De Jags zullen volgend jaar wel Bridgewater als QB hebben en slechter dan nu kan het niet gaan. Bridgewater/Blackmon/Shorts ziet er op papier wel aardig uit. De Falcons hebben nog altijd een leuke offense om naar te kijken. De Raiders zijn de Raiders.....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef rgras het volgende:
Erg mooie ontwikkeling, alleen jammer dat ze samen 3-12 zijn.
twitter:ProFootballTalk twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 21:50:11Colts RB Ahmad Bradshaw will have neck surgery and miss the rest of the season, per league source. reageer retweet
Het is weer typisch Amerikaans om iemand die zo waardeloos heeft gespeeld in de afgelopen weken meteen te bombarderen tot golden boy nadat hij één goede wedstrijd gespeeld heeft tegen een matig team.quote:
Sigh.quote:The NFL's competition committee opted against a recommendation last March that would expand the playoff field in the near future. Commissioner Roger Goodell made it clear Tuesday during the NFL Fall Meeting that the issue is back on the table.
Why do you love football? Share your story and you could win a VIP Super Bowl XLVIII trip.
The possibility of adding two teams to the postseason is one of the "priorities" for the competition committee in 2014, Goodell said.
Kijk eens vier posts boven de jouwe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef emokid het volgende:
[ [url=[quote]Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al gezien? Hij is gisteren op tv geweest in de vs, maar kan hem niet vinden online..
Hier werkt alles goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:50 schreef Silver_Shark het volgende:
doet gamepass het nog bij jullie
ik krijg gekloot met audio en gamerewind ofzo
Klik voor de hele uitzending!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al gezien? Hij is gisteren op tv geweest in de vs, maar kan hem niet vinden online..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:33 schreef maerk het volgende:
Bears defense en INTs, blijft een goede combo.
Ik ben een liefhebber van de NFL maar heb al jaren een hekel aan de overschatte Giants incl overschatte QB. Ik erger me niet snel, maar de discussies over wie van de twee Mannings de betere is vond ik echt verschrikkelijk. Heb dan ook geen problemen met de huidige 0-6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |