OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Can I have yours?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I really don't give a rats ass.
Beste optie idd jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb uiteindelijk het contact verbroken
Mocht het ooit voorkomen laat ik het je wetenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar even afwachten tot je in zo'n situatie staat dan maar.
Nu noem je het nogal zwartwitquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanpappen met een chick van een vriend.
De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.quote:
Ja want ik heb al hun vriendinnen geneukt en nu hebben ze me ontvriendquote:
Dat jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.
Nu maak jij een vergelijking van het ene uiterste naar het andere.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.
Nee, dat was de situatie waar het over ging...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu maak jij een vergelijking van het ene uiterste naar het andere.
Dat was waar het origineel om ging. En inderdaad, twee uitersten. Maar ik ben niet degene die resoluut zegt dat ik het nooit en in geen enkele situatie zou doen en dat wanneer een ander het zou doen het op straffe van ontvriending zou staan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu maak jij een vergelijking van het ene uiterste naar het andere.
dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zittenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
En nogmaals, grote jongen wanneer je echt verliefd bent en dan alsnog zegt van : "Euhm sorry, maar jij bent met een vriend van mij geweest dus doe ik het toch niet." Dat is namelijk niet hoe verliefdheid werkt. Die zooi zorgt ervoor dat je geen neuk meer geeft, al was die chick 25 jaar getrouwd met je beste vriend.
Nee, dat was het niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat was de situatie waar het over ging...
Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoonquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zitten
dan kan het als het goed is niet eens uitgroeien naar meer
Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zitten
dan kan het als het goed is niet eens uitgroeien naar meer
Een relatie is mijn geen verloren vriendschap waardquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is...
Vast jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand die iets heeft gehad met een vriend, klaar punt.
Hoe bedoel je? Dat je beiden dezelfde leuk vindt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast ja![]()
Maar het is wel volkomen prima als een vriend iets neemt met iemand die jij ook wel zou zien zitten? Wat is daar dan anders aan?
nou ik weet uit ervaring hoe pijnlijk het is je ex met een ander te zienquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoon
Nee dat mag dus niet. Verboden gebied als een bekende al iets gehad heeft met iemandquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoon
Is een relatie tegenwoordig dan nog wat waard? Bij het minste of geringste wordt er al mee gekapt. Van m'n vrienden weet ik tenminste dat die erna ook nog gewoon zijn. Kies ik toch echt daarvoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is...
Als je een paar goede vrienden (voor het leven) hebt dan denk ik dat de 'geluk' die je extra krijgt bij een relatie te verwaarlozen is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |