Ik zou me in jou ook ff moeten inlezenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef Fannetje het volgende:
De kans dat ik iemand trek die ik ken is vrij klein, dus het maakt me dit jaar helemaal niets uit
Dat is best te doen hoor, ik zit al sinds november 1999 op Fok en er is genoeg te vindenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou me in jou ook ff moeten inlezen
Kind 1 slaapt, kind 2 zit nog in bad en het is nog geen acht uurquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
He
Olf, Mineola, Mangostine, Omentielvo, As1981, Sonnetje85, Susie, Ladyblack, Tally, klaprooss, Rixtje, LiedjeBackstage schiet eens op
Oke, doe ik dat. Morgen vul ik wat leuks inquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:34 schreef Pvoesss het volgende:
je moet op de link klikken in je mail en dan is het al klaar![]()
De rest kan je later nog invullen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef Enfermera het volgende:
Spees ik hoop toch niet dat ik jou heb hoor.
Nou inderdaad. Wat doet iedereen de hele dag?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Man man man, wat gaan jullie haaaaaaaard zeg.
Een mens kan ook niet even rustig een dagje werken zeg![]()
Even bijlezen, maar lootjes gaan dus getrokken worden begreep ik iig.
* Sonnetje85 rent naar haar mail
quote:
Nou andere dagen heb ik wel meer tijdquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wat doet iedereen de hele dag?
Ik zou nog heel even wachtenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Hilzillah het volgende:
Nog 5... Zal ik een herinnering sturen of komt dat te gretig over![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Mangostine het volgende:
Done! Met excuses. Maar ik stond uit het raam te staren effe.
Ja, ik sponsor je dat tientje extra wel in dat geval. Dus hup, lever dat lootje in!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:16 schreef Olf het volgende:
Hallo! Riepen jullie mij?
![]()
Nee maar ik heb wel serieus een vraagals ik naar buitenland moet sturen kan ik maar voor 5 euro iets kopen en ik kan ook niets knutselen en dan is het niet leuk! En de kans is maar 2% maar het lot is mij vaak niet gunstig gezind. En volgend jaar ben ik stinkend rijk dus maakt het niet uit maar die 113 euro stagevergoeding besteed ik liever aan luiers anders overal poep.
Dus aaaaaaaaaaah verwarring!
Schooieren kan m'n eer niet aan maar okee op de gok inleveren dan maar...quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik sponsor je dat tientje extra wel in dat geval. Dus hup, lever dat lootje in!
baar anders even een baby als pauze-intermezzo.quote:
Dat zou tof zijn. Noem je hem dan Nol?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
baar anders even een baby als pauze-intermezzo.
Jaaaaaa!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Schooieren Sjmooieren. Ik heb geen studiekosten meer en hoef ook niet (deels) rond te komen van een stagevergoeding. Dus ik zou het echt npnp vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:18 schreef Olf het volgende:
[..]
Schooieren kan m'n eer niet aan maar okee op de gok inleveren dan maar...
Hmmm..ja, why not?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, nu ik je sugardaddy wil zijn, ben ik ineens wel goed genoeg?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef Olf het volgende:
Verversen jullie ook elke 9 seconden je overzichtspagina?![]()
Coco!nu wil ik jou!
jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef Olf het volgende:
Verversen jullie ook elke 9 seconden je overzichtspagina?![]()
Ik heet eigenlijk Sabia.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nu ik je sugardaddy wil zijn, ben ik ineens wel goed genoeg?
Denk je dat die persoon dan wel genoeg tijd heeft om cadeautjes te halen enzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef Mangostine het volgende:
Sorry alvast aan degene die mijn lootje krijgt, ik ga m later vanavond verder toelichten!
Moet ik nog kiezen ook!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef Olf het volgende:
[..]
En dan mag je kiezen of je hem Secret of Santa noemt!
Sabia is die ex van die ene voetballer (bouladinges) en heeft nu iets met Rafaël van der Vaart. Terwijl ze eerst best friends was met Silvie. De slet!quote:
Dat betekent dat je een goed mens bent. En verstandig. En niet in het meest abjecte subforum komt.quote:
Buuf is zielig. Maar Buum is ook leuk?quote:
Ohhhhhhhhhhh dies wel nasty jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sabia is die ex van die ene voetballer (bouladinges) en heeft nu iets met Rafaël van der Vaart. Terwijl ze eerst best friends was met Silvie. De slet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |