Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef Furdinand het volgende:
Kan je violent ducht doen als Lvl 3 als je uitgenodigd wordt?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
sevvy en janky zijn de gelukkige
Strippers uitnodigen natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef robben93 het volgende:
Wat is t nut van het kopen van een huis? Waar kan je je geld het best aan uitgeven?
suppressor en extended clip + je auto pimpenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef robben93 het volgende:
Wat is t nut van het kopen van een huis? Waar kan je je geld het best aan uitgeven?
Waarom die suppressor? Wat voegt die nu echt toe behalve look + geluidseffect van je pistool?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:06 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
suppressor en extended clip + je auto pimpen
Met deathmatch ga je sneller van de radar afquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die suppressor? Wat voegt die nu echt toe behalve look + geluidseffect van je pistool?
Ik krijg nog altijd politie achter me aan met dat ding.
De ene keer doet die het en de andere keer niet. Hier is helaas niet veel aan te doen dan blijven proberen. Mocht die het niet doen is het aan te raden even single player te spelen en via het pauzemenu naar Online te gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:10 schreef ToreJR het volgende:
PS3, krijg nog steeds de melding van de cloud.
Is dit te verhelpen aangezien veel mensen al spelen?
Of kan ik hier zelf niks aan doen?
A bedankt, dus offline safegames deleten, router resetten heeft geen invloed wss?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:13 schreef Droathoah het volgende:
[..]
De ene keer doet die het en de andere keer niet. Hier is helaas niet veel aan te doen dan blijven proberen. Mocht die het niet doen is het aan te raden even single player te spelen en via het pauzemenu naar Online te gaan.
Je kan het proberen, maar vrees dat het geen tot weinig effect heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:15 schreef ToreJR het volgende:
[..]
A bedankt, dus offline safegames deleten, router resetten heeft geen invloed wss?
Welk level moet je daarvoor zijn? Anders wil ik het ook wel eens proberen.quote:
misschien heeft het iets met upnp en nat types te maken in je router en ps3 instellingenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:15 schreef ToreJR het volgende:
[..]
A bedankt, dus offline safegames deleten, router resetten heeft geen invloed wss?
jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Increasen je skillstats nog? Ik zie helemaal niets gebeuren.
Hoequote:
eigenlijk geen idee lvl 15 ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Welk level moet je daarvoor zijn? Anders wil ik het ook wel eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |