lekker op je iphone tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb een computer ja maar ik game niet op de pc allemaal vals spelers
Anders kan ik niet reageren he![]()
Ik heb het nog van dag 1quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef FritsFlits het volgende:
Jullie hebben nog ren karakter. Die van mij begint weer vanaf 1
Komt dat niet omdat de crewkleur naar blauw is veranderd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:36 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb het nog van dag 1
En me shirt is blauw geworden
Het was eerst rood en nu blauwquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat de crewkleur naar blauw is veranderd?
Wachten dat je cloud beschikbaar isquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Is het nog steeds zo dat je alles kwijt bent?
Ik moet blijkbaar een nieuw profiel aanmaken, maar er staat rechtsboven in beeld wel : 50k op de bank / FOKCrew.
Wat moet ik doen? Niet inloggen, of gewoon inloggen en er is niets aan de hand?
Hoe bedoel je? Uitloggen...en steeds weer opnieuw inloggen totdat het 'normaal' lukt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Wachten dat je cloud beschikbaar is
Jammer.. Had een 2car garage gekocht. Had ik dus beter kunnen wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, 1 property at a time.. Zijn ook alleen garages en appartementen te koop..Hoop dat ze dat nog wat uit gaan breiden.
Jup, dat doe ik ook tot dat me cloud beschikbaar isquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Uitloggen...en steeds weer opnieuw inloggen totdat het 'normaal' lukt?
Ik ook, heb nu al zo'n 10 keer geprobeerd. 1 keertje gelukt waarbij ik een verneukt character kreeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik ook tot dat me cloud beschikbaar is
Tyfus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik ook tot dat me cloud beschikbaar is
Bij mij blijft het nog het zelfdequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu al zo'n 10 keer geprobeerd. 1 keertje gelukt waarbij ik een verneukt character kreeg.
Nogmaals,quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef tonic1 het volgende:
appartement al gekocht nog 700k over wat moet ik ermee ? geef niks om die snelle auto's
Cloud NIET beschikbaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Tyfus.
Nu al 5x opnieuw geprobeerd in te loggen, steeds moet ik nieuw profiel aanmaken.
Oftewel: als ik nieuw profiel maak ben ik alles kwijt??? Al mijn level/geld?
de missie violent duct vaak overdoen. en allerlei andere missies totale speeltijd 26 uur ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nogmaals,
Hoe kom je aan het geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |