation aanquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik ga zo even Violent Conduct farmen met een maat. Doe je mee?
die ga ik onthouden jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef SevD het volgende:
En zò, dames en heren, ga je de militaire basis in
Ja, ik ben over een half uur thuis. Daarna moeten we nog de missie proberen te krijgen etc. dus geen haast.quote:
Ja, ben 21 nuquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, ik ben over een half uur thuis. Daarna moeten we nog de missie proberen te krijgen etc.
Maar als jij al lvl 15 bent, dan kun jij ook alvast de missie proberen te krijgen
Je weet wat je moet doen
Ja, probeer er naar toe te rijden en bel hem dan. Volgens mij werkt dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, ben 21 nu. En kreeg 'm vanmiddag een paar keer achter elkaar toen ik er vlakbij was
ik ga het idd proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |