Oh nee..?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Oke oke, hij was leuk, maar je snapt dat op elke reactie reageren een beetje lang duurt, dat zou jij ook niet doen
Nou ik vroeg je waarom je niet reageert op serieuze reacties. Niet of je op elke post wilt reageren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Oke oke, hij was leuk, maar je snapt dat op elke reactie reageren een beetje lang duurt, dat zou jij ook niet doen
Omdat die serieuze reacties niet in zijn voordeel werken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ik vroeg je waarom je niet reageert op serieuze reacties. Niet of je op elke post wilt reageren.
Verslaving, op feesten is het eigenlijk ook niet te weerstaan en tja ik vind t natuurlijk ook megastoer ..quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:33 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Mijn ouders uitschelden en geld stelen? Nee bedankt
Wat een gelul.... verslaving, je bent 15 jaar, hoelang ben je dan al "verslaafd"?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:36 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Verslaving, op feesten is het eigenlijk ook niet te weerstaan en tja ik vind t natuurlijk ook megastoer ..
als je 20 was ofzo kon ik het nog begrijpen, maar je moet niet gaan zeiken als je 15 bent en doet alsof jij overal de baas bent.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik me ook wel afvraag trouwens, is waar jij je sigaretten haalt? Als het goed is wordt er overal gevraagd om een legitimatie?
Dit... van voor tot achter.. en terug...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:39 schreef aequus het volgende:
[..]
als je 20 was ofzo kon ik het nog begrijpen, maar je moet niet gaan zeiken als je 15 bent en doet alsof jij overal de baas bent.
Je word hier terecht op je plaats gezet.
Verder boeit mij het niet dat je rookt, doe het immers zelf ook
dit... TSquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gelul.... verslaving, je bent 15 jaar, hoelang ben je dan al "verslaafd"?
Misschien zelfs wel een stuk of 36 vuurtjes....quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit... van voor tot achter.. en terug...
Iemand een vuurtje?
zippoquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit... van voor tot achter.. en terug...
Iemand een vuurtje?
Doen ze ook, een beetje voor gek zetten, tegen de buurvrouw expres hard praten over hoe stoer ik het vind om te roken. In de hoop dat ik het zou horen natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef Forbry het volgende:
Toen ik rond de 16 was rookte ik ook. Mijn ouders lieten het toe, maar wezen er continu (terecht) op hoe dom en slecht het was, dat ik verslaafd zou raken en wat een spijt ik er later van zou krijgen. Hun échte tactiek om mij te laten stoppen was echter de volgende: A) niet verbieden dus (daarmee werd meteen het "afzet-gedeelte" van het roken weggenomen), maar B) iedere keer als ik een sigaret opstak of als het roken anderszins ter sprake kwam, gingen ze mij uitlachen/belachelijk maken/kleineren met dat roken. Op een enigszins grappige/liefdevolle, maar toch wel zwaar irritante manier en dat hielp zowaar(in ieder geval voor een tijdje, op latere leeftijd alsnog definitief gestopt
). Ik hou van mijn ouders
![]()
TS, wees blij dat ze om jouw gezondheid geven! Ik vrees dat de "tactiek" van jouw ouders alleen maar averechts werkt, zoals nu ook blijkt, maar wees een stoere vent en een leuke zoon door juist het tegendeel te bewijzen en daadwerkelijk te stoppen
Dit,quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel een stuk of 36 vuurtjes....
Ik denk dat ik in zo'n geval m'n kind eens 2 pakjes sigaretten in een dag zou laten roken, verplicht.
Nog nooit echt hard geneukt dus...quote:
Fixed..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:49 schreef Emm16 het volgende:
[..]
omdat #shag #badass #stoer #omggg yoloo
Jij vroeg het! Wat voor antwoord moet ik dan geven, omdat ik het stoer vind? Waarom zou ik roken om stoer te doen? Dat stadium ben ik al best wel lang voorbij, betweter. En btw, ik zou op deze reactie ook maar weer is reageren over dat ik zo'n grote mond heb, asociaal ben en een #yolo figuur ben. Schijnt een antwoord te zijn op al mijn reactiesquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gelul.... verslaving, je bent 15 jaar, hoelang ben je dan al "verslaafd"?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |