abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131920253

Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat

Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Linkje: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen

Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tamashii en Tally en Admiraal_Anaal

Daarnaast willen we graag in dit topic mededelen dat je toegang kunt vragen tot het Keldertje. Het Keldertje is een subforum van FOK! waar ook seksuele ervaringen worden besproken, alleen dan even net wat dieper of minder oppervlakkig dan in SEX. Werkelijk alles heeft daar een plekje en iedereen is vrij om daar te komen praten over allerlei onderdelen van seks, fetishes, sm of gewoon iets waarvan jij denkt dat KEL daarvoor is. Als je toegang wilt moet je een kleine motivatie geven en een lijstje invullen. Maak je niet druk, dit blijft privé en onder KELgangers. Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!

SR meet 2013.
quote:
- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)

Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
OP-chick:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_131920262
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

I really don't give a rats ass.
Can I have yours? O+

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja ik heb uiteindelijk het contact verbroken ;(
Beste optie idd ja :Y
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:32:51 #3
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_131920279
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar even afwachten tot je in zo'n situatie staat dan maar.
Mocht het ooit voorkomen laat ik het je weten :P

--

Leuk, weer herhalingen van californication. :(
Hoewel :9
pi_131920389
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat exact is er not done
Aanpappen met een chick van een vriend.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:35:32 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131920422
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Aanpappen met een chick van een vriend.
Nu noem je het nogal zwartwit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:36:15 #6
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_131920456
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Kif! :D
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_131920498
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Nu noem je het nogal zwartwit
Want?
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Kif! :D
Hey Buurmeisje :D :W
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:39:13 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131920621
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Want?

[..]

Hey Buurmeisje :D :W
De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_131920632
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Jij hebt zeker geen vrienden? :{w
Ja want ik heb al hun vriendinnen geneukt en nu hebben ze me ontvriend :') Ik zie de relevantie niet echt :')

Als iemand me denkt te kunnen zeggen op wie ik mag vallen en wie niet dan is die wat mij betreft al geen knip voor de neus waard :') Het gore lef :')
pi_131920663
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Dven het volgende:

[..]

De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.
Dat ja
pi_131920709
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Nu maak jij een vergelijking van het ene uiterste naar het andere.
pi_131920742
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, dat was de situatie waar het over ging...
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:41:20 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131920749
En nogmaals, grote jongen wanneer je echt verliefd bent en dan alsnog zegt van : "Euhm sorry, maar jij bent met een vriend van mij geweest dus doe ik het toch niet." Dat is namelijk niet hoe verliefdheid werkt. Die zooi zorgt ervoor dat je geen neuk meer geeft, al was die chick 25 jaar getrouwd met je beste vriend.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:41:57 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131920790
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat was waar het origineel om ging. En inderdaad, twee uitersten. Maar ik ben niet degene die resoluut zegt dat ik het nooit en in geen enkele situatie zou doen en dat wanneer een ander het zou doen het op straffe van ontvriending zou staan.
pi_131920820
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
En nogmaals, grote jongen wanneer je echt verliefd bent en dan alsnog zegt van : "Euhm sorry, maar jij bent met een vriend van mij geweest dus doe ik het toch niet." Dat is namelijk niet hoe verliefdheid werkt. Die zooi zorgt ervoor dat je geen neuk meer geeft, al was die chick 25 jaar getrouwd met je beste vriend.
dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zitten
dan kan het als het goed is niet eens uitgroeien naar meer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131920887
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, dat was de situatie waar het over ging...
Nee, dat was het niet.

Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand die iets heeft gehad met een vriend, klaar punt.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:43:55 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131920898
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zitten
Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoon
pi_131920943
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is... :{w
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:46:11 #19
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_131920990
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is... :{w
Een relatie is mijn geen verloren vriendschap waard :N
pi_131921002
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, dat was het niet.

Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand die iets heeft gehad met een vriend, klaar punt.
Vast ja :')

Maar het is wel volkomen prima als een vriend iets neemt met iemand die jij ook wel zou zien zitten? Wat is daar dan anders aan?
pi_131921027
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vast ja :')

Maar het is wel volkomen prima als een vriend iets neemt met iemand die jij ook wel zou zien zitten? Wat is daar dan anders aan?
Hoe bedoel je? Dat je beiden dezelfde leuk vindt?
pi_131921039
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoon
nou ik weet uit ervaring hoe pijnlijk het is je ex met een ander te zien
en je vriendschap kun je dan wel vergeten hoor

ik heb het oprecht geprobeerd om bevriend te blijven toen mijn lief dus voor mijn beste vriendin koos (en andersom) maar het is zo fucking pijnlijk om te zien ;( er blijft niets van je over als je dat steeds moet zien
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131921041
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee dat mag dus niet. Verboden gebied als een bekende al iets gehad heeft met iemand ;(
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:48:26 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_131921078
quote:

[..]

Is een relatie tegenwoordig dan nog wat waard? Bij het minste of geringste wordt er al mee gekapt. Van m'n vrienden weet ik tenminste dat die erna ook nog gewoon zijn. Kies ik toch echt daarvoor.
pi_131921193
quote:

[..]

Als je een paar goede vrienden (voor het leven) hebt dan denk ik dat de 'geluk' die je extra krijgt bij een relatie te verwaarlozen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')