Wat liefquote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Mabawa. het volgende:
Dank jullie
Ja Lot, daar ben ik ook heel erg blij mee. Zitten een aardig wat mooie tussen van ons samen. Hij is ook zo lief en heeft 100x gevraagd wanneer we nou eindelijk sámen op de foto zouden gaan.
Please, jij was prachtig zwanger! Inclusief prachtige outfitjes waardoor je figuur er nog mooier uit zagquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef Hilzillah het volgende:
Even alle bollen in het topic bewonderd! Waauw wat mooi! Super leuke outfitjes allemaal ook. Zo zie ik mezelf eigenlijk terug als zwangere voddenbaal.Ik ben er een beetje jaloers van
Behalve voor trouwfeestje, toen was ik leuk gekleed
Aaaahwquote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Please, jij was prachtig zwanger! Inclusief prachtige outfitjes waardoor je figuur er nog mooier uit zag![]()
Heb je iedere week een spring foto gemaakt Limone? Zo ja, ben benieuwd naar de 'van week tot week'quote:Op donderdag 7 november 2013 08:38 schreef Limone het volgende:
Gister (39w1d) weer eens foto's gemaakt! Springen wordt lastiger. Niet alleen vanwege de buik, maar met de kamerwissel heb ik ook letterlijk minder ruimte om te springen
[ link | afbeelding ]
Dit!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heb je iedere week een spring foto gemaakt Limone? Zo ja, ben benieuwd naar de 'van week tot week'
Nope. Bij lange na niet zo hard. Ik heb wel een heel grote buik gehad, maar niet zo snelquote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Fazzoletti het volgende:
En CocoWat ga je hard! Had je dat bij je eerste ook?
Ik had altijd een beeld in mijn hoofd hoe ik er uit zou zien als ik zwanger zou zijn. (Zoals ik hier voorbij zie komenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit!
En Hilz, ik ben speciaal nog even terug gaan zoeken, en jouw foto's zijn gewoon mooi. Niks te voddenbaal.
Herkenbaar! Stralend zwanger zou ik zijn! Wulps en vrouwelijk en dolgelukkig. En mooie foto's zou ik maken van mezelf met dikke buik joh, HET ZOU DE BOM WORDEN!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik had altijd een beeld in mijn hoofd hoe ik er uit zou zien als ik zwanger zou zijn. (Zoals ik hier voorbij zie komen) En dat is in het echtje echt zooo anders gebleken.
Oh zo herkenbaar. Ik had ook andere verwachtingen van mezelfquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik had altijd een beeld in mijn hoofd hoe ik er uit zou zien als ik zwanger zou zijn. (Zoals ik hier voorbij zie komen) En dat is in het echtje echt zooo anders gebleken.
Het is nou net of ik naar complimenten loop te vissen![]()
Edit: Wut Coco!! Je buik!! 2e gaat écht harder!
Ja, of eigenlijk: ik heb niet elke week een foto gemaakt. Ook niet een stilstaande. Maar áls we een shoot deden dan sprong ik er ook nog even bij. Dat springen is wel vanaf een week of 20 (?). Ik ga er zeker nog een collage van maken (of een .gif), ook mét baby (of is dat zielig?).quote:Op donderdag 7 november 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heb je iedere week een spring foto gemaakt Limone? Zo ja, ben benieuwd naar de 'van week tot week'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
*inbreekt* damn you woman, ik heb me elke keer zitten vergapen aan jouw prachtige strakzwangere lichaam! Niet meer zeggen hoor, ik vond je prachtig!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het zich rooskleuriger ingebeeld had
Ik heb nog een beetje hoop bij de 2e zwangerschap. Dan ga ik me niet meer te buiten aan, tja aan alles eigenlijk
Ik krijg het helemaal warm van de lieve reactiesquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*inbreekt* damn you woman, ik heb me elke keer zitten vergapen aan jouw prachtige strakzwangere lichaam! Niet meer zeggen hoor, ik vond je prachtig!
En de rest van jullie ook![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het zich rooskleuriger ingebeeld had
Ik heb nog een beetje hoop bij de 2e zwangerschap. Dan ga ik me niet meer te buiten aan, tja aan alles eigenlijk
Thanks!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat mooi Enf! Ik vond jou in je vorige zwangerschap ook heel mooi zwanger
XD haha ja ik moet ergens mn boeken kwijt hequote:Op donderdag 7 november 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
Enf! Je hebt kastjes op je slaapkamer!
Mooi beginnetje!
Nee, baby zit altijd nog vrij hoogquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:42 schreef Musique het volgende:
Burdie ook al zo'n mooie bolHij ziet er weer heel anders uit dan je vorige buikfoto, voor mijn gevoel was die lager?
Blijft bijzonder, zo'n tweelingbuikquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mooi Burdie!
Hier mijn 21+3 jongetjesbuik.
[ afbeelding ]
Ja, gaat super hard joh.. ik pas nog wel 1 oude broek dus das mooiquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, gaat ook harder he?! En ik sluit me aan bij Spees: jij was inderdaad prachtig zwangerGa je nu gewoon weer zijn
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:46 schreef Burdie het volgende:
Enf ik vond jou altijd zo prachtig zwanger, ben benieuwd of je dit keer weer zo'n mooie grote toeter krijgt. Het begin is er iig
!
Jullie zijn lief allemaal!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:49 schreef GotC het volgende:
Enf ik vond (en vind) je zo prachtig zwanger! Ik weet je terugplooifoto nog wel, toen stonden er ineens allemaal babyspullen in jullie slaapkamer
kjoet!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef DJMomo het volgende:
Mijn tshirt werd onder gekwijld.
[ afbeelding ]
Is toch ook leuk? Kunnen we je bilnaad zien! Of komt 'ie daar überhaupt al niet meer in de buurt?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:10 schreef Mabawa. het volgende:
Past goed bij me he?!
Ik wilde eigenlijk een DJMO doen maar mn joggingsbroek is gekrompen![]()
![]()
Dat is toch geen flits, dat is een mooie flare!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef Burdie het volgende:
Kamperoutfitbuik.
Jammer dat door de flits je gigantische gouden hoepeloorbellen en naamketting wegvallen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef Burdie het volgende:
Kamperoutfitbuik.
Jammer dat door de flits je gigantische gouden hoepeloorbellen en naamketting wegvallen.
Ik eis nog zirkonias, anders ben ik niet gesatisfied.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik vind 'm prachtig! En mijn innerRoyDonders ook!
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef Burdie het volgende:
Kamperoutfitbuik.
Ik had ook liever een foto gehad met de hele outfit erop, hoe kunnen we nu controleren of je een glanslegging met steentjes en van die glitteruggs aan had?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik eis nog zirkonias, anders ben ik niet gesatisfied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zijn ze zo te zien.
Vind het zo leuk om al die zwangere buiken te zien, dacht dan kan ik zelf niet achterblijven.
Idd geen striae, hoop dat dat zo blijft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Je bent in ieder geval nog 'lenig' Sethiwe! Mijn vriend doet me wat als ik zo nog ergens op durf te gaan staan.
Bescheiden bolletje, maar voordeel: geen striae! Denk ik?
Ik moet vriend ook weer even vragen of 'ie nieuwe foto's wil maken. Heb twee weken geleden foto's gemaakt voor hier, maar ik ben vergeten ze te plaatsen en nu zijn ze 'oud'. We maken wel iedere week foto's trouwens, maar die zijn niet voor online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |