Pas op voor negers en olifantenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:52 schreef HD9 het volgende:
[..]
toevallig zit ik daar met de kerst en oud en nieuw ja en april naar Tanzania en Zanzibar
dat gaat prima met draadloze WIFI met een koude bier erbijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:54 schreef krapula het volgende:
Helaas lijkt het erop dat je 4x per jaar een dagje weg bent i.p.v. 4x per jaar een flinke vakantie. Of jij en je klonen posten flink door in de tropische oorden die je claimt te bezoeken.
Lijkt me nogal vreemd, doorlopend ergens naartoe reizen en dan de hele dag het evangelie op FOK! verkondigen. Nou is het wel telkens copy paist van dezelfde meuk, dus dat is nogal snel neergekliederd, en lezen doe je toch nooit, maar toch... alles wel goed daarboven?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:58 schreef HD9 het volgende:
[..]
klopt, dat gaat prima met WIFI, zelfs in Hyderabad en Moscou heeft men WIFI , in juiste hotels
Ik ga nog lang niet naar de Herequote:
Is de goeiekoopste huisvesting die er is, hoorquote:
Ik ben bang dat jullie je wel een beetje beter moeten gedragen, anders komen jullie in het deel terecht waar alleen rooksignalen beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef HD9 het volgende:
ja en geen last van tijdverschil met posten, het is daar altijd overdag
Dat de werkloosheid oploopt maakt niks uit, als de NVM zegt dat de bodem is bereikt dan is dat zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:26 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe is het met de verwachtingen voor de werkloosheid in 2014 , 2015 ?
Zolang dat niet omlaag gaat en de rente ook niet omlaag gaat worden huizen niet duurder
Pas als de Fed de rente weer op 5,25% heeft staan, kan je een einde aan de daling verwachten denk ik.
Nou ben ik natuurlijk totaal gestoord idioot en een onderbuik populist hé
Als de rente zo stijgt zal ook de hypotheekrente flink gaan stijgen. Dat drukt juist de prijzen. Maar onze huizenprijzen worden niet heel direct door omstandigheden buiten Nederland beïnvloed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:26 schreef arjan1112 het volgende:
Zolang dat niet omlaag gaat en de rente ook niet omlaag gaat worden huizen niet duurder
Pas als de Fed de rente weer op 5,25% heeft staan, kan je een einde aan de daling verwachten denk ik.
Koopkracht daalt, begrotingstekort loopt op in 2015 en verder, werkloosheid gaat verder omhoog. Ik zou idd niet te hard hopen op stijgende huizenprijzen neequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:26 schreef arjan1112 het volgende:
Ja, met die huurverhogingen van 6% gaat het rap achteruit met die koopkracht. Behalve die van de huurbaas dan.....quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koopkracht daalt, begrotingstekort loopt op in 2015 en verder, werkloosheid gaat verder omhoog. Ik zou idd niet te hard hopen op stijgende huizenprijzen nee
Waardoor dan wel?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef 99.999 het volgende:
Maar onze huizenprijzen worden niet heel direct door omstandigheden buiten Nederland beïnvloed.
Vond ik wel een aardige vraag van ene user, bleek dat die kommer en kwel altijd op anderen van toepassing was. Geef toe, dat is toch heel bijzonder, dat het altijd enkel met de buurman slecht gaat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ah, de kloon van Dino is er weer.
Wàt een scherpzinnigheid zeg!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:21 schreef 99.999 het volgende:
Het lijkt me vooral een binnenlandse aangelegenheid.
Ik vraag waardoor huizenprijzen in Nl. worden beïnvloed. Da's toch niet zo "de bekende weg"?quote:
bij an staan er ook veel woningen leeg die ksoten nu 850 euro, kennelijk heeft men er dat niet voor over, en blijft nog wat thuis wonen en sparen of naar t buitenladquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Zomaar een n=1 anecdote: huur van 1250 per maand incl. meubilering, GWL en gemeentebelastingen verlaagd naar 885. Huisbaas wil niet dat de bewoonster vertrekt...
1250 was dan ook erg veel, 885 is erg netjes.
885 incl. alles is best goedkoop... hoeveel kost het dan zonder dat alles 500 ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Zomaar een n=1 anecdote: huur van 1250 per maand incl. meubilering, GWL en gemeentebelastingen verlaagd naar 885. Huisbaas wil niet dat de bewoonster vertrekt...
1250 was dan ook erg veel, 885 is erg netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |