200 lijkt me wat weinig, maar misschien 200 riching NY?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:28 schreef qoax het volgende:
Hey all,
Ik ben de laatste tijd een beetje plannen aan het maken voor een aantal reizen die ik in de komende 3/4 jaar wil gaan maken. Er zitten eindbestemmingen bij die ik gewoon moet hebben gezien en New York is daar één van..
Ik keek gisteren toevallig '3 Op Reis' en daar ging de presentatrice naar New York met een containerschip. Ze zegt dat er ongeveer 200 schepen in de wereld zijn die passagiers meenemen. Ik heb al het hele internet uitgezocht, de site van '3 Op Reis' bekeken maar ik kan geen bepaalde reisorganisaties of iets dergelijks vinden die deze reizen organiseren.
Het lijkt mij een prachtige ervaring om per containerschip, minimaal 7 dagen op zee, naar New York te reizen. Weet iemand hier iets meer over? En welke organisaties organiseren dit?
Alvast bedankt.
met een gewijzigde tt wordt het toch weer iets unieksquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
Gelukkig is er geen centraal NYC topic. Is misschien een ideetje, want ik kan me moeilijk voorstellen dat er geen enkele andere fokkers interesse hebben in New York City.
Oceaan oversteken is ook een deel van de pret.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:59 schreef hexje het volgende:
Als het om de ervaring gaat kan je ook in Europa blijven. Is een stuk goedkoper.
Yep. En deze: http://www.seatravel.nl/quote:
Walvissen spotten....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Het leek mij ook wel tof... voor een dag, misschien twee. Je verveelt je toch de tering als je twee weken op zo'n boot zit. Er is helemaal geen moer te doen.
Vanaf ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef louter_genieten het volgende:
naar Azie lijkt me wel een mooie zeereis, maar gemiddeld vanaf ongeveer 7000 euro, dan koop ik wel business class ticket
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |