Op die momenten hoop ik dan dat de QB een blessure oplooptquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Vraag ik me af, met zo'n duidelijk weg naar een aantal records (en John Elway aan het hoofd) denk ik dat er toch wel gewoon met Peyton gespeeld word tot minimaal 5 TD's..
Dan moet je geld inzetten op de Jaguars.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
27-7 bij rust. Daarna doet Denver het rustig aan. Peyton Manning in het vierde kwart naar de kant. Uitslag 35-14
twitter:AndrewSiciliano twitterde op zondag 13-10-2013 om 18:14:45Brandon Weeden turns 30 tomorrow. reageer retweet
Inderdaad vind er maar weinig aan. Zie liever een spannende wedstrijden van 30-33 dan 3-0quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Flacco en Rodgers maken voorlopig weinig klaar, veel sacks in deze game
Ja, maar daar zijn er tegenwoordig heel veel van. Vind wedstrijden met de nadruk op defense ook wel mooi.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad vind er maar weinig aan. Zie liever een spannende wedstrijden van 30-33 dan 3-0
En met Ray Rice in mijn fantasy team voel ik de pijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit heeft echt weinig met goede defense te maken. En ik ben een Packers fan die deze middelmatige defense elke week te zien krijg. Dit is gewoon beschamend wat de Ravens offense tot nu toe laten zien tegen een Packers defense zonder zijn beste speler.
Ik had vooraf echt verwacht dat Ravens vol op de aanval zal gaan spelen en over de Packers heen ging lopen, valt vies tegen tot op heden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit heeft echt weinig met goede defense te maken. En ik ben een Packers fan die deze middelmatige defense elke week te zien krijg. Dit is gewoon beschamend wat de Ravens offense tot nu toe laten zien tegen een Packers defense zonder zijn beste speler.
Ik had het ook niet over de Packers en Ravens D.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:VinceYoung twitterde op zondag 13-10-2013 om 21:17:37Let them know VY is in shape and ready to go! I always loved my birth place and everyone who lives in it IM READY reageer retweet
ik vermaak me prima bij Eagles - Buccaneersquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Xetran het volgende:
Lekker saaie wedstrijden weer zo. bah bah.
Twee backup qb's en als ik de nieuwsberichten moest geloven zou die wedstrijd echt niks zijn. misschien maar eens proberen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik vermaak me prima bij Eagles - Buccaneers
Beide doen het absoluut niet slecht. Bucs hadden net een drive van hun eigen 1 yard lijn tot een FG. En Nick Foles doet het echt prima als vervanger van Vick!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:36 schreef Xetran het volgende:
[..]
Twee backup qb's en als ik de nieuwsberichten moest geloven zou die wedstrijd echt niks zijn. misschien maar eens proberen.
Ik snap nog steeds niet wat Weeden daar aan het doen was. Een backhand pass? Dit is niet highschool football. En dat is dan een first round pickquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:52 schreef The_Playmaker het volgende:
Tampa offside bij een 4th and inches. Ongelooflijk. Schiano heeft de discipline er echt in gekregen bij de Bucs spelers....
damn, kijk jij alle wedstrijden tegelijk ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat Weeden daar aan het doen was. Een backhand pass? Dit is niet highschool football. En dat is dan een first round pick
NFL-Redzone. Alle TD's en belangrijke hoogtepunten van alle wedstrijden die aan de gang zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
damn, kijk jij alle wedstrijden tegelijk ofzo?
aha, ik dacht alquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef Sasman het volgende:
[..]
NFL-Redzone. Alle TD's en belangrijke hoogtepunten van alle wedstrijden die aan de gang zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |