abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132076878
RapSheet twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 19:49:03 Source: #Bucs CB Johnthan Banks is the latest Tampa Bay player to have contracted MRSA. reageer retweet
UPDATE:

AdamSchefter twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 20:33:09 NFLPA tells @wingoz that, depending on what MRSA containment report says, the NFLPA could advise Bucs-Eagles not to play this weekend. reageer retweet

[ Bericht 24% gewijzigd door The_Playmaker op 11-10-2013 20:39:01 ]
pi_132085199
quote:
Echt bizar, de vriend van zijn ex-vrouw (en moeder van het kind) is opgepakt voor mishandeling. Hopelijk gaat het goed komen met zijn kindje.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_132085641
'Zoon'. Had hij niet zijn kwakje gedumpt en vervolgens de benen genomen?
pi_132085941
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132088400
quote:
Sioux Falls police confirmed to NFL Media that Adrian Peterson's son has passed away
pi_132089672
Pff verschrikkelijk. Een kind van twee doodmeppen, wat voor debiel ben je dan. Had Peterson veel contact met dat kind?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:51:02 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_132090723
:{
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:26:54 #184
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_132091614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:33 schreef maerk het volgende:
Bears defense en INTs, blijft een goede combo.
Ik ben een liefhebber van de NFL maar heb al jaren een hekel aan de overschatte Giants incl overschatte QB. Ik erger me niet snel, maar de discussies over wie van de twee Mannings de betere is vond ik echt verschrikkelijk. Heb dan ook geen problemen met de huidige 0-6. :)
Eli heeft een minder jaar (gewoon zwak) maar je moet niet vergeten dat de Giants echt verschrikkelijk veel injuries hebben waardoor ze gewoon slecht zijn. Dat moet je niet allemaal op Eli zijn bord schuiven. Probeer maar eens achter een verschrikkelijke O-line te staan zonder fatsoenlijke RB.
Dat gezeik over overrated is ook wel heel makkelijk scoren. Ze beginnen 0-6 en iedereen roept gelijk, haha Giants suck, haha overrated, lol Eli sucks zomg he is a noob.
Eli is geen fantasy QB, dat is hij nooit geweest maar blijkbaar moet je tegenwoordig veel fantasy-points pakken om goed te zijn. Romo heeft ook een bak punten maar ik zou toch echt voor Brady kiezen (die veel minder punten heeft) als ik in het 4e kwart een two-minute drill nodig heb.
In regular season staat Eli zeker niet in de top 5 van beste QBs* terwijl hij wel in die lijst staat (bij mij dan) als het aankomt op de play-offs.
De teams waarmee de Giants hun Superbowls wonnen waren niet geweldig en zeker niet overrated, het waren gewoon uitgebalanceerde teams die nergens echt in uitblonken maar ze hadden ook geen echt uitgesproken zwaktes. Volgens mij waren ze ook in bijna elke play-offwedstrijd de underdog.

Ik kijk wel op een andere manier naar een wedstrijd en ik vind juist dat de Broncos zwaar overrated zijn, maar ik vind Seattle ook een beetje overrated :@.

* voor de duidelijkheid, het gaat hier over nog actieve QBs

[ Bericht 1% gewijzigd door PirE op 12-10-2013 01:34:08 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_132094229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 01:26 schreef PirE het volgende:

[..]

Eli heeft een minder jaar (gewoon zwak) maar je moet niet vergeten dat de Giants echt verschrikkelijk veel injuries hebben waardoor ze gewoon slecht zijn. Dat moet je niet allemaal op Eli zijn bord schuiven. Probeer maar eens achter een verschrikkelijke O-line te staan zonder fatsoenlijke RB.
Dat gezeik over overrated is ook wel heel makkelijk scoren. Ze beginnen 0-6 en iedereen roept gelijk, haha Giants suck, haha overrated, lol Eli sucks zomg he is a noob.
Eli is geen fantasy QB, dat is hij nooit geweest maar blijkbaar moet je tegenwoordig veel fantasy-points pakken om goed te zijn. Romo heeft ook een bak punten maar ik zou toch echt voor Brady kiezen (die veel minder punten heeft) als ik in het 4e kwart een two-minute drill nodig heb.
In regular season staat Eli zeker niet in de top 5 van beste QBs* terwijl hij wel in die lijst staat (bij mij dan) als het aankomt op de play-offs.
De teams waarmee de Giants hun Superbowls wonnen waren niet geweldig en zeker niet overrated, het waren gewoon uitgebalanceerde teams die nergens echt in uitblonken maar ze hadden ook geen echt uitgesproken zwaktes. Volgens mij waren ze ook in bijna elke play-offwedstrijd de underdog.

Ik kijk wel op een andere manier naar een wedstrijd en ik vind juist dat de Broncos zwaar overrated zijn, maar ik vind Seattle ook een beetje overrated :@.

* voor de duidelijkheid, het gaat hier over nog actieve QBs
Dat is niet makkelijk scoren, ik heb dat altijd al gevonden. Net zoals de Giants, het was toch ook een verschrikking dat ze de SB in 2008 pakte ten koste van de Patriots, gewoon een ontzettende portie geluk (regular season van Eli + Giants, Tyree catch etc) en teams die met geluk winnen, daar heb ik niet zoveel mee.
Ik noem Eli overrated omdat (vooral ten tijde van de blessure van Peyton) de massa ineens begon te roepen dat hij misschien wel beter was dan zijn broer vanwege zijn twee ringen, dat is ridicuul en pas echt makkelijk scoren. Ik vind hem een 'goede' QB, meer niet. Zijn houding en karakter spreken me overigens wel aan.
En dat ze nu 0-6 staan is inderdaad niet alleen op het conto van Eli te schrijven.

Ik zeg ook nergens dat je veel fantasy punten moet pakken om een goede QB te zijn want dan zouden Romo/Stafford/Newton ook top zijn, maar die zijn dat zeker niet.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:18:39 #186
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_132096316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:26 schreef rgras het volgende:
'Zoon'. Had hij niet zijn kwakje gedumpt en vervolgens de benen genomen?
Beetje vreemd verhaal inderdaad. Naast het feit dat het enorm triest is natuurlijk. Een kind van 2 die bij de moeder woonde ver weg van Minneapolis. Maar uiteindelijk hebben al die NFL-spelers kinderen overal en nergens.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_132097008
Eli is gewoon clutch. Iets waar zijn broer nogal wat moeite mee heeft (gehad).
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:36:47 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_132097980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:08 schreef maerk het volgende:

[..]

Ik noem Eli overrated omdat (vooral ten tijde van de blessure van Peyton) de massa ineens begon te roepen dat hij misschien wel beter was dan zijn broer vanwege zijn twee ringen, dat is ridicuul en pas echt makkelijk scoren. Ik vind hem een 'goede' QB, meer niet. Zijn houding en karakter spreken me overigens wel aan.
En dat ze nu 0-6 staan is inderdaad niet alleen op het conto van Eli te schrijven.

Ik zeg ook nergens dat je veel fantasy punten moet pakken om een goede QB te zijn want dan zouden Romo/Stafford/Newton ook top zijn, maar die zijn dat zeker niet.
Op dat moment was hij beter (op basis van spel tijdens zijn 2e Superbowl-run). En als je goed naar Peyton kijkt dan zie je ook weaknesses, hij weet ze nu nog te verbergen of ze worden niet bestraft maar ze zijn er wel.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:22:26 #189
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_132099009
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 01:26 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik moet het met beide teams ook nog maar zien in de playoffs. Broncos hebben een enorm makkelijke schedule. AFC West en NFC East zijn de zwakste divisies in football. En als het straks kouder wordt in Denver is het ook een ander verhaal. En Manning laat het in de playoffs nog wel eens liggen. Die wedstrijd in de playoffs tegen Baltimore konden ze niet verliezen. Maar uiteindelijk doen ze het toch. Een van de beste wedstrijden in de 10 jaar dat ik NFL kijk naar mijn mening.

Seattle in de playoffs moet ik ook nog zien. Russell Wilson is een goede qb maar zijn wide receivers zijn niet heel bijzonder. Uiteindelijk is het in de playoffs toch offense die je steeds een ronde verder helpt.
pi_132116865
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:22 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik moet het met beide teams ook nog maar zien in de playoffs. Broncos hebben een enorm makkelijke schedule. AFC West en NFC East zijn de zwakste divisies in football. En als het straks kouder wordt in Denver is het ook een ander verhaal. En Manning laat het in de playoffs nog wel eens liggen. Die wedstrijd in de playoffs tegen Baltimore konden ze niet verliezen. Maar uiteindelijk doen ze het toch. Een van de beste wedstrijden in de 10 jaar dat ik NFL kijk naar mijn mening.

Seattle in de playoffs moet ik ook nog zien. Russell Wilson is een goede qb maar zijn wide receivers zijn niet heel bijzonder. Uiteindelijk is het in de playoffs toch offense die je steeds een ronde verder helpt.
Ben ik het niet helemaal mee eens in deze tijden van 400 passing yards en 7 TD passes van een QB hebben de Ravens de afgelopen jaren bijzonder goed gepresteerd, vooral te danken aan de defense. Nu wil ik niets afdoen aan de prestaties van Flacco maar als je geen elite QB als Brady, Manning, Brees of Rodgers hebt is het bijzonder knap als je al 6 jaar achter elkaar de playoffs haalt en zelfs de SB wint. Gelukkig speelt Defense in de NFL nog steeds een rol, al zal je dat niet zeggen als je wekelijks uitslagen van 51-48 en 36-31 ziet ;)
pi_132117632
Zo! vandaag dus St.Louis Rams @ Houston. Ik hoop op een zege gezien de stijgende? lijn de laatste tijd. ;)
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:38:22 #193
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132118667
Jags vs broncos. Ben zo benieuwd naar die eindstand :D
BEASTMODE
pi_132119560
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
56-6
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:18:37 #195
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_132119618
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:19 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens in deze tijden van 400 passing yards en 7 TD passes van een QB hebben de Ravens de afgelopen jaren bijzonder goed gepresteerd, vooral te danken aan de defense. Nu wil ik niets afdoen aan de prestaties van Flacco maar als je geen elite QB als Brady, Manning, Brees of Rodgers hebt is het bijzonder knap als je al 6 jaar achter elkaar de playoffs haalt en zelfs de SB wint. Gelukkig speelt Defense in de NFL nog steeds een rol, al zal je dat niet zeggen als je wekelijks uitslagen van 51-48 en 36-31 ziet ;)
In de playoffs heb je een qb nodig die onder alle omstandigheden genoeg punten op het bord zet zodat je een ronde verder komt. Flacco is altijd een middelmatige qb geweest, maar in de playoffs van vorig seizoen kon hij zich meten met Peyton Manning en Tom Brady. Daarom mijn bewering dat hij offense in de playoffs het belangrijkste is.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:19:49 #196
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_132119641
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
27-7 bij rust. Daarna doet Denver het rustig aan. Peyton Manning in het vierde kwart naar de kant. Uitslag 35-14
pi_132119650
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:41 schreef Iwanius het volgende:
Zo! vandaag dus St.Louis Rams @ Houston. Ik hoop op een zege gezien de stijgende? lijn de laatste tijd. ;)
Hoop ik ook een beetje op, de druk op Schaub en de Texans wordt met de week groter
pi_132120601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:22 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Seattle in de playoffs moet ik ook noog zien. Russell Wilson is een goede qb maar zijn wide receivers zijn niet heel bijzonder. Uiteindelijk is het in de playoffs toch offense die je steeds een ronde verder helpt.
AFC west is dit jaar juist een van de sterkste. Twee ongeslagen teams en chargers hadden net zo goed 4-1 kunnen staan als ze niet zulke domme fouten hadden gemaakt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_132123105
Kijken of de Cowboys vandaag iets meer geluk hebben en weer eens winnen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:31:31 #200
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_132124932
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

27-7 bij rust. Daarna doet Denver het rustig aan. Peyton Manning in het vierde kwart naar de kant. Uitslag 35-14
Vraag ik me af, met zo'n duidelijk weg naar een aantal records (en John Elway aan het hoofd) denk ik dat er toch wel gewoon met Peyton gespeeld word tot minimaal 5 TD's..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')