Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Fucking irritant, het bloed en bloedquote:
Een ex van me snijd zich standaard met scherenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Fucking irritant, het bloed en bloed
Dat wil ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heeft dat bij z'n ouders thuis.
Urinoir en toiletpot
Uhh... na een tijdje weet ie toch wel hoe die moet scheren zonder gesneden te worden? Of is hij gewoon fucking lomp?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een ex van me snijd zich standaard met scheren!
Ja dat zeg ik ook elke keerquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uhh... na een tijdje weet ie toch wel hoe die moet scheren zonder gesneden te worden? Of is hij gewoon fucking lomp?
Toch maar weer zat van de kleur?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond blondering over mijn roze haar knallen, moet snel weer blond worden
Na anderhalf maand wel jaquote:
Eigendunkquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na anderhalf maand wel jaEn ik ben gewoon knapper met blond haar haha
Wat is er, Vasje? Leg eens uit.quote:
Ja, donkerbruin staat mij beter dan blond.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja het is gewoon zoBlond staat me beter
Ik ben blond van mezelfquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, donkerbruin staat mij beter dan blond.
Ik weet niet eens of blond mij staat, maar ik zie het niet gebeuren.
En roze van binnen.quote:
ahquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde als wat jij voor mij postte maar jij was eerder jwt.
Ik pis en poep gewoon wanneer ik aan het douchen ben. Spaart water. Ik ben bewust ecologischquote:
Ik dacht rozequote:
quote:
Zijn ze allemaal nog 16-jarige pubertjes?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat zouden mijn huisgenoten en vrienden ook zeggen ja
Je gaat er stoned naartoe en dan hoop je dat ze je aannemen? Zou ik niet doenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef Amarantha het volgende:
Joint draaien, stukje roken en dan richting school voor een digitaal onderzoek. Hopelijk nemen ze me hier wel aan
Tegelijkertijd samen plassenquote:
Meer omdat ik gek ben op die kleur. Duh.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal nog 16-jarige pubertjes?
Ik moet hele tijd achter een computer zittenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:42 schreef Moira. het volgende:
Je gaat er stoned naartoe en dan hoop je dat ze je aannemen? Zou ik niet doen
Als je later kindjes krijgt veel pompoen en garnaal eten. Door de pompoen kleuren ze later mooi en goed bruin in de zon. Door de overdaad aan garnaal worden ze misschien net als flamingo's roze van haarquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer omdat ik gek ben op die kleur. Duh.
Diep.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je later kindjes krijgt veel pompoen en garnaal eten. Door de pompoen kleuren ze later mooi en goed bruin in de zon. Door de overdaad aan garnaal worden ze misschien net als flamingo's roze van haar
Doch nuchterquote:
quote:
Nja dan nog zullen de resultaten er vast niet op vooruit gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet hele tijd achter een computer zitten
Die van mij zijn vaak roodquote:
Doei poepiequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:47 schreef Moira. het volgende:
oh kut, ik moet de trein halen, doei doei![]()
Rijk van smaak, laag van THCquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Dven hoe is het gesteld met de Bulgaarse grassen?![]()
Ik Kroatië werden wij als groep de hele tijd benaderd, of we geen wiet wilden kopen. Uiteindelijk met een strandwachter van onze leeftijd óp de camping wiet zitten roken, was dus Bosnische wiet. Spul was héérlijk qua smaak, maar je werd er niet stoned van. Wij niet, in ieder geval
Ik functioneer prima op wietquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:47 schreef Moira. het volgende:
maar volgens mij functioneer jij ook beter op wiet dan ik
Wel van de limonade afblijven, ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Die van mij zijn vaak roodMoet minder drinken
Precies dat. Vond het serieus de lekkerste wiet die ik heb gerookt heb tot nu toe, jammer dat je er niet stoned van werd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Rijk van smaak, laag van THCIk heb wel eens wilde wiet gerookt. Puur natuur
Toeristen hèquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies dat. Vond het serieus de lekkerste wiet die ik heb gerookt heb tot nu toe, jammer dat je er niet stoned van werd.
Wat me wel verbaasde is hoeveel mensen het daar deden, en er ook in handelden.. zelfs in Pula, een grote stad, werden we op de markt aangesproken ''juu wanttobai wheat??''
Ik functioneer eigenlijk op geen enkele drug goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik functioneer prima op wietAlleen 's avonds minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |