SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Haha, nee. Mijn internet doet vandaag gewoon raar, net viel het ook ineens uit maar nadat ik de computer opnieuw had opgestart deed hij het weer.quote:
Ik zeg niet dat dat niet zo is? Ik zeg alleen dat het niet zo makkelijk is als die pipo het voor deed komen, alsof het oneerlijk zou zijn tegenover de gewone mensen die "hard werken" voor hun coinsquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
KSI verdient heel veel geld hiermee.
Je moet minimaal 10 seconden wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kun je zo snel achter elkaar posten en een topic openen? Laatst kon ik dat niet omdat ik te snel achter elkaar postte.
[..]
Haha, nee. Mijn internet doet vandaag gewoon raar, net viel het ook ineens uit maar nadat ik de computer opnieuw had opgestart deed hij het weer.
http://www.uitzendinggemi(...)dio-sport-eredivisiequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef BDIL het volgende:
Wanneer kan je die samenvattingen bekijken op foxsports van gister?
Ik heb Muriel en Pato voorinquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
Ik speel om de wedstrijd tegen Muriel en Ibarbo
Hij heeft met meer dingen moeite om ze omhoog te krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef BDIL het volgende:
Die Bakkali heeft moeite de bal hoog te krijgen
Vind het maar raar dat je als speler een corner voluit moet trappen om de bal überhaupt 1e paal te krijgen en dan alle schoten die niet van de grond fatsoenlijk afkomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft met meer dingen moeite om ze omhoog te krijgen
Grootste talent van PSV hequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind het maar raar dat je als speler een corner voluit moet trappen om de bal überhaupt 1e paal te krijgen en dan alle schoten die niet van de grond fatsoenlijk afkomen
inb4 huilende DS2quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
Serrero heeft zeker voor Kony gestredenEcht een kindsoldaat
Jij schrijft zijn naam ook al verkeerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
Serrero heeft zeker voor Kony gestredenEcht een kindsoldaat
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is ie goed ?
Krijgt woensdag wss een IF
Pogba is toch maar 5K ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2 nieuwe aanwinsten, straks matchcoins bij elkaar gaan sprokkelen voor Pogba
Neem aan dat je dan zag dat Di Maria op elk front beter is?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:44 schreef WezepAFCA het volgende:
Had bijna Di Maria gekocht voor mijn Liga BBVA team maar toen zag ik Vela
Gomez stond bij mij echt nooit goed in positie voor de crosses. Muriel heeft met Med/High dezelfde workrates als Balo en die staat altijd goed bij mij.quote:
Balotelli heeft attack medium en defensive low.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:47 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gomez stond bij mij echt nooit goed in positie voor de crosses. Muriel heeft met Med/High dezelfde workrates als Balo en die staat altijd goed bij mij.
Gomez, want Muriel is een beetje hetzelfde type als Pato.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
in dit team trouwens...
http://www.easports.com/n(...)fId=kPZ8ZIQobf8S:360
En Muriel ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Balotelli heeft attack medium en defensive low.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus wat is Friesland toch ongelooflijk kut
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Al die historische tenues die je koopt krijg je gratis in FUT.
quote:
die pyjama van milanquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Al die historische tenues die je koopt krijg je gratis in FUT.
bron?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Ronaldinho staat open voor terugkeer naar PSG.
raap ff deze dan http://www.futhead.com/14/players/10192/adnan-januzaj/quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
Nu al zin om straks weer wat mensen te rapen op FIFA
jbggquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
Nu al zin om straks weer wat mensen te rapen op FIFA
di natalequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:59 schreef n0ir het volgende:
Ik heb Gomez en Balo maar de beste serie-a spits is voor mij (in 4231) Klose omdat die tenminste in de 16 gaat staan als ik weer eens langs de lijn aan het opstomen ben.
quote:
nee daar heb ik pirlo. Zijn passingquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
alba en juanfranquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:03 schreef WezepAFCA het volgende:
Jordi Alba of Eliseu
Juanfran of Montoya
??
Wat is daar mis mee? Ik heb dat ook op hem, en dan achterlijn halen 2 keer X en ibra knikt hem binnen met die dikke neus van hem .quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
zeker ook nog een jager kaartje er aan gehangen..
Hard rennen doe je maar op de ateletiekbaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb dat ook op hem, en dan achterlijn halen 2 keer X en ibra knikt hem binnen met die dikke neus van hem .
ja hahahahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
zeker ook nog een jager kaartje er aan gehangen..
Jij speelt FIFA zonder te sprinten? Post je team is dan dikke...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hard rennen doe je maar op de ateletiekbaan.
1,81 grootquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/9423/inigo-martinez/
Wow.
Klein, slap en kwetsbaar door de lucht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Wow.
Pastore, Lucas en Menez op de bank is nog niet genoeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik had hem, vond hem niet goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Wow.
http://www.easports.com/n(...)fId=bW2WEhCpbf83:360quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij speelt FIFA zonder te sprinten? Post je team is dan dikke...
Ik zoek een linksbenige CB voor in mijn La Liga team, dan kan ik dus beter voor deze gaan?quote:
Ja goeie jumpingen workratesquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik zoek een linksbenige CB voor in mijn La Liga team, dan kan ik dus beter voor deze gaan?
http://www.futhead.com/14/players/997/jeremy-mathieu/
Maak even een puush zit op me telefoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.easports.com/n(...)fId=bW2WEhCpbf83:360
Niet haten.
2 trage CB's op de buitenste cb posities in 3-5-2.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.easports.com/n(...)fId=bW2WEhCpbf83:360
Niet haten.
Liever niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2 trage CB's op de buitenste cb posities in 3-5-2.
jij wordt zeker graag anaal verkracht?
Hybrquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Liever niet.
Rusland heeft gewoon geen goede verdedigers
dan nog zet je de snelste niet centraalquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Liever niet.
Ik moet eerst nog 70 spelers kwijt van mijn pricefix voordat ik 300k extra kwaliteits injecties kan doen in mijn gold teams, heb ook nog meer dan 300k in silver teams maar die hou ikquote:
je weet dat Miranda IF 30k kost ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:16 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog 70 spelers kwijt van mijn pricefix voordat ik 300k extra kwaliteits injecties kan doen in mijn gold teams, heb ook nog meer dan 300k in silver teams maar die hou ik
Zet Mario Fernandes op CB, wel minder chem als RB, maar hij heeft wel lengte, pace, work rates en heading.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Liever niet.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maak even een puush zit op me telefoon
welke speler ben je in godsnaam aan het pricefixenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:16 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog 70 spelers kwijt van mijn pricefix voordat ik 300k extra kwaliteits injecties kan doen in mijn gold teams, heb ook nog meer dan 300k in silver teams maar die hou ik
Oh wow ik dacht 80kquote:
Eentje die nog niet echt wil stijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke speler ben je in godsnaam aan het pricefixen
Haha jij bent slechtquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:19 schreef Djeetje het volgende:
1-7 verloren van iemand met Lukaku - Benteke hij scoorde alles met het hoofd
Heb ook een team met Muriel en Patoquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat geen snelle spitsen
met alle respect hoor maar ik zit even te rekenen 300/70 =4.3K er vanuit gaande dat hij orgineel dan zo'n 2/3K gekost heeft om het rendabel te maken, klinkt alsof er een shitload aan kaarten van moeten zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:19 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Eentje die nog niet echt wil stijgenMaar ik verwacht dat het nog wel verandert
Lijkt me niet dat een meisje vrijwillig zegt dat ze jouw zusje is dus schijnbaar heb je er wel eenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Vieze ginger pedo .
Lijkt me welquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:22 schreef WezepAFCA het volgende:
David Villa beste keus op LW in Liga BBVA team? (Nee, kan Ronaldo idd niet betalen.)
Of Griezmannquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:22 schreef WezepAFCA het volgende:
David Villa beste keus op LW in Liga BBVA team? (Nee, kan Ronaldo idd niet betalen.)
Je bent een ginger stop met praten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat een meisje vrijwillig zegt dat ze jouw zusje is dus schijnbaar heb je er wel een
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max dat ik per speler heb betaald is 2k, veel voor 500 coins - 1k soms wat meer. Had ze bijna allemaal en zette ze er voor 5k weer op. Toen gooiden anderen er ineens ook weer een boel op, prijs heb ik nu naar 4,5k verlaagd en meeste staan er ook voor die prijs op of hoger, alleen heb je van die idioten die niet kijken naar de prijs en er maar zo opzetten waardoor er ook een aantal voor lager op staan. Verkoop er zo nu en dan wel een, heb er nog 75 ofzo en had er 85, alleen al wel elke keer weer opnieuw listen en hopen dat er 1 verkooptquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met alle respect hoor maar ik zit even te rekenen 300/70 =4.3K er vanuit gaande dat hij orgineel dan zo'n 2/3K gekost heeft om het rendabel te maken, klinkt alsof er een shitload aan kaarten van moeten zijn
Nee hoeft niet Spaans te zijn, alleen uit Liga BBVA komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Moet die spaans zijn? Anders Dos Santos?
klinkt mij als te veel werk voor een 200k profit. had je niet beter een iets zeldzamere duurdere speler kunnen doen ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Max dat ik per speler heb betaald is 2k, veel voor 500 coins - 1k soms wat meer. Had ze bijna allemaal en zette ze er voor 5k weer op. Toen gooiden anderen er ineens ook weer een boel op, prijs heb ik nu naar 4,5k verlaagd en meeste staan er ook voor die prijs op of hoger, alleen heb je van die idioten die niet kijken naar de prijs en er maar zo opzetten waardoor er ook een aantal voor lager op staan. Verkoop er zo nu en dan wel een, heb er nog 75 ofzo en had er 85, alleen al wel elke keer weer opnieuw listen en hopen dat er 1 verkoopt
Als je met 85k uiteindelijk 200k profit kan maken ben je goed bezig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klinkt mij als te veel werk voor een 200k profit. had je niet beter een iets zeldzamere duurdere speler kunnen doen ?
Het is een Brasilver CB, en naar mijn mening een van de besten in game. Uit ervaring van vorige jaren wist ik dat Brasilver CB's wel vaak naar de 5 tot 10k gaan als ze 70+ pace hebben. Nu helaas nog nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klinkt mij als te veel werk voor een 200k profit. had je niet beter een iets zeldzamere duurdere speler kunnen doen ?
Tevez + Di Natalequote:Op maandag 7 oktober 2013 14:28 schreef BDIL het volgende:
Tevez lijkt mij ook een baas in een 2 spitsen combo
Aangezien ik Diego Costa in de spits heb, kan ik beter voor een linksbenige linksbuiten gaan dan Villa met zijn rechter? En met goede crossingquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Moet die spaans zijn? Anders Dos Santos?
Jij hebt echt kut keuzesquote:
Felipe ftwquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Het is een Brasilver CB, en naar mijn mening een van de besten in game. Uit ervaring van vorige jaren wist ik dat Brasilver CB's wel vaak naar de 5 tot 10k gaan als ze 70+ pace hebben. Nu helaas nog niet
Heeft Villa geen 5* weak?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Aangezien ik Diego Costa in de spits heb, kan ik beter voor een linksbenige linksbuiten gaan dan Villa met zijn rechter? En met goede crossing
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij hebt echt kut keuzes2 gasten van 1 meter in de spits
Het is inderdaad een beetje een clown hahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
4*, op zich wel goed maar 75 crossing ten opzichte van bijvoorbeeld de 85 van Guardado die ook nog eens linksbenig isquote:
Niet haten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je op de flanken er doorheen bent heb ik liever wel dat iemand bij de bal kanquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet haten.
We zijn niet allemaal zweterige crossende mensen.
Skillen en dan finesse?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je op de flanken er doorheen bent heb ik liever wel dat iemand bij de bal kanAnders kan ik de bal net zo goed over de zijlijn trappen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je op de flanken er doorheen bent heb ik liever wel dat iemand bij de bal kanAnders kan ik de bal net zo goed over de zijlijn trappen
En dan cross abusen erg vindenquote:
Ja, dat doen ze in het echt ook altijd. Vet skillen en dan boem finesse shot en dan er in. En dan allemaal juichen alsof 1 de hoepel vasthoudt en de rest er doorheen springtquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze in het echt ook altijd. Vet skillen en dan boem finesse shot en dan er in. En dan allemaal juichen alsof 1 de hoepel vasthoudt en de rest er doorheen springt
[..]
Ja, dat doen ze in het echt ook altijd. Vet skillen en dan boem finesse shot en dan er in. En dan allemaal juichen alsof 1 de hoepel vasthoudt en de rest er doorheen springt
[..]
Hernanes is wel heel goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:34 schreef Confetti het volgende:
Wat een dom spel is het toch ook![]()
Bak er helemaal niks van met Hernanes, De Rossi en Guarin als CM in een 4-3-1-2.
Dus ik zet een paar wedstrijden op rij direct Eto', Cuadrado en Muriel op hun positie en ik slacht alles en iedereen af![]()
pacesletjequote:Op maandag 7 oktober 2013 14:34 schreef Confetti het volgende:
Wat een dom spel is het toch ook![]()
Bak er helemaal niks van met Hernanes, De Rossi en Guarin als CM in een 4-3-1-2.
Dus ik zet een paar wedstrijden op rij direct Eto', Cuadrado en Muriel op hun positie en ik slacht alles en iedereen af![]()
In het echt wint een sneller iemand toch ook vaker een duel van een slomer iemand ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pacesletje![]()
leer toch eens voetballen
Kan me voorstellen dat het frustrerend is, maar ik speel zo al sinds ik fifa speel. Vind het spel langs de flanken gewoon erg leuk. Hier kun je niet de gebruiker boos op aankijken, de fout ligt hier helaas bij EAquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, verdedigers die bij crosses vliegen staan te happen, dat is realistisch
Ik heb het geprobeerd met Pirlo, Xavi etc. maar na een tijdje werkt het gewoon niet meer. Ik ga het nu met 90+ pace spitsen als CM proberenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pacesletje![]()
leer toch eens voetballen
een sprintduel wel..quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In het echt wint een sneller iemand toch ook vaker een duel van een slomer iemand ?
Als je op het einde bij elkaar komt is het toch één pot nat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het frustrerend is, maar ik speel zo al sinds ik fifa speel. Vind het spel langs de flanken gewoon erg leuk. Hier kun je niet de gebruiker boos op aankijken, de fout ligt hier helaas bij EA
in het echt kunnen voetballers verdedigen laten sommige mensen dat in FUT nou net niet kunnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In het echt wint een sneller iemand toch ook vaker een duel van een slomer iemand ?
Waarom loop je dan te zeiken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je op het einde bij elkaar komt is het toch één pot nat.
We abusen allemaal verschillende dingen.
Of het nu Crossen is of Finesse.
En als je dus een snelle spits hebt en aldoor LB Y doe is het eigenlijk toch vrij logisch dat je vaak 1 op 1 komt ?quote:
Niet dat een centrale verdediger met 45 passing hem van 50 meter perfect neerlegt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als je dus een snelle spits hebt en aldoor LB Y doe is het eigenlijk toch vrij logisch dat je vaak 1 op 1 komt ?
je zegt tegen mij peeshoer hypocriete kut die je bentquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om een kat op mijn ballenvanger te hebben. Scherpe nagels enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
IRL niet hoor. Anders zou iedereen het wel doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als je dus een snelle spits hebt en aldoor LB Y doe is het eigenlijk toch vrij logisch dat je vaak 1 op 1 komt ?
Laat maar. Zet Rooney er wel neer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Is Ozil zn geld een beetje waard? Heb nu Santo Cazorla daar staan.
ik heb ozil, die is wel baasquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Laat maar. Zet Rooney er wel neer.
+ dat ze IRL niet 90 minuten vol kunnen sprinten, wat in fifa dan weer niet zo moeilijk is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL niet hoor. Anders zou iedereen het wel doen.
Kom we pakken hem!quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je zegt tegen mij peeshoer hypocriete kut die je bent
Ja oke.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL niet hoor. Anders zou iedereen het wel doen.
+1 iedereen heeft een bepaalde speelstijl wat voor hem het beste werkt. Word dan vaak als abuse gezien...beetje jammer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Felipe dus.. maar nu is het nog de vraag welke van de 2.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Het is een Brasilver CB, en naar mijn mening een van de besten in game. Uit ervaring van vorige jaren wist ik dat Brasilver CB's wel vaak naar de 5 tot 10k gaan als ze 70+ pace hebben. Nu helaas nog niet
Dat is wel de meest trieste speelstijl die er isquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
+1 iedereen heeft een bepaalde speelstijl wat voor hem het beste werkt. Word dan vaak als abuse gezien...beetje jammer.
Ik speel het liefste op balbezit. Net zo lang door blijven tikken totdat er gaatje in de verdediging valt.
zou persoonlijk hernanes en hamsik omdraaienquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat dit aardig speeltHaal ook IF Milito, Higuain en IF Pandev.Llorente is aan het chillen in mijn club als super sub
Wat heb jij...houd jij al mijn posts bij soms?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is wel de meest trieste speelstijl die er is
jawel. Want IRL is het compleet anders. Dan lukt zo'n hoge steekbal ook bijna nooit en in dit spel kan iedere speler het..ook met weak foot. Dan heb je nog tig factoren die meespelen daarnaast.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar eigenlijk is het niet heel raar dat pace belangrijk is in fifa
Enige reden dat ik Hernanes CM zet is om van afstand te kunnen knallen als ik richting goal loopquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou persoonlijk hernanes en hamsik omdraaien![]()
was over hamsik niet helemaal tevreden op CAM,
Ik heb ook het idee dat bijna iedereen in FIFA kan crossen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel. Want IRL is het compleet anders. Dan lukt zo'n hoge steekbal ook bijna nooit en in dit spel kan iedere speler het..ook met weak foot. Dan heb je nog tig factoren die meespelen daarnaast.
Ik weet wie het is en het is Felipe niet. Er zijn dan nog maar 2 opties over.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Felipe dus.. maar nu is het nog de vraag welke van de 2.
Er is maar 1 goede Felipe.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Felipe dus.. maar nu is het nog de vraag welke van de 2.
rodnei of whoopiquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik weet wie het is en het is Felipe niet. Er zijn dan nog maar 2 opties over.
ik had het er over dat pace in het echt ook redelijk belangrijk is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel. Want IRL is het compleet anders. Dan lukt zo'n hoge steekbal ook bijna nooit en in dit spel kan iedere speler het..ook met weak foot. Dan heb je nog tig factoren die meespelen daarnaast.
Ik vind je gewoon homofiel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wat heb jij...houd jij al mijn posts bij soms?
O ja, nu weet ik ook wie het is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik weet wie het is en het is Felipe niet. Er zijn dan nog maar 2 opties over.
Iedereen kan dat ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat bijna iedereen in FIFA kan crossen.
true. Lage cross is wel minder OP.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat bijna iedereen in FIFA kan crossen.
komt omdat je een kanker glitcher bentquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
PSN
Random word ik er van af gegooid
DNF
Lukt vaak genoeg.quote:
Zit je diep he dat je een nieuwe season ticket moest kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
komt omdat je een kanker glitcher bent
moest?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zit je diep he dat je een nieuwe season ticket moest kopen
Ik pikte hem net op voor 4k met Shadow. Vorig jaar heb ik hem een paar keer voor minder dan 1k opgepikt.quote:
In het echt is het iemand voorbij komen veel lastiger 1 op 1. Vooral als een verdediger er goed voorstaat dan kan je snel zijn hoe je wilt maar dan ga je meestal het duel niet aan of je verliest. Steekballen lukken laag over het algemeen veel vaker dan hoog.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had het er over dat pace in het echt ook redelijk belangrijk is.
Die steekballen etc kunnen amper in het echt ja
en omdat die steekballen niet kunnen is pace minder belangrijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had het er over dat pace in het echt ook redelijk belangrijk is.
Die steekballen etc kunnen amper in het echt ja
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Toefjes het volgende:
Haha, prutsers, jullie een beetje zeuren over speelstijlen, ik heb een filmpje gevonden waarin een vrouw geblinddoekt wordt en dan mannen pijpt. En ze wordt geblinddoekt met een AZ sjaaltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt alleen iemand met meer snelheid passeert wel makkelijker (uitgaande van goeie voetballers)quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
In het echt is het iemand voorbij komen veel lastiger 1 op 1. Vooral als een verdediger er goed voorstaat dan kan je snel zijn hoe je wilt maar dan ga je meestal het duel niet aan of je verliest. Steekballen lukken laag over het algemeen veel vaker dan hoog.
weet je zeker dat het een vrouw is en niet bakkertquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Toefjes het volgende:
Haha, prutsers, jullie een beetje zeuren over speelstijlen, ik heb een filmpje gevonden waarin een vrouw geblinddoekt wordt en dan mannen pijpt. En ze wordt geblinddoekt met een AZ sjaaltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zijn de 5 beste spelers ter wereld dan blank?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat klopt alleen iemand met meer snelheid passeert wel makkelijker (uitgaande van goeie voetballers)
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een vrouw is en niet bakkert
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een vrouw is en niet bakkert
IF Matuidi des tijds gekocht voor 50 Kquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ibrahimovic stijgt al lekker in waarde !nu hopen dat mijn IF's dat ook doen en het is cash money inc
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het niet Tbakkert is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier hebben we het over
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het niet Tbakkert is.
Wat moet Verbeek anders doen met al die sjaaltjes die nog in zijn kast zittenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Link.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier hebben we het over
marchisio of nocherinoquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:57 schreef BDIL het volgende:
Nu twijfel ik welAls ik Hernanes naar CAM doorschuif, wie dan CM ?
bloodmoney raise the market.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Afgelopen week was Thiago Silva ineens 10k duurder en nu is die weer dezelfde prijs als daarvoor...
Vidalquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:57 schreef BDIL het volgende:
Nu twijfel ik welAls ik Hernanes naar CAM doorschuif, wie dan CM ?
Nee man, high-high gaat hem sowieso niet wordenquote:
Dat wist ik al hoooooooooooorquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ibra is echt zoooooooooo goed in FUT
Eenmaal andermaal?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die een 10k team voor mij om Benzema heen kan bouwen?
Ik ben heel slecht met gouden spelers uitzoeken.
Of tenminste, om er een fijn team van te maken.
Omdat negers nou eenmaal minder inzicht hebben en minder technisch zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zijn de 5 beste spelers ter wereld dan blank?
Ronaldinho is geen neger neem ik aan ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omdat negers nou eenmaal minder inzicht hebben en minder technisch zijn.
Nee ik bedoel de Afrikaanse negers.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldinho is geen neger neem ik aan ?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ronaldinho is een Braziliaan. Volgens je eigen uitleg kan het dus geen neger zijn. Dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Mindere faciliteiten om hun techniek te ontwikkelen vergeleken met Europese jeugd teams ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de Afrikaanse negers.
Kan iemand uitleggen hoe dat komt trouwens?
Mwa dat lijkt me niet de belangrijkste reden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mindere faciliteiten om hun techniek te ontwikkelen vergeleken met Europese jeugd teams ?
Een lange lul die in de weg hangt bij truuks!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mwa dat lijkt me niet de belangrijkste reden.
10K is wel heel weinig,quote:
20k dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
10K is wel heel weinig,
1K per speler, gewoon wat discard golds dus
omdat naar binnen kappen en finesse shot effectiever is met rechts.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zijn er zo weinig fatsoenlijke linksbenige LM/LW's.!
Werkt GTA online nu goed?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:13 schreef Roypsv het volgende:
Krijg allemaal bounties op me hoofd van 5k bij gta online !!!
De beste is Andres Guardadoquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat naar binnen kappen en finesse shot effectiever is met rechts.
EA houdt ook overal rekening mee
Allejezus wat een teringteam.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Valt niet veel van te maken, ik kom op zoiets:
[ afbeelding ]
Je kunt beter die bronze all attr +3 kaartjes gebruiken van 150c. Pak je alle eigenschappen mee, in plaats van 2, of 3, waar je dan een paar 1000 coins voor moet betalen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:23 schreef Aguero het volgende:
Haha, net tegen iemand gespeeld met een Bundesliga team met o.a. Robben, Ribery, IF Lewa, IF Alaba en op letterlijk al z'n spelers zo'n boostkaartje. Gelukkig kon hij er niet zoveel van.
Ik vind het een prachtig team, maar ik mis Benzema, de man waar hte om draaitquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Valt niet veel van te maken, ik kom op zoiets:
[ afbeelding ]
quote:
Awesome, thanksquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets zou ongeveer moeten kunnen voor 20K +benzema
als het goed is hou je nog 350c over zelfsquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Awesome, thanks
Ik ga eens sleutelen!
Oops, ik had Zlatan gelezen ipv Benzemaquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig team, maar ik mis Benzema, de man waar hte om draait
HANDSCHOEN.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb je nou ondertussen al kat op je keeper?
Ik neem ook aan dat hij de gouden all attributes bedoelt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt beter die bronze all attr +3 kaartjes gebruiken van 150c. Pak je alle eigenschappen mee, in plaats van 2, of 3, waar je dan een paar 1000 coins voor moet betalen.
Oh, ik dacht boost kaartje als chemistry kaartjequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat hij de gouden all attributes bedoelt?
chem kaartjes zijn blijvend he ouwe brompotquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik dacht boost kaartje als chemistry kaartje
Welles!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chem kaartjes zijn blijvend he ouwe brompot![]()
dus niks beter bronze all atr kaartjes voor 150c
maar die zijn niet blijvend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welles!
zon hunter kaartje kost normaal 7. Kun je heel veel kaartjes van 150c van kopen, hehe. En die boosten álle attributes. Niks brompot, ik ben gewoon slim.
Chemkaart + all atrib kaartjequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welles!
zon hunter kaartje kost normaal 7K. Kun je heel veel kaartjes van 150c van kopen, hehe. En die boosten álle attributes. Niks brompot, ik ben gewoon slim.
en toch ren ik je voorbij met mijn eto'o met hunter chemstyle en 150c all atr bronze kaart er opquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welles!
zon hunter kaartje kost normaal 7K. Kun je heel veel kaartjes van 150c van kopen, hehe. En die boosten álle attributes. Niks brompot, ik ben gewoon slim.
Dat inderdaad of in ieder geval gouden attribute kaartjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat hij de gouden all attributes bedoelt?
Ben jij familie van Kun-Aguero?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat inderdaad of in ieder geval gouden attribute kaartjes.
Cunt-Agueroquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan had hij wel cum-aguero geheten.
Krijgt die nog langer pikstrafquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Laat je vrouw dit maar niet lezen.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:48 schreef WezepAFCA het volgende:
Een gozer waar ik jaren geleden elke dag mee omging online (we speelden runescape samen, in de zelfde clan etc) en al tijden niet gesproken had vroeg me ineens via Facebook of ik nog accounts of spullen had die hij kon kopen want hij was zelf gebanned op zijn account. Nou ik kijken en had nog wel iets, maar speel al jaren niet meer en nooit gedacht dat ik er wat van kon vangen. Ik vertellen wat ik nog had en wat hij er voor wou geven, dacht misschien kan ik nog een tientje of twee vangen. 60 euro zegt die![]()
Nouja om een lang verhaal kort te maken: 60 euro pack opening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |