Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?Ga naar
http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew Waarom geen aparte crews voor elk platform?PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILER
GTA V Online Screenshots:SPOILER
Poll: welke crew kleur wil je?•
zwart•
blauw•
groen•
roze•
oranjeTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier[ Bericht 1% gewijzigd door PicoMMP op 07-10-2013 18:51:06 ]
Zal GTA online uitgebreid worden qua maps uiteindelijk? of is het alleen voor de levensduur van gta5 (tot de nieuwe gta uitkomt)? Iemand een idee wat de plannen van R* hiervoor zijn?
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
Mani89
We try not to sexualize them.
quote:
Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef Painore het volgende:Wat is dit nou weer voor een onzin.. Inmiddels al 2x een character verloren, gisteren een nieuwe aangemaakt en nog mee gespeeld. Nu start ik zojuist het spel en ziet m'n character er uit alsof ie al 10 jaar chemo krijgt en heeft ook nog eens een gehoorbeschermer op z'n hoofd staan. Goed bezig R*, eerst characters die verdwijnen en dan opeens random veranderende characters, top!
Edit:
Ook iets van 10K en een paar ranks verloren..
Volgende keer niet gelijk een nieuwe aanmaken maar wachten tot je oude er weer is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
maandag 7 oktober 2013 @ 08:11 • 263
kawa4
zit een beetje in de leaderboard van de Crew te kijken,
maar sommige mensen staan in de min met hun RP
121 Drialll -1,561 0d0h33m
hoe the hell krijgen ze dat voor elkaar???
WTF, hoe lan dat dan???
Mensen die anderen uit hun eigen crew killen zijn sowieso tuig van de richel.
lvl 30 missies
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
kawa4
gratis is goed!!!!
quote:
Op maandag 7 oktober 2013 12:14 schreef Drialll het volgende:maandag 7 oktober 2013 @ 08:11 • 263
kawa4
zit een beetje in de leaderboard van de Crew te kijken,
maar sommige mensen staan in de min met hun RP
121 Drialll -1,561 0d0h33m
hoe the hell krijgen ze dat voor elkaar???
WTF, hoe lan dat dan???
als je verkeerd land met parachute springen krijg je ook 5 minpunten.
maar dat zou betekenen dat jij al ruim 312x parachute gesprongen hebt, en elke keer, plat op je bakkes geland bent.
mee bekant vangde gin haas.
Is het veilig om een character in het tweede character slot te maken zodat de eerste terug kan komen in de eerste?
Zou het overigens niet zo erg vinden als ik de garantie zou hebben dat mijn tweede character blijft bestaan. Schiet niet erg op als ik straks weer opnieuw mag beginnen. Dan stop ik er ook een tijdje mee tot alle problemen opgelost zijn.