ik was vandaag in de kerk en ben mij er opeens erg van bewust hoe vaak ik vloekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nou van water wijn moest maken dan had ie je nog kunnen helpen, maar een PC sneller doen opstarten weet ik niet
Is geen haggis he! Ik vergiste me er eerst ook in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja Ierland schijnt ook mooi te zijn![]()
Alleen die Shepherds Pie hoeft van mij niet hoor
App om te scoren. Voor homo's.quote:
ik ben gek op het midden oosten en woestijnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zandbak in het Midden Oosten trekt me niet![]()
Afgelopen vakantie naar Zanzibar geweestPrachtige stranden daar
Is een soort ontkenningsfase denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk gewoon dat ik me steeds meer afzet tegen bepaalde vrienden van me, die in mijn ogen echt enorm in dat "feestje" blijven hangen. Niks mis met een feest op z'n tijd, maar er is zoveel meer. Je bent geen 24 meer, hoe hard je dat ook roept op je profiel of tegen de scharrel van die avond. Het heeft iets treurigs, dat vast blijven klampen aan..... Er is belangrijker nieuws dan de nieuwe single van gaga of de clip van Britney.
Getver. Is dit wat ze noemen volwassen worden? Wat deprimerend
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was vandaag in de kerk en ben mij er opeens erg van bewust hoe vaak ik vloek
'christus wat duurt dit lang'
'oh kut ik mag geen christus zeggen'
Oh shit kut mag natuurlijk ook niet
'jezus je mag hier ook niks'
'oh kut nu deed ik het weer'
Etc
ik ben kapot!
Ja weet ik, bleeehquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is geen haggis he! Ik vergiste me er eerst ook in.
Is gewoon aardappelpuree, worteltjes, erwtjes, kaas, gehakt, BAM oven, heet!
de hetero versie is echt wat voor jouquote:
Tinder?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de hetero versie is echt wat voor jou![]()
geen idee, ik heb het niet natuurlijkquote:
Ow nouja zal de die wel zijn. Lees daar de laatste wel wat over..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het niet natuurlijk
Ik heb nog 38 dagen. Mag ik even?!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Kap ff met die vakantiewensen, ik heb geen vakantie meer dit jaar
Drie dagen eind novemberquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Kap ff met die vakantiewensen, ik heb geen vakantie meer dit jaar
Ja, ga dan!quote:
waar heen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ergens in Februari of Maart al denk ik
Ik heb dan weer niet zoveel met strandenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zandbak in het Midden Oosten trekt me niet![]()
Afgelopen vakantie naar Zanzibar geweestPrachtige stranden daar
Ik heb alleen een paar daagjes exotisch Amsterdam begin november.quote:
Jammer alleen dat het er bloedheet is. Daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gek op het midden oosten en woestijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |