SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Haha, nee. Mijn internet doet vandaag gewoon raar, net viel het ook ineens uit maar nadat ik de computer opnieuw had opgestart deed hij het weer.quote:
Ik zeg niet dat dat niet zo is? Ik zeg alleen dat het niet zo makkelijk is als die pipo het voor deed komen, alsof het oneerlijk zou zijn tegenover de gewone mensen die "hard werken" voor hun coinsquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
KSI verdient heel veel geld hiermee.
Je moet minimaal 10 seconden wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kun je zo snel achter elkaar posten en een topic openen? Laatst kon ik dat niet omdat ik te snel achter elkaar postte.
[..]
Haha, nee. Mijn internet doet vandaag gewoon raar, net viel het ook ineens uit maar nadat ik de computer opnieuw had opgestart deed hij het weer.
http://www.uitzendinggemi(...)dio-sport-eredivisiequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef BDIL het volgende:
Wanneer kan je die samenvattingen bekijken op foxsports van gister?
Ik heb Muriel en Pato voorinquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
Ik speel om de wedstrijd tegen Muriel en Ibarbo
Hij heeft met meer dingen moeite om ze omhoog te krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef BDIL het volgende:
Die Bakkali heeft moeite de bal hoog te krijgen
Vind het maar raar dat je als speler een corner voluit moet trappen om de bal überhaupt 1e paal te krijgen en dan alle schoten die niet van de grond fatsoenlijk afkomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft met meer dingen moeite om ze omhoog te krijgen
Grootste talent van PSV hequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind het maar raar dat je als speler een corner voluit moet trappen om de bal überhaupt 1e paal te krijgen en dan alle schoten die niet van de grond fatsoenlijk afkomen
inb4 huilende DS2quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
Serrero heeft zeker voor Kony gestredenEcht een kindsoldaat
Jij schrijft zijn naam ook al verkeerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
Serrero heeft zeker voor Kony gestredenEcht een kindsoldaat
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is ie goed ?
Krijgt woensdag wss een IF
Pogba is toch maar 5K ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2 nieuwe aanwinsten, straks matchcoins bij elkaar gaan sprokkelen voor Pogba
Neem aan dat je dan zag dat Di Maria op elk front beter is?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:44 schreef WezepAFCA het volgende:
Had bijna Di Maria gekocht voor mijn Liga BBVA team maar toen zag ik Vela
Gomez stond bij mij echt nooit goed in positie voor de crosses. Muriel heeft met Med/High dezelfde workrates als Balo en die staat altijd goed bij mij.quote:
Balotelli heeft attack medium en defensive low.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:47 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gomez stond bij mij echt nooit goed in positie voor de crosses. Muriel heeft met Med/High dezelfde workrates als Balo en die staat altijd goed bij mij.
Gomez, want Muriel is een beetje hetzelfde type als Pato.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
in dit team trouwens...
http://www.easports.com/n(...)fId=kPZ8ZIQobf8S:360
En Muriel ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Balotelli heeft attack medium en defensive low.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus wat is Friesland toch ongelooflijk kut
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Al die historische tenues die je koopt krijg je gratis in FUT.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |