Dat schijnen sommigen vervelend te vinden op de minimap. Dsn slopen ze elkaar omdat ze denken dat er een bounty op staat.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah alright. Blauw lijkt mij dan wel nice.
Ja, die KK cloudservers altijd unavailable.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef fotostarter het volgende:
kom trouwens weinig fokkers tegen. altijd dezelfde
maar friends zijn ook blauw gecirkeld tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Oke, blauw gemaakt dan. Is tenminste te onderscheiden. Cloud servers down overigns
Jij ook alquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga nu survival doen met 3 andere fokkers
Ik heb je poll in de OP gegooidquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:43 schreef Roces18 het volgende:
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik ben de genen die net naar beneden pleurtquote:
Sommige mensen willen echt geen roze, dan vinden ze vrouwelijk -.-quote:
Dood aan de hat0rz, roze is mannelijk genoeg!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen echt geen roze, dan vinden ze vrouwelijk -.-
Ps3 of Xbox?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
GTA Online is bij mij nu steeds stabiel... alles wordt netjes bijgeladen op de socialclub site en nergens problemen meer mee.
+1quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef MRN89 het volgende:
Hier komt mijn character van slot 1 maar niet terug
Jezus dat was lastigquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga nu survival doen met 3 andere fokkers
wave 7 is best oke!quote:
Je zit volgens mij nu bij mij in de roomquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
Haha ik heb ineens twee auto's...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
Haha ik heb ineens twee auto's...
[ afbeelding ]
Haha ja, auto spawnde gewoon er naast. Ik kan ook maar alleen in de linker. Bij die andere zegt hij dat dit mijn auto niet is...quote:
Dat is echt vaag inddquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha ja, auto spawnde gewoon er naast. Ik kan ook maar alleen in de linker. Bij die andere zegt hij dat dit mijn auto niet is...
wat een poeprace was dat :pquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:17 schreef Muto het volgende:
Ik ga een uitnodiging voor een race eruit sturen.
Ja. Bah.quote:
Idd ineens een spookrijderquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil bij jullie. Ik zit met een stel paupers te racen.
Ben maar gestopt. We waren met drie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil bij jullie. Ik zit met een stel paupers te racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |