SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grap begint steeds minder leuk te worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
NOG STEEDS GEEN KAT OP JE BALLENVANGER HEBBEN![]()
![]()
Handschoendanovic > keepers met kat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
NOG STEEDS GEEN KAT OP JE BALLENVANGER HEBBEN![]()
![]()
Wilt ie toevallig nog een maxed lvl account met 200 mil kopen ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:48 schreef WezepAFCA het volgende:
Een gozer waar ik jaren geleden elke dag mee omging online (we speelden runescape samen, in de zelfde clan etc) en al tijden niet gesproken had vroeg me ineens via Facebook of ik nog accounts of spullen had die hij kon kopen want hij was zelf gebanned op zijn account. Nou ik kijken en had nog wel iets, maar speel al jaren niet meer en nooit gedacht dat ik er wat van kon vangen. Ik vertellen wat ik nog had en wat hij er voor wou geven, dacht misschien kan ik nog een tientje of twee vangen. 60 euro zegt die![]()
Nouja om een lang verhaal kort te maken: 60 euro pack opening
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef byah het volgende:
mijn teamshoe duur is suarez en is die een beetje fijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Handschoendanovic > keepers met kat.
Echt hèquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grap begint steeds minder leuk te worden.
Sterker nog, leuk is niet meer de juiste benaming.
aandachtshoertjequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Speelt echt als een krantquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe duur is suarez en is die een beetje fijn?
Voor iemand van 24 gedraag je best wel als het voorvocht van 14quote:
Auw.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor iemand van 24 gedraag je best wel als het voorvocht van 14
kut grap inderdaad. Maar mijn humeur is nu wel beinvloed door iemand die 5 keer uit een voorzet scoorde. Een 3-5-2 Bundesliga team met Mandzukic en Aubameyangquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf, 24?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor iemand van 24 gedraag je best wel als het voorvocht van 14
mooie combinatie inderdaad, een snelle dribbelaar en een sterk koppende machine in de voorhoedequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kut grap inderdaad. Maar mijn humeur is nu wel beinvloed door iemand die 5 keer uit een voorzet scoorde. Een 3-5-2 Bundesliga team met Mandzukic en AubameyangEn ik moest opzoeken hoe ik de namen moest schrijven om dit bericht te kunnen tikken
Als ik geld heb ga ik ook zo'n team maken
Welke ?quote:
Vergeet niet dat Aubameyang geen klein mannetje is, dus niet alleen bruikbaar door zijn snelheidquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooie combinatie inderdaad, een snelle dribbelaar en een sterk koppende machine in de voorhoede
Hooligansquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit pareltje nog in zijn kast staan?
Vriend van mij heeft die nieuwe Sony Vaio Ultrabook gehaaldquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet helemaal over uitAsus Vivobook of een Samsung NP series uit mijn hoofd
Ik vind hem echt kut spelen Te slap ofzo. Weet niet wat het is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Aubameyang geen klein mannetje is, dus niet alleen bruikbaar door zijn snelheid
quote:
ja jammer dat mijn budget dat niet toelaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft die nieuwe Sony Vaio Ultrabook gehaaldZiek ding
En dan beweren ze hier dat die zwarten niet technisch zijn..quote:
Sorryquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik loop weg van mijn bureau en dit plaatje stond fullscreen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Zo lang is hij ook niet. En hij heeft een groot hoofd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Typische Spanjaard
Ligt het trouwens aan mij of ziet hij er uit als een dwerg op deze foto?
Kreeg wel een complimentje voor de inkijk.quote:
Hij lijkt op die vriend van Snooki.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Typische Spanjaard
Ligt het trouwens aan mij of ziet hij er uit als een dwerg op deze foto?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:31 schreef Hoogstaande het volgende:
En de lillekerd der lillekerds:Beter dan dit ga je hem niet op de foto krijgen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hij heeft echt zo'n paaseiland hoofdquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo lang is hij ook niet. En hij heeft een groot hoofd.
Nu je het zegtquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij lijkt op die vriend van Snooki.
I knowquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter dan dit ga je hem niet op de foto krijgen hoor
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
gooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag
Dag Gastonquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
ah gaston komt een paar miljoen brengenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
Even aangepastquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
de eerste 30 sec waren goed, daarna wat minder
#goedkoopscoren
Goede muziek keuze.quote:
quote:
Ik heb hem wel 10x gekeken voordat ik het echt goed zagquote:
Hier zitten er maar een paar kinderen. Daar bestaat het forum voor 80% uit kinderen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
Het niveau op het EA forum is nog lager dan hier
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier zitten er maar een paar kinderen. Daar bestaat het forum voor 80% uit kinderen.
Een forum is nou eenmaal een broedplaats voor debielen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
Het niveau op het EA forum is nog lager dan hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.60.000 euro per week. Het kind kan verdomme net alleen poepen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Zet het anders even op het feedback stuk van wefut of dm het naar pascal/reemi want ik denk niet dat ze alles lezen hier (dat is niet te doenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:57 schreef Maver24 het volgende:
kom nog regelmatig foutjes tegen op wefut. nu ook weer 1 gevonden. er missen links in 5221 formatie. de linker en de rechter cb linken niet met de keeper terwijl dat wel moet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
dafuq
Zo zonde dat Anderlecht hem zelf niet heeft weten te behouden. (Net als dat Lukaku al vroeg weg ging)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.60.000 euro per week. Het kind kan verdomme net alleen poepen
Dan had je met Tielemans, Praet, Januzaj en Lukaku echt een heel mooi talentenpooltje.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
dafuq
Jealous? Is wel ziek ja...zijn zat mensen die het met de helft per jaar moeten doen en dan zo'n snotaap tikt 2x zoveel per week bij z'n rekening erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.60.000 euro per week. Het kind kan verdomme net alleen poepen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Ja en als Ajax de afgelopen 10 jaar iedereen had weten te behouden hadden ze 9 Champions League titels erbij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zo zonde dat Anderlecht hem zelf niet heeft weten te behouden. (Net als dat Lukaku al vroeg weg ging)
Dan had je met Tielemans, Praet, Januzaj en Lukaku echt een heel mooi talentenpooltje.
Maar nu hebben jullie Serero.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja en als Ajax de afgelopen 10 jaar iedereen had weten te behouden hadden ze 9 Champions League titels erbij.
Er zijn genoeg mensen die nog niet eens te eten hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jealous? Is wel ziek ja...zijn zat mensen die het met de helft per jaar moeten doen en dan zo'n snotaap tikt 2x zoveel per week bij z'n rekening erbij
Zelfs dan hadden ze hem nog niet 1 keer weten te winnen. Gewoon omdat je groei op een gegeven moment stopt in de Eredivisie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja en als Ajax de afgelopen 10 jaar iedereen had weten te behouden hadden ze 9 Champions League titels erbij.
Daarom hoor je mij ook nietquote:
Ik moet altijd lachen als mensen echt boos worden als ze verliezen. Maatje van mij breekt ook het liefst alles af na een onterechte nederlaag.Genieten man.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:02 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme zeg dat online is wel humor zeg. Hoewel ik al een paar keer bijna m'n controller door m'n tv heb gegooid is het wel super tof op z'n tijd.
Verlies alleen nog veels te vaak de bal aan gasten die doorjagenDan verover ik 'm, maar omdat zij doorjagen krijgen ze 'm alsnog..
Net als in de jaren '90 zeker?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfs dan hadden ze hem nog niet 1 keer weten te winnen. Gewoon omdat je groei op een gegeven moment stopt in de Eredivisie.
#wzvgrappenquote:
Nja het is niet als ik verlies, maar als ik domme tegengoals krijg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen echt boos worden als ze verliezen. Maatje van mij breekt ook het liefst alles af na een onterechte nederlaag.Genieten man.
Toen was het algemene niveau in de eredivisie een tikkeltje hoger...quote:
Nee joh, ga maar eens beelden terugkijken. Het verdedigen was in die jaren gewoon zo extreem slecht dat het leek alsof het aanvallend vaak perfect was. Niet dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen was het algemene niveau in de eredivisie een tikkeltje hoger...
Zelfs dan moet ik lachen. Ik krijg honderden domme tegengoals tegen en voor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nja het is niet als ik verlies, maar als ik domme tegengoals krijg.
geen winnaarsmentaliteitquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs dan moet ik lachen. Ik krijg honderden domme tegengoals tegen en voor.
Door het bosman arrest zijn juist de grote competitie groter geworden (ook door meer exposure). Vroeger bleven de goede Nederlanders tot 24 a 25 jaar in de Eredivisie en de middenmoot Nederlandse spelers ging vaak niet eens naar het buitenland. Nu er geen regels meer voor gelden gaan ook die middenmoot Nederlanders naar het buitenland en gaan de toppers al rond het 21e jaar weg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee joh, ga maar eens beelden terugkijken. Het verdedigen was in die jaren gewoon zo extreem slecht dat het leek alsof het aanvallend vaak perfect was. Niet dus.
Klopt. Zeker niet om een spelletje FIFA,quote:
dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Door het bosman arrest zijn juist de grote competitie groter geworden (ook door meer exposure). Vroeger bleven de goede Nederlanders tot 24 a 25 jaar in de Eredivisie en de middenmoot Nederlandse spelers ging vaak niet eens naar het buitenland. Nu er geen regels meer voor gelden gaan ook die middenmoot Nederlanders naar het buitenland en gaan de toppers al rond het 21e jaar weg.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Door het bosman arrest zijn juist de grote competitie groter geworden (ook door meer exposure). Vroeger bleven de goede Nederlanders tot 24 a 25 jaar in de Eredivisie en de middenmoot Nederlandse spelers ging vaak niet eens naar het buitenland. Nu er geen regels meer voor gelden gaan ook die middenmoot Nederlanders naar het buitenland en gaan de toppers al rond het 21e jaar weg.
dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
United won toen voor het eerst de Europa Cup I, dus ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef Thorb het volgende:
heb je ook nog een mening over het voetbal in de jaren '60 bakkert
Okee, daar heb je gelijk in.quote:
Heb je de foto gezien van de vrouw met AZ sjaal?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
United won toen voor het eerst de Europa Cup I, dus ja.
nee, waar en welke?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je de foto gezien van de vrouw met AZ sjaal?
aldus het andere jochiequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Breng dat jochie nou geen hart stilstand
Ik stond 3-0 voor tegen iemand die begon te ragen en in de 90e minuut volgde er nog een ragequitquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel zonde dat die highlights nog steeds belachelijk uitgekozen worden
Net 3-0 gewonnen, staat er maar 1 van de goals tussen en belachelijke 'saves' staan er wel tussen
oke wat moeten wij met deze infoquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is m. voor ik iedereen moet DM'en. Hierna gaat de sjaal om dr ogen en mag ze raden van wie welke lul is
Nou, dit is voor het eerst dat ik een AZ attribuut gebruikt zie in een soortgelijk filmpje. Dat vind ik leuk. Dus is voetbal gerelateerd. Toch?quote:
In Single matches zal je toch wel wat mindere goden tegenkomen? Tenzij het aan de hand van je divisie gezocht wordt natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
Je zult ook geen budget teams tegen komen, of teams met minder dan 100 chem
Waar vind je dat op het ea forum ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sanchez in de spits
Stukje aantekenen met draw table?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:30 schreef Topiek het volgende:
Jullie zijn vast Word genies.
[ afbeelding ]
Ik heb dit.. maar naast de laatste U (V), 10, I3 (mA), 10 moet nog een rij met 4 tabelletjes, die dus vanaf beneden moeten.
Hoe doe ik dit?
Edit:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Nep, want ik zie geen Arshavin.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Predictions
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sanchez in de spits
Waar staat Draw Table?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stukje aantekenen met draw table?
[ afbeelding ]
Als je op het middelste knopje van je controller kijkt en dan naar friends gaat kan je kijken of er mensen online zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:34 schreef BDIL het volgende:
2 x ragequit rond min 30 omdat ik 3-0 voorstondIemand online voor Co-op ?
Had het al, dankje!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Insert > Table maken en dan opent Table Tools vanzelf (bij mij)
#FIFAspelenAlsRealquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
In de laatste 2 minuten een 2-1 achterstand omgebogen in een overwinning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:38 schreef el-blanchito het volgende:
Dagje sauna, dat vinden vrouwen wel wat toch?Vast wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Waar is de vrijquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Predictions
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sanchez in de spits
Dagje sauna, dat vinden vrouwen wel wat toch?Als eerste date misschien een beetje vreemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Het is m'n vriendin al, dus dan kan het wel denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als eerste date misschien een beetje vreemd?
Dagje sauna, dat vinden vrouwen wel wat toch?ja mijn vriendin wil er altijd heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super relaxed samen man. Doe het ook eens in de paar maanden met me vriendin.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het is m'n vriendin al, dus dan kan het wel denk ik
Dat moet wel goedkomen dan jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het is m'n vriendin al, dus dan kan het wel denk ik
Ah oké, beter danquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Super relaxed samen man. Doe het ook eens in de paar maanden met me vriendin.
hahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die je moeder grappen zijn echt al zo oud![]()
Zoals jouw moeder
in 433 speel je toch met hem ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eensch. Beste spits tot nu toe. Zelfs beter dan Jozy
de samsungquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/320211;347323;347688/categorie/
nou jongens zeg het maar
Nationalismequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:53 schreef BDIL het volgende:
Scheidrechters in dit spelWillian wordt 3x onderuit gehaald zonder bal tijdens zijn loopactie en er gebeurt niks maar zet je Benteke van de bal dan wordt er iedere keer gefloten
hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Djeetje het volgende:
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2629864.page
Damn sommige mensen![]()
Ik wil niet vervelend zijn, maar een 3e generatie I3 voor 500-600 euro is best duur..quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
nou jongens zeg het maar
Hoezo ?quote:
ditquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar een 3e generatie I3 voor 500-600 euro is best duur..
Ik zou voor de samsung gaan, maar geen enkele heeft echt mijn voorkeur. Misschien ben ik krachtiger gewendquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
nou jongens zeg het maar
Ibra - Neymar als spitsenkoppel en Menez + IF Sanchez op wide CAMquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Predictions
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sanchez in de spits
Zeker, niveau ligt erg laag daar. Er zitten wel veel cherrypickers die op zoek zijn naar teams met kutchem. Met mijn silvers klikken ze me echt vaak weg terwijl ze zelf een veel hogere rating hebben (en gewoon 100 chem). Maar dat soort cherrypickers zijn zelf natuurlijk ook gewoon slecht, anders hadden ze zoiets niet nodig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Single matches zal je toch wel wat mindere goden tegenkomen? Tenzij het aan de hand van je divisie gezocht wordt natuurlijk
Je bent wel vervelendquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar een 3e generatie I3 voor 500-600 euro is best duur..
tsja meer keuze heb ik nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
ja kloptquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dit
[..]
Ik zou voor de samsung gaan, maar geen enkele heeft echt mijn voorkeur. Misschien ben ik krachtiger gewend. Gewoon voor schoolwerk neem ik aan?
Ja, gebeurt vaak inderdaad. Al kopt Assaidi ze ook vaak inquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in 433 speel je toch met hem ?
Geen last dat de voorzetten te vaak naar de LW of RW gaan
Of 41212quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gebeurt vaak inderdaad. Al kopt Assaidi ze ook vaak inVoor cross abuse is 3-5-2 met 2 kopsterkte gasten het beste denk ik.
Ja 'off the ball fouls' worden genegeerd lijkt welquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:53 schreef BDIL het volgende:
Scheidrechters in dit spelWillian wordt 3x onderuit gehaald zonder bal tijdens zijn loopactie en er gebeurt niks maar zet je Benteke van de bal dan wordt er iedere keer gefloten
O dat kan ik uberhaupt niet. Soms is ie ook gefixeert op 1 speler. Die maakt een loopactie, die bal komt dan toevallig zijn kant op maar een andere speler staat er veel beter voor, dan kun je klikken tot je een ons weegt maar diegene die de loopactie maakt moet en zal de bal krijgen al steekt ie er t hele veld voor overquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:14 schreef BDIL het volgende:
Dit FIFA is een en al graftyfus3-0 voor en ik kan ineens niet meer fatsoenlijk wisselen van speler met LB
![]()
Good job EA
Dit, hier heb ik vaak last van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat kan ik uberhaupt niet. Soms is ie ook gefixeert op 1 speler. Die maakt een loopactie, die bal komt dan toevallig zijn kant op maar een andere speler staat er veel beter voor, dan kun je klikken tot je een ons weegt maar diegene die de loopactie maakt moet en zal de bal krijgen al steekt ie er t hele veld voor over
Ben dus niet de enige, was al bang dat ik weer een nieuwe controller moest kopen maar komt dus helemaal niet door mijn controllerquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat kan ik uberhaupt niet. Soms is ie ook gefixeert op 1 speler. Die maakt een loopactie, die bal komt dan toevallig zijn kant op maar een andere speler staat er veel beter voor, dan kun je klikken tot je een ons weegt maar diegene die de loopactie maakt moet en zal de bal krijgen al steekt ie er t hele veld voor over
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe team. Nu even 350¤ overmaken voor de 2 miljoen coins zodat ik het kan betalen.
Watquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe team. Nu even 350¤ overmaken voor de 2 miljoen coins zodat ik het kan betalen.
Inb4 Koevermans in de spits, rest MLS.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga een nieuw team maken in 4-4-2(2), iemand ideeën? Max. 70k
nee die is te ekspensifquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:24 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Inb4 Koevermans in de spits, rest MLS.
Idem, maar dan met Skrtel en Vertonghenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat zeiken jullie over LB+Y. Ik heb Diakité en Vidic en word er zelden uitgelopen.
Hoe bevalt Vidic je?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat zeiken jullie over LB+Y. Ik heb Diakité en Vidic en word er zelden uitgelopen.
Ben al richting voetbal training..quote:
waarom werken microsoft points niet meer dan ? je kan toch nog gewoon die microsoft punten kopen vai websites en dan invoeren en dan wordt het omgezet naar geldquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:26 schreef fetss het volgende:
Hoe kan ik op de xbox fifa points kopen zonder credit card of paypal? kan dat wel? die MSpoints werken niet meer...
Komt ook in mijn nieuwe team, misschien in combinatie met Subotic, iig een iets snellere verdediger.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Prima, verdedigend echt een beest en laat geen steken vallen.
Ja dat werkt idd. Heb het laatst nog gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom werken microsoft points niet meer dan ? je kan toch nog gewoon die microsoft punten kopen vai websites en dan invoeren en dan wordt het omgezet naar geld
Ramos CB pannenkoek.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf met 90 pace striker op CM spelen en dan zeiken over mensen die LB+Y gebruikenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef Confetti het volgende:
Net eindelijk tegen iemand gespeeld die geen LB+Y gebruikt. Het is gewoon direct een heel ander spel, veel tactischer en leuker.
Zo zonde dat die onzin erin zit.
Echt? ik dacht dat MSpoints eruit gingen, zal ik wel gedroomd hebben danquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom werken microsoft points niet meer dan ? je kan toch nog gewoon die microsoft punten kopen vai websites en dan invoeren en dan wordt het omgezet naar geld
Rijst postte zijn record laatst, tsja als je 1 op 1 loopt dan ga je vanzelf meer zeiken dan wanneer je 8 op 1 loopt zoals ene Tim.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelf met 90 pace striker op CM spelen en dan zeiken over mensen die LB+Y gebruiken![]()
![]()
My profile --> mediaquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef Blistering het volgende:
Waar kun je online eigenlijk je replays terug zien?Heb al even gezocht op eafootballclub.co.uk maar kan het nergens vinden.
Ik gebruik ook geen LB+Y maar ik was het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef Confetti het volgende:
Net eindelijk tegen iemand gespeeld die geen LB+Y gebruikt. Het is gewoon direct een heel ander spel, veel tactischer en leuker.
Zo zonde dat die onzin erin zit.
Skrtel is echt super goed. Die blijft alleen maar achter staan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Idem, maar dan met Skrtel en Vertonghen
Oh nee hoor, ik zeik ook veelquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst postte zijn record laatst, tsja als je 1 op 1 loopt dan ga je vanzelf meer zeiken dan wanneer je 8 op 1 loopt zoals ene Tim.
Die gaan er ook wel uit. maar nu nog niet. je kan gewoon microsoft points kopen en dat wordt omgezet naar geld op je accountquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef fetss het volgende:
[..]
Echt? ik dacht dat MSpoints eruit gingen, zal ik wel gedroomd hebben dan
klopt, maar er is een ruime transitiefasequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef fetss het volgende:
[..]
Echt? ik dacht dat MSpoints eruit gingen, zal ik wel gedroomd hebben dan
L/Hquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Skrtel is echt super goed. Die blijft alleen maar achter staan.
Ik zal wel scheel zijn, maar ik kan nergens bij my profile komen als ik via die site inlog.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
My profile --> media
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel zijn, maar ik kan nergens bij my profile komen als ik via die site inlog.
Waar zie je dit?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pass accuracy en balbezit zijn wel bedroevend
Ben dan ook meer van de riskante passjes. Soms heb ik met rust 60% en denk ik bij de aftrap laat ik die bal eens 10 keer overspelen
Ah, ik krijg dat ik eerst Fifa moet kopen. Raar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hier op my profile klikt kan je my media selecteren.
Jemig, 67 procent. Dat is echt extreem weinig, ik zit meestal rond de 85, goede wedstrijden rond de 90.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pass accuracy en balbezit zijn wel bedroevend
Ben dan ook meer van de riskante passjes. Soms heb ik met rust 60% en denk ik bij de aftrap laat ik die bal eens 10 keer overspelen
14 potjes dus zo'n 3 goals per potje.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:38 schreef Thorb het volgende:
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/stats
[ afbeelding ]
Wel even fut selecteren
90? Wtf, pass je weleens naar voren dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:38 schreef Principia het volgende:
[..]
Jemig, 67 procent. Dat is echt extreem weinig, ik zit meestal rond de 85, goede wedstrijden rond de 90.
Ja totdat het 1-0 isquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
90? Wtf, pass je weleens naar voren dan?
Of leer fatsoenlijk crossen..dat is nog makkelijkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Als je last hebt van voorzetten die bij de andere winger terecht komen ipv de spits, zorg dan gewoon dat je een winger hebt die goed kan koppen
Perisic-Mandzukic-Muller bijvoorbeeld.
Haha, ja hoor. Of ik win zeer gemakkelijk met ruime cijfers of ik kom op achterstand en loop tegen een ondoordringbare muur aan. Waarna ik meestal in de 80ste minuut tegen een nieuwe counter op loop, waarbij de bal met L1 driehoekje over de verdediging wordt gegooid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
90? Wtf, pass je weleens naar voren dan?
Dit dus, heb liever een Vidic met H/M dan een David Luiz met H/M.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
L/H and M/H zijn echt voor mij de enige workrates voor verdedigers....
Nee idd Luiz is bij mij ook een baasquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Echt totaal nog geen last gehad van de WR van Vertonghen en Luiz in mijn 4atb teams in ieder geval.
Vind het zelf wel prettig als er iemand naast staat met H defending dan, zoals Luiz en Vidicquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Echt totaal nog geen last gehad van de WR van Vertonghen en Luiz in mijn 4atb teams in ieder geval.
Ik heb Kompany naast Vertonghen en die heeft med/med. Wel ook een med/med linksback, dus dat staat wel goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind het zelf wel prettig als er iemand naast staat met H defending dan, zoals Luiz en Vidic
jupquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is dat niet die spits met L/M work rates?
Daar schrok ik eerst ook van, maar hij doet het geweldig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is dat niet die spits met L/M work rates?
Dat is ook wel lekker ja, ben er alleen nog niet uit wat ik er zelf omheen ga bouwen.. de formatie is geen punt, alles behalve 5atb. Heb jij toevallig een leuk idee?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Kompany naast Vertonghen en die heeft med/med. Wel ook een med/med linksback, dus dat staat wel goed.
Naast Luiz staat zelfs een high/med back (Johnson) maar wel een L/H CB (Diakite). Pas 1 tegengoal met dat team, maar pas 6 potjes ofzo gespeeld.
quote:
352 tot nu toe iigquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste formatie dit jaar. Ik neig zelf naar 433(4)
Links. Al heeft die rechter wel touchscreenquote:
Ik speel ook niet zo op balbezit..heb daar het geduld gewoon niet voor...ik wil goalen makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer possession dan jijMaar het doelsaldo is wel wat bedroevender van mij
(komt ook omdat ik mijn controller wel eens weg leg bij sshhhhh'ers en dan 7 of 8 goals tegen krijg.
Ik doe dat als iemand ziek veel druk zet. Rustig de bal rond tikken dan krijg je zo makkelijk kansenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel ook niet zo op balbezit..heb daar het geduld gewoon niet voor...ik wil goalen maken
godver iedereen zegt wat andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Links. Al heeft die rechter wel touchscreen. Niet dat je het ooit gebruikt.
Als crossen minder effectief is straks dan zal iedereen wel weer 352 gaan spelen. Nu is die formatie best wel kwetsbaar als je normaal speelt. Iedereen die ik nu tegenkom met 352 zet hem meteen naar def/ultra def eigenlijk...quote:
Lees even wat reviews over beide. Je blindstaren op specs is ook niet alles. Als de batterij bij de ene langer mee gaat dan de ander en de prestaties zijn ong. gelijk dan zou ik eerder voor een langer batterijduur gaan. Het is en blijft een schoollaptop.quote:
Sinds ik met mijn BPL team speel heb ik volgens mij niet verlorenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als crossen minder effectief is straks dan zal iedereen wel weer 352 gaan spelen. Nu is die formatie best wel kwetsbaar als je normaal speelt. Iedereen die ik nu tegenkom met 352 zet hem meteen naar def/ultra def eigenlijk...
Daarom Vaioquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:06 schreef Fuszy het volgende:
Gewicht vind ik ook altijd wel een punt om naar te kijken omdat hem veel meesleept.
gewicht scheelt 250 gramquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lees even wat reviews over beide. Je blindstaren op specs is ook niet alles. Als de batterij bij de ene langer mee gaat dan de ander en de prestaties zijn ong. gelijk dan zou ik eerder voor een langer batterijduur gaan. Het is en blijft een schoollaptop.
Gewicht vind ik ook altijd wel een punt om naar te kijken omdat hem veel meesleept.
Dit al gehad ja, alleen die film nooit gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)d-men-in-gta-v-16658
Geinig,,No country for old men in GTA
TOP, als ik een messi pull krijg je hem.. voor je hulpquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die gaan er ook wel uit. maar nu nog niet. je kan gewoon microsoft points kopen en dat wordt omgezet naar geld op je account
alaba en maicon niet denk ik, Miranda en hulk is ook maar de vraagquote:
Eensch en tevens zeer herkenbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie dat ook dat spelers soms gewoon de bal niet aannemen?
Net ook, ik word keihard onderuit geduwd in mn rug in het strafschopgebied (geen pingel uiteraard want nu duwen mag wordt daar ook meteen helemaal nooit meer voor gefloten), maar de bal blijft onder mn speler liggen. Hij staat op, dus ik druk mn linkerpookje richting goal, loopt ie zonder de bal mee te nemen![]()
De bal lag fucking onder m
![]()
![]()
Echt alles draait om de speler deze FIFA. Looplijnen en vooraf uitgevoerde acties, de bal boeit geen fuck.![]()
Hij wel inderdaadquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
En bij elke goal die biddende celebration gedaan?
Drop dead celebration.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
En bij elke goal die biddende celebration gedaan?
Ox is verdedigend te slap denk ik. Astronaut? wies da?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
BPL team? Oxie of de astronaut misschien?
[..]
je middenveld is wel kwetsbaar zo
Hulk lijkt me wel echt bazig en Iniesta is gewoon heel goed deze fifa. Middenveld is wel niet echt heel sterk en zou zomaar overlopen kunnen wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
alaba en maicon niet denk ik, Miranda en hulk is ook maar de vraag
spanjaarden doen dat tegenwoordig ook al niet zoveel meer
http://wefut.com/en/player/5286quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ox is verdedigend te slap denk ik. Astronaut? wies da?
arnautovicquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Klinkt als een XTC pilquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Carrollquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil hem voor mij afmaken? Zo goedkoop mogelijk svp
Vormquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil hem voor mij afmaken? Zo goedkoop mogelijk svp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |