Nee, je moet nog iets opschrijven!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef Loj het volgende:
En nu ga ik ff m'n verhaaltje invullen
(Of had ik dat al gedaan :p)
Je moet gewoon op de site kijken. ik had ook nog geen mail.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef danic het volgende:
Ik heb geen mail![]()
*rent naar mailbox om te refreshen*
Vrirnd heeft de inbox geleegd heb geen link meer...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef As1981 het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de site kijken. ik had ook nog geen mail.
Heb ik inderdaad maar even gedaan!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef As1981 het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de site kijken. ik had ook nog geen mail.
Verwijderde items??quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Vrirnd heeft de inbox geleegd heb geen link meer...
Met veel pech moet ik gokken wie mij heeft en wie ik heb haha.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef Olf het volgende:
We gaan niet opnieuw hoor Sam
Gewoon naar lootjestrekken.nl Dan kan je vast wel een inlog regelen met je mailadres.
Joh, ik lurkt overalquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Shit, het is hier dus ook bekend
(en zelfs bij jou)
Ik kan alleen die van mijn lootje zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef Omentielvo het volgende:
Morgen ga ik die lootjes eens bekijken en goed bedenken wat ik op mijn lootje ga zetten
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook een leuke!Mijn lootje en ik lijken verdacht veel op elkaar
Rustig aan jij he? Kan niet heksen!quote:
Is het wel gelukt met je lootje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Sam1993 het volgende:
Vind het wel spannend om mee te doen, altijd overal het gevoel buiten de boot te vallen, en ondanks jullie allemaal ook heel lief zijn heb ik dat ook op fok! Hopelijk bevalt het me goed en vind ik hier ook wat meer me plekje
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Sam1993 het volgende:
Vind het wel spannend om mee te doen, altijd overal het gevoel buiten de boot te vallen, en ondanks jullie allemaal ook heel lief zijn heb ik dat ook op fok! Hopelijk bevalt het me goed en vind ik hier ook wat meer me plekje
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Sam1993 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |