hmm ik zal er vnv eens kijken. Ik zag op internet een video dat er ene zou staan bij een soort hoofdkantoor van de FIB. En dan een kantoor waar je wel gewoon mag komen. Maar toen ik daar heen ging stond er geen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Yes.
Ik zoek naar een map maar kan ik niet vinden.
Er is ergens een plek waar altijd helicopters staan, gewoon op de grond. geen beveiliging niks.
In de stad. tussen vespuci? beach en het vliegveld in aan het water....
Kan het je niet beter omschrijven sorry... kan dus geen map vinden waar ik het op zie staan...
1. 1 van de 3 ziekenhuizen in de stad heeft 2 heli-platforms. Daar staat soms een helicopter. Soms twee. En in de buurt van de haven kun je een helipad kopen. Daar staat ook wel eens een helicopter op de helipad er naast geloof ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar niemand heeft dus tips waar je het best een helicopter kunt stelen?
Oh en ik vroeg me af, heb je nu voor Bawsaq xbox gold nodig of alleen internet toegang?
3 gratis garages ipv 30.000 per stukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:36 schreef Questular het volgende:
Kan iemand me even snel uitleggen wat de toegevoegde waarde voor die social club is?
PS3. Zal vana even kijken naar username. Tijd niet meer gespeeldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ps3 of xbox? Dan voeg ik je toe als je een ps3 hebt
Is ook erg handig om je vooruitgang te checken! Ik heb hem aangemaakt toen ik LA Noir 100% wilde halen. Je zie dan precies wat je wel hebt en wat niet van de missies, strangers etc. Bij LA Noir kon je zelfs zien welke collectibles je al had (met map) dus dat was echt handig. Ik miste er op het einde 1, en kon meteen daar zien welke.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:39 schreef Questular het volgende:
Ok danHeb net een account aangemaakt, ik naam aan dat ik dan in-game merk dat het gelukt is
account maken alleen is niet genoeg he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:39 schreef Questular het volgende:
Ok danHeb net een account aangemaakt, ik naam aan dat ik dan in-game merk dat het gelukt is
Dat mis ik echt in GTA5.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is ook erg handig om je vooruitgang te checken! Ik heb hem aangemaakt toen ik LA Noir 100% wilde halen. Je zie dan precies wat je wel hebt en wat niet van de missies, strangers etc. Bij LA Noir kon je zelfs zien welke collectibles je al had (met map) dus dat was echt handig. Ik miste er op het einde 1, en kon meteen daar zien welke.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
hmm ik zal er vnv eens kijken. Ik zag op internet een video dat er ene zou staan bij een soort hoofdkantoor van de FIB. En dan een kantoor waar je wel gewoon mag komen. Maar toen ik daar heen ging stond er geen.
Bij het icoontje van die helipad dus banaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:37 schreef Cryothic het volgende:
En in de buurt van de haven kun je een helipad kopen. Daar staat ook wel eens een helicopter op de helipad er naast geloof ik.
Ik heb de guide, dus dat helpt al aardigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
account maken alleen is niet genoeg he.
ook even je xboxlive/psn account koppelen.
[..]
Dat mis ik echt in GTA5.
Ook nog geen app tegen gekomen die het kan.
Althans, 1 app, waar je zelf kunt aangeven welke je al gevonden hebt, maar die doet alleen submarine parts, letterscraps en ufo parts.
Ik wil zo'n interactieve map voor alles. Die dingen ga je toch niet allemaal vinden zonder hulp. En ik heb geen zin om een map te printen en kruisjes te gaan zetten
Ik heb nog geen helipad icoontjes gezien (ja, bij SandyShores vliegveld.).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Bij het icoontje van die helipad dus banaan.
Nee maar als ie al die "te koop" icoontjes gaat volgen dan komt ie er welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb nog geen helipad icoontjes gezien (ja, bij SandyShores vliegveld.).
Maar ik heb de helipad in de stad ook nog niet gekocht
jepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar als ie al die "te koop" icoontjes gaat volgen dan komt ie er wel
Omdat je niks te zoeken hebt in een carwash als er agenten achter je aan zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef Questular het volgende:
Is er een reden waarom je de carwash tijdens je wanted level niet kunt zien? Ik heb een geheugen als een zeef en weet dat kreng dus nooit te vinden :p
Om politie kwijt te raken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef Questular het volgende:
Is er een reden waarom je de carwash tijdens je wanted level niet kunt zien? Ik heb een geheugen als een zeef en weet dat kreng dus nooit te vinden :p
Ah ok ;p Ik dacht dat je net zoals bij een ander spel (gok ik dan) door de carwash kon rijden om je wanted level weg te krijgen :pquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Omdat je niks te zoeken hebt in een carwash als er agenten achter je aan zitten?
Of wil je extra shiney door je kop geschoten worden?
Carwash doet weinig om sterren kwijt te raken bij mijn weten idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:04 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Om politie kwijt te raken?
Kun je ook gewoon een los santos customs in rijden.
oudere gta's hadden de Pay&Spray, dat was naar binnen en naar buiten zonder sterren idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah ok ;p Ik dacht dat je net zoals bij een ander spel (gok ik dan) door de carwash kon rijden om je wanted level weg te krijgen :p
online werkt dat wel. maar zou in SP ook gewoon moeten werken toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Carwash doet weinig om sterren kwijt te raken bij mijn weten idd.
Bij LSC krijg ik elke keer te horen "lose the cops"
Hangt er van af of de cops in je achterspiegel zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Carwash doet weinig om sterren kwijt te raken bij mijn weten idd.
Bij LSC krijg ik elke keer te horen "lose the cops"
[..]
oudere gta's hadden de Pay&Spray, dat was naar binnen en naar buiten zonder sterren idd.
Online laatste keer ook niet. Misschien dat je uit t zicht moet zijn?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
online werkt dat wel. maar zou in SP ook gewoon moeten werken toch?
dat dus. dank jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hangt er van af of de cops in je achterspiegel zitten.
Als ze gewoon een straatje verderop zijn of niet in de buurt kun je er makkelijk in, ben je de politie meteen kwijt.
ander kleurtje spuiten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef Cryothic het volgende:
Kun je trouwens auto's met roest ook van roest ontdoen? Ik heb Online zo'n geile Rebel... maar de roest staat voor geen meter erop
Gisteren dacht ik er ook 1 te modden, maar de roest blijft inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nope, blijft m'n Rebel roestplekken van houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |