ik doe niet andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
winkels beroven? niet dood gaan? missies doen?
Racen auto's inleverenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jongens, vertel eens hoe verdienen jullie zoveel geld? Ik heb nog maar 20k na 5u spelen ofzo
ja alleen, ik was er wel 15 minuten mee bezigquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
ps3 maar ik kon niet joinen.
Nog niet de rank om hem te starten.
Iemand die simeon missie al gedaan met al die auto's inleveren?
In elke willekeurige winkel kan je jouw crewshirt aanpassen. Die kleur is alleen voor op de kaart.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat is dezen.
Ineens een roze shirt.
Dan maar geen shirt in crewkleur hoor.
Ja ik snap dat ik een andere kleur aan kan doen. Maar had een rood shirt, in de crewkleuren. Met roze doe ik dat niet. Ik stem voor groen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In elke willekeurige winkel kan je jouw crewshirt aanpassen. Die kleur is alleen voor op de kaart.
Dat schijnen sommigen vervelend te vinden op de minimap. Dsn slopen ze elkaar omdat ze denken dat er een bounty op staat.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah alright. Blauw lijkt mij dan wel nice.
Ja, die KK cloudservers altijd unavailable.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef fotostarter het volgende:
kom trouwens weinig fokkers tegen. altijd dezelfde
maar friends zijn ook blauw gecirkeld tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Oke, blauw gemaakt dan. Is tenminste te onderscheiden. Cloud servers down overigns
Jij ook alquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga nu survival doen met 3 andere fokkers
Ik heb je poll in de OP gegooidquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:43 schreef Roces18 het volgende:
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik ben de genen die net naar beneden pleurtquote:
Forum Opties | |
---|---|