SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grap begint steeds minder leuk te worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
NOG STEEDS GEEN KAT OP JE BALLENVANGER HEBBEN![]()
![]()
Handschoendanovic > keepers met kat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
NOG STEEDS GEEN KAT OP JE BALLENVANGER HEBBEN![]()
![]()
Wilt ie toevallig nog een maxed lvl account met 200 mil kopen ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:48 schreef WezepAFCA het volgende:
Een gozer waar ik jaren geleden elke dag mee omging online (we speelden runescape samen, in de zelfde clan etc) en al tijden niet gesproken had vroeg me ineens via Facebook of ik nog accounts of spullen had die hij kon kopen want hij was zelf gebanned op zijn account. Nou ik kijken en had nog wel iets, maar speel al jaren niet meer en nooit gedacht dat ik er wat van kon vangen. Ik vertellen wat ik nog had en wat hij er voor wou geven, dacht misschien kan ik nog een tientje of twee vangen. 60 euro zegt die![]()
Nouja om een lang verhaal kort te maken: 60 euro pack opening
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef byah het volgende:
mijn teamshoe duur is suarez en is die een beetje fijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Handschoendanovic > keepers met kat.
Echt hèquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grap begint steeds minder leuk te worden.
Sterker nog, leuk is niet meer de juiste benaming.
aandachtshoertjequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Speelt echt als een krantquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe duur is suarez en is die een beetje fijn?
Voor iemand van 24 gedraag je best wel als het voorvocht van 14quote:
Auw.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor iemand van 24 gedraag je best wel als het voorvocht van 14
kut grap inderdaad. Maar mijn humeur is nu wel beinvloed door iemand die 5 keer uit een voorzet scoorde. Een 3-5-2 Bundesliga team met Mandzukic en Aubameyangquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf, 24?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor iemand van 24 gedraag je best wel als het voorvocht van 14
mooie combinatie inderdaad, een snelle dribbelaar en een sterk koppende machine in de voorhoedequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kut grap inderdaad. Maar mijn humeur is nu wel beinvloed door iemand die 5 keer uit een voorzet scoorde. Een 3-5-2 Bundesliga team met Mandzukic en AubameyangEn ik moest opzoeken hoe ik de namen moest schrijven om dit bericht te kunnen tikken
Als ik geld heb ga ik ook zo'n team maken
Welke ?quote:
Vergeet niet dat Aubameyang geen klein mannetje is, dus niet alleen bruikbaar door zijn snelheidquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooie combinatie inderdaad, een snelle dribbelaar en een sterk koppende machine in de voorhoede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |