waar heb je het over man.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:47 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En dan dat je gehackt word via de GTA Game![]()
En mods kunnen gebruiken![]()
dat gebeurd zo erg vaak
want gehacked worden en geen mods kunnen gebruiken is typerend voor pc gamers?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:53 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En jij wou zeggen dat je pc gamer bent
Tot nu toe jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:39 schreef YepssNL het volgende:
[..]
2014 ja
Tot nu toe was onduidelijk of en wanneer GTA 5 uit zou komen voor de pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post in Cryptocurrencies sinds #1
De meeste pc gamers gebruiken Mods in GTAquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
want gehacked worden en geen mods kunnen gebruiken is typerend voor pc gamers?
Kan langer durenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Tot nu toe ja
Nog geen releasedatum maar in de herfst dus.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:56 schreef YepssNL het volgende:
[..]
De meeste pc gamers gebruiken Mods in GTA
En grote kans dat je gehackt kan worden
Ik heb een computer ja maar ik game niet op de pc allemaal vals spelersquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Iets te badass gedaan 40 k aan tattoos uitgegeven
En vervolgens je avatar kwijtrakenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Iets te badass gedaan 40 k aan tattoos uitgegeven
Sparen voor een apartementquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Wat moet je anders met je geld dan?
Ik heb 100K en heb echt geen idee wat ik ermee moet. Dacht dat het zo 'belangrijk' was in GTAO
$150.000 heb je een mooie apartement bij het Haven en bij het strand met camera's + douche + slaap plek enzoquote:
En wat heb ik aan een huis?quote:
Dan ben je gekilled jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En wat heb ik aan een huis?![]()
WTF? Er werd aangebeld, ik doe open. (IRL voor de duidelijkheid). Ik kom terug zie ik een zwevend mannetje in een blauw-wit kostuum die iets vaags aan het vertellen is. Was ik dood?
yupquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En wat heb ik aan een huis?![]()
WTF? Er werd aangebeld, ik doe open. (IRL voor de duidelijkheid). Ik kom terug zie ik een zwevend mannetje in een blauw-wit kostuum die iets vaags aan het vertellen is. Was ik dood?
geef aan mij dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Wat moet je anders met je geld dan?
Ik heb 100K en heb echt geen idee wat ik ermee moet. Dacht dat het zo 'belangrijk' was in GTAO
Lijkt er meer op dat jij een inferioriteitscomplexje hebt. Om daar een PC versie van GTA Online de schuld van te geven, gaat mij erg ver.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat PC-gamers zich superieur voelen terwijl het niet te vergelijken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |