Ik heb diverse voorbeelden gegeven; dat Centrum Amsterdam daar niet bij zit, geeft alleen maar aan dat het merendeel van de observaties wel correct is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:04 schreef 99.999 het volgende:
Alles bij elkaar kunnen we je gestelde observering dus afdoen als toch wat aangedikt.
Qua grondoppervlak. Na Amsterdam komt Apeldoorn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:02 schreef krapula het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)meenten_in_Nederland
2e? Nog geen top10, bedoel je?
Blijkbaar hebben de huurders er niet zoveel aan gehad; dei betaalden en betalen het gelag en er is tekort aan betaalbare huurwoningen. Dus waar dat geld gebleven is....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:23 schreef crashbangboom het volgende:
Dat krijg je als woningbouwcorporaties hun onrendabele top zelf moeten gaan financieren.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:51 schreef blomke het volgende:
[..]
Qua grondoppervlak. Na Amsterdam komt Apeldoorn.
Lekker belangrijk dus ook. Ik zou dan Emmen noemen en daar alle woningen van onder de ¤800,-/maand noemen.quote:Apeldoorn ( uitspraak (info·uitleg)) (Nedersaksisch: Apeldoorne) is een gemeente op de Veluwe in de Nederlandse provincie Gelderland. De hoofdplaats is de gelijknamige stad. Apeldoorn staat met een oppervlakte van 340 km² op de vijfde plek van grootste gemeentes van Nederland, na Súdwest-Fryslân, Noordoostpolder, Emmen en Midden-Drenthe.
Nou, nee dat doet het eigenlijk niet. Je voorbeeldjes zijn op z'n best een erg magere onderbouwing van wat je stelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik heb diverse voorbeelden gegeven; dat Centrum Amsterdam daar niet bij zit, geeft alleen maar aan dat het merendeel van de observaties wel correct is.
Ik heb prima onderbouwd wat ik stelde: diverse voorbeelden van huurverlagingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Nou, nee dat doet het eigenlijk niet. Je voorbeeldjes zijn op z'n best een erg magere onderbouwing van wat je stelt.
Ik heb gewooon een hypotheek, dus dat is geen puntquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik heb prima onderbouwd wat ik stelde: diverse voorbeelden van huurverlagingen.
Dat jij nu teveel huur betaalt....
Welke huurverlagingen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef krapula het volgende:
Nee, je hebt diverse voorbeelden van huurverlagingen gegeven in plaatsen buiten de randstad/steden in groei.
Goed punt, maar ik dacht maar eens iets coulanter te zijn. Gesteld dat er sprake is van huurverlaging is, dan nog is het slechts bij een klein aantal voorbeelden buiten de randstad/steden in groei.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:42 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Welke huurverlagingen?
Als iemand korting op de catalogusprijs van een nieuwe auto krijgt, is dat ook een prijsverlaging?
Nog even los van de 'vraag naar de voorwaarden' hint
Had jij toevallig ook zo'n DSB hypotheek, blomke, ook met korting zeker?
Nee, een ING hypotheek, met 2x korting.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:42 schreef crashbangboom het volgende:
Had jij toevallig ook zo'n DSB hypotheek, blomke, ook met korting zeker?
Ik heb toch nergens gesteld da het in steden met groei in de Randstad zou moeten zijn? Ik heb gesteld dat ik "her en der huurprijsverlagingen tot beneden de sociale huurgrens" zie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef krapula het volgende:
Goed punt, maar ik dacht maar eens iets coulanter te zijn. Gesteld dat er sprake is van huurverlaging is, dan nog is het slechts bij een klein aantal voorbeelden buiten de randstad/steden in groei.
Dat is niet onder de sociale huurgrens he...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef blomke het volgende:
Hierzo: van ¤802 naar ¤699. Golden Delicious.
http://www.funda.nl/huur/(...)licious-6/kenmerken/
Wat wil je nog meer?
http://www.rijksoverheid.(...)r-in-aanmerking.htmlquote:De maximale huur tot waar sprake is van een sociale huurwoning is in 2013 ¤ 681,02.
Ik denk dat ze juist bewust boven de sociale huurgrens blijven zitten. Toch een ander soort volk wat er dan in je woning komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef blomke het volgende:
Dan verreken je wat servicekosten met de verhuurder. Die paar tientjes moet je niet rekenen.
Die huur stijgt ook elk jaar he.quote:En over een jaar of zo, ligt die grens > ¤700,- Vooruitzien hé?
Binnenkort huren van een stel Aziatische investeerders, niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent. Oefen maar vast in het bukken.quote:De rol van buitenlandse beleggers op de vastgoedmarkt groeit dit jaar sterk. Nederlandse partijen zijn nog niet erg actief aan de kopende kant. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van de vastgoeddatabase van PropertyNL. Internationaal geld was goed voor 38% van alle vastgoedbeleggingsaankopen in de afgelopen drie kwartalen van dit jaar. Vorig jaar was dat nog slechts 21%.
De Asians en ik zitten op 1 lijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verhuren is pas vrijheid. Maandelijkse cashflow en iemand anders die je hypotheek afbetaalt. Geen gezeur van huurders want je zet er een makelaar tussen.
Dan ga ik voor het beheerdersschap. Geen betere handel dan commissiehandelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De Asians en ik zitten op 1 lijn.
Die makelaars moeten wel ziek veel geld verdienen met het beheren van verhuurd vastgoed. Kan gewoon niet anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:02 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het beheerdersschap. Geen betere handel dan commissiehandeldeal?
Blomke krijgt korting hoor, wat zal die trots zijn
Nog groter voordeel is dat je geen risico loopt. Afhankelijk van de afspraak loop je wellicht 5% mis van 1 of een paar woningen, maar nimmer bv. tienduizenden euro's schade door bv een hennepkwekerij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Stel je voor dat je als makelaar 100 panden beheert en 5% bruto huur als commissie vraagt. Dat houdt in principe in dat je zelf 5 panden de volledige huuropbrengst van vangt. Alleen 1 groot voordeel: Je hoeft geen eigen vermogen in te leggen.
Ik twijfel toch nog. Die ongekende vrijheid als huurder is immers ook wat waard. Gewoon als je wilt verhuizen, tjakka, kies je zo een andere woning uit. En als ik dit topic mag geloven donderen de huren inmiddels ook omlaag, en kun je dus voor hetzelfde geld een grotere woning betrekken, dus mja. Dillema.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef crashbangboom het volgende:
Menschen, wordt geen slachtoffer van monkkky..... need I say more
Nog effe en je krijgt geld bij om op een landgoed te wonen. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik twijfel toch nog. Die ongekende vrijheid als huurder is immers ook wat waard. Gewoon als je wilt verhuizen, tjakka, kies je zo een andere woning uit. En als ik dit topic mag geloven donderen de huren inmiddels ook omlaag, en kun je dus voor hetzelfde geld een grotere woning betrekken, dus mja. Dillema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |