Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?Ga naar
http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew Waarom geen aparte crews voor elk platform?PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILER
GTA V Online Screenshots:SPOILER
Poll: welke crew kleur wil je?•
zwart•
blauw•
groen•
roze•
oranjeTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Host job
Pick race, Rockstar created
Criminal Records, 50 laps, standard race
Pick a fast vehicle, complete laps until you get a notification saying "Driving skill 100/100".
This should take 10-30 minutes, depending on your current driving skill. I spent 12 minutes going from slightly above half to 100.
Motorcycles are fast, you should be doing less than 30 seconds per lap.
Hier schreef
Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef
Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Ik stel voor dat we de poll nog even door laten lopen.
Divje
brr brr patapim
quote:
Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef wieisboos het volgende:Host job
Pick race, Rockstar created
Criminal Records, 50 laps, standard race
Pick a fast vehicle, complete laps until you get a notification saying "Driving skill 100/100".
This should take 10-30 minutes, depending on your current driving skill. I spent 12 minutes going from slightly above half to 100.
Motorcycles are fast, you should be doing less than 30 seconds per lap.
Nou joepie. Daar heb je alsnog niks aan als (zoals eerder vermeld) direct na de start 15 anderen bovenop je knallen
oh ah toma toma vem vem vem vem
SillyWalks
Ministry of Silly Walks
quote:
Waarom zoveel haat?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
Roces18
Chef de party
quote:
3e

en daarna word ik eruit gekickt door die kut cloud en probeer ik weer te joinen nu, poging 100
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Hoezo niet? Speel met mijn pc gwn vanaf de bank met een controller.
u mad?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Jammer dat je geen geld kan pakken van andere spelers als je ze dood knalt.. Zou stukken leuker zijn
Is het een idee om een closed crew session te beginnen? ik heb het meerdere keren gedaan maar dan kom ik in mijn eentje in een session.
start>online>play gta online>closed crew session
Divje
brr brr patapim
quote:
Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Someguy_ het volgende:Is het een idee om een closed crew session te beginnen? ik heb het meerdere keren gedaan maar dan kom ik in mijn eentje in een session.
start>online>play gta online>closed crew session
Dan moet je mensen uit de crew als vriend hebben op PSN/Live. Dan kan je ze uitnodigen
Divje
brr brr patapim
quote:
Ok, anders gezegd dan: waarom zou je dat doen? M'n racing skill is bijna 100 omdat ik juist alleen maar in m'n auto rijdt.. Niet zo'n tamme manier als een (doodsaaie lijkt me) race voor nodig

Plus dat die skill niet echt veel uit lijkt te maken. Je rijdt uiteindelijk zelf.