quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Creatieve vertaling! "I would have fired your ass.
Ik heb al eeuwen niks van hem gelezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Het boek was wel leuk., maar die King erna heeft geschreven (11/22/63) was beter. Heb van de week z'n nieuwste gekocht, ben benieuwd.
Deze o.a. op vakantie gelezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een aantal pogingen gedaan vroeger, maar volgens mij niet eentje uitgelezen.
De boeken zijn beter.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond King nooit zo leuk lezen, terwijl ik toch veel van zijn oude films gezien heb.
Ja, dat vond ik dus destijds niet. Maar goed, toen was ik ook nog jong en onbelezenquote:
Ik een opblaaspopquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg Carrie en De schnabbel toen ik 12 werd
Mwah, over het zelfde kunstje ander pakje heb je gelijk, maar ik vond het zeker wel een vermakelijke film verder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef Godtje het volgende:
En mijn god! The Lone Ranger was ook echt kut.
J. Depp de laatste jaren elke keer als het zelfde karakter met een ander verkleedpakje aan.
Een dikke vette 4 heb ik hem gegeven. Wat een prut.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, over het zelfde kunstje ander pakje heb je gelijk, maar ik vond het zeker wel een vermakelijke film verder.
Zaten wat leukje stukjes tussen, de finale was zeker tof. Maar de film was wel veel en veel te lang.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, over het zelfde kunstje ander pakje heb je gelijk, maar ik vond het zeker wel een vermakelijke film verder.
Ja ok, dat vond ik ook van Pacific Rift, komop een film over megarobots die aliens kapotbeuken, waarom een heel middenstuk met "dialogen" en karakterverdieping?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaten wat leukje stukjes tussen, de finale was zeker tof. Maar de film was wel veel en veel te lang.
Ja hehe, jezus dat zeg ik volgens mij al sinds PotC 2. En Alice in Wonderlandquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef Godtje het volgende:
En mijn god! The Lone Ranger was ook echt kut.
J. Depp de laatste jaren elke keer als het zelfde karakter met een ander verkleedpakje aan.
Man of Steel duurde me te lang.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een dikke vette 4 heb ik hem gegeven. Wat een prut.
Man of Steel heeft mij dan weer positief verrast op enkele kleine puntjes na.
The Way way back is heel leuk
Ja, die was ook te veel van het goedequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat vond ik ook van Pacific Rift, komop een film over megarobots die aliens kapotbeuken, waarom een heel middenstuk met "dialogen" en karakterverdieping?.
Zo'n film moet gewoon van begin tot einde knallen.
En dan komt er weeeeer een potc en een alicequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hehe, jezus dat zeg ik volgens mij al sinds PotC 2. En Alice in Wonderland
Echt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Monsters University was wel weer leuk
Weer een POTC?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan komt er weeeeer een potc en een alice![]()
Alice vond ik trouwens nog een beetje meevallen voor niet door Depp
Dat was inderdaad niet te verwachten!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Had laatst Abraham Lincoln: Vampire Hunter gekeken.
Wat. Een. Kutfilm.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (announced)
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet te verwachten!
Heus niet! Ik speelde er heel vaak meequote:
Rim. Rim! RIM! godverdomme!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat vond ik ook van Pacific Rift, komop een film over megarobots die aliens kapotbeuken, waarom een heel middenstuk met "dialogen" en karakterverdieping?.
Zo'n film moet gewoon van begin tot einde knallen.
Joe draait zich om in zijn grafquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus niet! Ik speelde er heel vaak mee
Vadertje vadertje en zo.
"Waarom liggen die GI joe's op elkaar?"
Ze worstelen mama!!!!
Oh jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rim. Rim! RIM! godverdomme!
He, deja-vu
Nou echt, de passie spat ervan af.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He, deja-vu
The Way way back zou jij ook leuk vinden denk ik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He, deja-vu
Jamaar ik had ook wel heul kei stoer de tomahawk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |