twitter:jacksometer twitterde op maandag 07-10-2013 om 11:15:23Italian hospitality: grant citizenship to Eritreans and Somalians who died in Lampedusa, fine the survivors 5,000 ¤ http://t.co/cPxUHnonOz reageer retweet
Nee, niet om drank. Dat kun je gewoon ook drinken (en dat werd ook gedaan!). Keiharde pegels is het doel!quote:
Terecht, "gastvrijheid" leuk hoor, maar ze komen gewoon schrapen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:04 schreef Godtje het volgende:
twitter:jacksometer twitterde op maandag 07-10-2013 om 11:15:23Italian hospitality: grant citizenship to Eritreans and Somalians who died in Lampedusa, fine the survivors 5,000 ¤ http://t.co/cPxUHnonOz reageer retweet
Luxe hoor! Uit eten bij de shoamaboer!quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was vrijdag nog in je hometown hw! Naar Cj Ramone in de melkweg geweest en shoarma gegeten ervoor
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon basis gespeeld. Heel veel beginners. Maar het is enorm aangeslagen.
Dat en Stef Stuntpiloten om geld...
was best goed te eten hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Luxe hoor! Uit eten bij de shoamaboer!.
Concert wel leuk?
Sterke post, nee echt!quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
De culinaire hoogstandjes van Amsterdam. Shoarma
tja ff snel wat eten voor concert en geen zin hebben in fastfoodketenvoer,was dit n prima compromisquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
Neehee, vlaams frietje op de Damrak met groene pepersaus. Alleen steeds als die homo opa indo er stata is de pepersaus op!quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
Je hebt bijna de neiging die sproetjes weg te witten met lauwe but!quote:
Drank werd er al genoeg gedronkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Stef
Om drank dan altijd, maar goed.
Voor culinaire hoogstandjes kun je ook beter naar andere steden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
Het gaat om t speleffectquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Drank werd er al genoeg gedronken
De pokerfiches lagen er toch. En mijn vrienden spelen graag om geldquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat om t speleffectEn ik speel nooit om geld, principe kwestie.
Ik heb overal principes. Behalve in bed.
Ze blijft heerlijk!quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt bijna de neiging die sproetjes weg te witten met lauwe but!
Ik kom niet zo vaak op het Damrak moet ik eerlijk zeggen. Gelukkig kan ik daar ook aan toevoegen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neehee, vlaams frietje op de Damrak met groene pepersaus. Alleen steeds als die homo opa indo er stata is de pepersaus op!Hij stata ook officieel niet meer op 't bord, maar de middernachtelijke struise zwartharige pot weet 'm toch altijd te versieren voor me. Van de indo krijg ik dan samuraisaus
Ik ook niet, maar wel van die groene pepersausquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op het Damrak moet ik eerlijk zeggen. Gelukkig kan ik daar ook aan toevoegen.
Ben ook geen hele grote patat liefhebber.
Oefening, niet geslaagdquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
ontruimingsalarm gaat af. Gaan ze pasjes controleren bij de uitgang
Tyft op, ik wil eruit voordat de boel ontploft!
Of als die ene hunk van ontwikkeling je mond op mond adem geeft tijdens de oefeningquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Ontruimingsoefening zijn alleen tof als ze ijsjes uit delen op het eind.
Dan ontwikkel je heel iets andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of als die ene hunk van ontwikkeling je mond op mond adem geeft tijdens de oefening
A lot of (re)search and some eventual developmentquote:
Je bent zijn bitchquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet af en toe ook echt wel opletten bij wie ik welke grapjes maakDat mijn baas tegen m'n vrouwelijke collega zegt "Jullie zijn allemaal mijn vriendinnen, ik maak geen onderscheid" .... en dat ik dan weer m'n mond niet kan houden en vraag of ik er blij mee moet zijn dat ik dan ook zijn vriendin ben
Ik zal 't hem zeggenquote:
Sporten? Bierpul liften?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:42 schreef Q. het volgende:
Ik!!
Ik mis jullie.
En nu sporten.
En daarna GTA.![]()
Dus tot ooit.
Is dat t broertje van Ripley?quote:
Och, die zit weer in cannes en cruikenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ripley zal wel weer in cannes zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |