Iemand die deze missie met mij kan doen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef tonic1 het volgende:
[..]
de missie violent duct vaak overdoen. en allerlei andere missies totale speeltijd 26 uur ofzo
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand die deze missie met mij kan doen?
Tinuz is een teamkiller. Hij naaide me ook toen ik in een server zat met hem vorige weekquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
jezus tinus, ik knal je een keer per ongeluk dood en je begint op mij te hunten.![]()
En al die andere tering kinderen in die kutserver mogen ook de pleuris krijgen gewoon allemaal DM heb zo 30K verloren, pleuris kinderen.
En die jobs/missions werken nog steeds voor geen kut dus geld farmen heeft geen zin ook geen nut. Want bijna alle geestelijk gehandicapten in dit spel hebben niet eens een headsetAls je op een PC zit oke, maar op een fucking console, kom op he.
R2quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:03 schreef Karloklp het volgende:
Hoe kan je een missie dan opnieuw spelen? Niet via Replay maar er is ook een ander manier maar hoe? ..
Hahahaa. Zat net met jou in de server, maar headset had geen batterijen meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
jezus tinus, ik knal je een keer per ongeluk dood en je begint op mij te hunten.![]()
En al die andere tering kinderen in die kutserver mogen ook de pleuris krijgen gewoon allemaal DM heb zo 30K verloren, pleuris kinderen.
En die jobs/missions werken nog steeds voor geen kut dus geld farmen heeft geen zin ook geen nut. Want bijna alle geestelijk gehandicapten in dit spel hebben niet eens een headsetAls je op een PC zit oke, maar op een fucking console, kom op he.
Dat geld krijg je terug als je iets nieuws kooptquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jammer.. Had een 2car garage gekocht. Had ik dus beter kunnen wachten.
Dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tinuz is een teamkiller. Hij naaide me ook toen ik in een server zat met hem vorige week
Uit de crew ermee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tinuz is een teamkiller. Hij naaide me ook toen ik in een server zat met hem vorige week
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Hahahaa. Zat net met jou in de server, maar headset had geen batterijen meer
Ik hoorde je schelden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
Die garage die ik heb gaat echt helemaal nergens over. Zit tegenover het politiebureau in een achterbuurt, dus elke keer als ik mijn gestolen auto uit de garage rijdt heb ik al 1 sterquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jammer.. Had een 2car garage gekocht. Had ik dus beter kunnen wachten.
Ja, ik bedoel kom op zeg. Ik kan niet eens gewoon over straat lopen zonder afgeknald te worden terwijl ik niemand kwaad doe.quote:
Gheh, m'n headset zat ook aan de lader toen jij bij me instapte. Die granaat mistte je maar net ofniet?quote:
Hehe.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel kom op zeg. Ik kan niet eens gewoon over straat lopen zonder afgeknald te worden terwijl ik niemand kwaad doe.
Geen ideequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hehe.
Ik probeerde je nog op te takelen met een helicopter, maar je zag mij volgens mij niet.
Ik zat in die heli.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen ideeIk zag alleen tinus die met zijn helikopter mij probeerde na te jagen. Maar uiteindelijk resulteerde dat in vier doden voor hem en 1 x voor mij
En ik probeerde je in die heli te krijgen. Niks jagen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen ideeIk zag alleen tinus die met zijn helikopter mij probeerde na te jagen. Maar uiteindelijk resulteerde dat in vier doden voor hem en 1 x voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |