Ik heb -39, dan houd je geen oog meer over met bril! /jampotquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh, waarom had je lenzen in dan?
Ja, dankje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef Cwen het volgende:
OMG spannend!
Amaranta. Weet je het zeker?
De aardbeien in onze tuin zijn gewoon lekkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Chan het volgende:
[..]
Ik heb een eeuwig verse aardbei! Zonder wormen!
Wij hadden "vroeger" ook aardbeien in de tuin, van die hele hele grote, heel erg veel.. maar die waren al verschimmeld voordat ze geplukt waren.. Was ook niet erg smakelijk..
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ooit eens een heel verse aardbei gegeten. Vers uit de tuin. Hij was ENORM. Dat was bij een vriendinnetje thuis, en haar vader kwam aanzetten met een grote schaal met allemaal aardbeien. En een Enorme Aardbei. Dus wij vlogen daar allebei op af. Ik was eerst.Dit is écht, écht heel erg goor. Mijn keel kneep er van dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Thats it. Ik ga mijn lenzen uitdoen.
Foto als bewijsquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb -39, dan houd je geen oog meer over met bril! /jampot
Het is aan jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:20 schreef Hilzillah het volgende:
UH OH.... Alleen test staat er nog in
Oh, goed idee, daar ga ik ook nog ff kijken voor inspiratie!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik zit al op ebay mezelf cadeaus te schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |