quote:
Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef Luuksor het volgende:[..]
Vraag ik me af, met zo'n duidelijk weg naar een aantal records (en John Elway aan het hoofd) denk ik dat er toch wel gewoon met Peyton gespeeld word tot minimaal 5 TD's..
Op die momenten hoop ik dan dat de QB een blessure oploopt

. Brees blijft ook altijd staan zodat hij wat extra passing yards kan pakken. Dat soort QBs verdienen het gewoon om een blessure op te lopen. En HCs die ze laten staan verdienen dat ook, je moet je assets beschermen dat doe je niet door ze te laten staan in een blow-out win.
Gewoon Brock in het 3e kwart inbrengen (als je 3,4 TDs voorstaat).
Zelfde met coaches die een running play call vlak voor de rust maar dan na de play gewoon de klok laten voor wat hij is en naar de rust gaan. Kneel dan gewoon maar nee hoor die running back mag nog wat extra hits pakken

. In zo'n geval hoop ik dan niet dat de RB een blessure oploopt, maar dan hoop ik op een freak ongeluk waarbij de HC/OC struikelt over de kettingen van de chain gang en wat breekt

.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”