Ik snap het nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Of je je yestermorrow comparators al gerecombobuleerd hebt
Jij begon over de nieuwe updatesquote:
Ja ik kon ineens vanalles kopen. Maar dan snap ik nog niet wat je bedoeltquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij begon over de nieuwe updates![]()
Trouwens, ik heb het tabelletje in de OP geüpdate![]()
Misschien kan iemand van de vuige stoute illegale criminele valsspelersbende ff kijken welke afkortingen er voor de buitenste lagen van het zonnestelsel gebruikt worden, so to speak
Niks, laat maarquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik kon ineens vanalles kopen. Maar dan snap ik nog niet wat je bedoelt
1.0375 eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
1622 Buildings dat is sowieso best lastig denk ik
Voeg daar in mijn geval nog maar een 0 aan toequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er 1645 inmiddels, maar er is niets meer te koop voor minder dan 100.000.000.000.000 koekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:
Wij ook, kijk ons eens cookies schrappen als waterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef Topiek het volgende:
Dat is iets wat ik niet verwacht hadIk heb een leven gekregen denk ik, soort van
Je aanwezigheid hier verraadt het tegendeelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef Topiek het volgende:
Dat is iets wat ik niet verwacht hadIk heb een leven gekregen denk ik, soort van
Ik heb er 112quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit op 91 AC's nu
Volgende doel is 1500 HC, daarvoor moet ik een half triljoen cookies bakken ongeveer vanaf de reset
Dank je, heb het plaatje in de OP (weer) aangepastquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
Quintillion = Qi
Sextillion = Sx
Septillion = Sp
Octillion = Oc
Nonillion = No
Decillion = Dc
Dan doe je echt iets niet goed hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voeg daar in mijn geval nog maar een 0 aan toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 09-10-2013 00:08:30 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi getal trouwens, 1729
Ik schrijf het gewoon als 1729 als je het niet erg vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Alles is relatief.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets niet goed hoorIk heb er inmiddels 1729 en ik heb nog steeds dingen onder de 1 Qa
Daarvan heb ik er 109 nuquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb nog niet eens een Time machiene
De volgende AC kost nu 4,697,253,801,626,796quote:
Niet serieus maar ik wil gewoon alles hebben zonder cheatenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
nog steeds serieus aan het spelen?
35 anti matter condensersquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb alleen nog een beetje lopen klotenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
hm dan starten je heavenly chips @ 0% en moet je hun potential unlockenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap er niks van, ik krijg 1.038 als upgrade aangeboden. Doen?
Geen idee wat er verder is, ik zal die research dinges es doen want ik heb 118/126 upgrades gedaan (da's inclusief 4 voor heavenly chips)quote:
Nee dat sukt wel iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:09 schreef SiIk het volgende:
Kutupgrade
Geen golden cookie teller meer
Oke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar weer eens resetten. Met 1345 HC ipv 800.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:19 schreef stefanhaan het volgende:
Gewoon dit gaan spelen
Http://clickingbad.nullism.com
neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:19 schreef stefanhaan het volgende:
Gewoon dit gaan spelen
Http://clickingbad.nullism.com
Iets met 19 cijfertjes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:13 schreef Rafeiro het volgende:
Hoeveel cookies moet je hebben voor 2000 HC?
Wat mis je er concreet aan dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef SiIk het volgende:
Oh ja, die bedoelde ik volgens mij ook
Da's die je als bookmark zet toch?
Maar zo geweldig vind ik die dus niet
Hij houdt alleen maar rekening met wat op dat moment de base cost per income is. Houdt totaal geen rekening met updates die eraan komen, en hoe lang je voor iets moet sparen bijvoorbeeld.quote:
Daarom saves exporteren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:18 schreef JochemP het volgende:
Ik heb net perongeluk mijn Cookies verwijderd waardoor nu dus mijn Cookies zijn verwijderd
De ironie....
jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Yvonne, WAAAAT Jij en cookie clicker !
quote:
Drie keer op klikken om ze weg te krijgen maar pas nadat ze aan je koekie beginnen te vreten anders komen die upgrades niet.quote:
Jezus, ik ben al blij met mijn 454 HC.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
anderhalve dag tot ALLE upgrades, achievements, halloween cookies en wat je maar wil. Kitten Overseers, 100+ Antimatter condensers alles. gaat gewoon niet echt meer ergens overBase CpS loopt richting de 1 biljoen. 3175 Heavenly chips.
Het trekt ook een beetje scheeft allemaal. Elder Pledge is nog lang niet aan de maximum prijs, duurt ook nog steeds maar een half uur. maar alle andere upgrades zijn allang binnen. En verder zijn er eigenlijk geen doelen meer dusJa resetten, weer. En nog sneller naar ditzelfde punt
lol, nice onequote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie deze al gezien trouwens?
[ afbeelding ]
Ja, ik schaam mequote:
Heb ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie deze al gezien trouwens?
[ afbeelding ]
Dat snapt niemandquote:
Hmmmz: 1680quote:
Hebban olla vogala…quote:
Mja ik zit een beetje te dubben wanneer ik zal resetten. 1000 HC extra? 2000 Buildings owned? de Black Cat's Paw? Doorgaan tot 5000 HC (heb er nu 3694)?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga door tot 5000 HC, heb er nu 3900.
Jouw HC tellen af?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik zit een beetje te dubben wanneer ik zal resetten. 1000 HC extra? 2000 Buildings owned? de Black Cat's Paw? Doorgaan tot 5000 HC (heb er nu 3694)?
Aha.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik speel al die tijd al met 3694, zou er toeneerst 3900 krijgen. ik zou er nu 4753 krijgen. Al meer dan 1000 erbij dusMaar misschien ga ik nog wel even door tot 5000. Wil wel dat de snelheid een beetje ervan omhoog gaat. Merkbaar
Ben nu aan het sparen voor de 132ste Antimatter Condenser trouwens. Al sinds gisteravond
Ah zo, was niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik speel al die tijd al met 3694, zou er toeneerst 3900 krijgen. ik zou er nu 4753 krijgen. Al meer dan 1000 erbij dusMaar misschien ga ik nog wel even door tot 5000. Wil wel dat de snelheid een beetje ervan omhoog gaat. Merkbaar
Ben nu aan het sparen voor de 132ste Antimatter Condenser trouwens. Al sinds gisteravond
Waar heb je het over? Wat zijn wrinklers en hoe krijg je Halloween cookies?quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
grrr. 84 wrinklers popped: 6 van de 7 halloween cookies.
inmiddels 324 wrinklers popped, wacht nog steeds op de 7e
wrinklers zijn die beestjes tijdens grandmapocalypse en die halloween cookies krijg je door wrinklers te poppen (naja, kan je krijgen)quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Wat zijn wrinklers en hoe krijg je Halloween cookies?
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Wrinklerquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Wat zijn wrinklers en hoe krijg je Halloween cookies?
Vorige reset was het ongeveer de 1100e voor is de laatste hadquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, de 479ste wrinkler unlockte eindelijk de Spider cookies. Het werd tijd
Probeer 100 van allesquote:Op zondag 10 november 2013 12:24 schreef Rafeiro het volgende:
Nieuw projectje: 1 van alles.
Kijken hoelang dat gaat duren
Na minder dan 4 uur 94 AC's, maar nu ga ik pittenquote:
Ik probeer Speed Baking III te krijgen, maar krijg steeds clicking frenzy niet, en nu doen m'n vingers pijnquote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm net 100 AC's in 2,5 uur, lucky frenzy + clicking frenzy als je net op 85 AC's zit, gaf 45 Qa dus in 1x door
Yup. Speedbaking I en II zijn goed te doen. Een miljoen koekjes in respectievelijk 35 en 25 minuten. Maar III is dus in 15 minuten en best onmogelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie net dat ik die nog helemaal niet hebIs dat een shadow achievement of zo?
Hahaha nice.quote:Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee man ik klik me al sinds eind augustus helemaal kleurenblind. Niks aan de hand. Pols. Carpaaldingesunit. Niks
Cursor: 263quote:Op maandag 16 december 2013 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hahaha nice.
Ik klik nu sinds gisteravond een beetje en heb nu dit:
CpS: 4,109,500.4
Cursor: 100
Grandma: 100
Farm: 100
Factory: 60
Mine: 51
Shipment: 50
Alch. Lab: 45
Portal: 21
Time Machine: 6
Anti. Cond.: 2
Allang hoor :pquote:Op donderdag 19 december 2013 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hehe, is er eindelijk een Android app ja?
Oftewel: Daar ben je wel ff zoet meequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Alle gebouwen hebben in de app een equivalent die je kunt unlocken met een "overcharged chip" (zoiets als de heavenly chips van de desktopversie), waarvan het equivalent van dat handje al duurder is dan de antimatter condenser
Ik heb het gister nog eens gedaan, en ben weer verlaafdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn er mensen die dit nog doen![]()
Op m'n telefoon zo af en toequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn er mensen die dit nog doen![]()
Wrinklers zijn handig voor als je toch geen tijd hebt om goldens te klikken. Dus snachts. Overigens, je game wordt wel elke minuut gesaved maar dat neemt niet de wrinklers mee. Dus als je de hele nacht hebt zitten opsparen en je webbrowser gaat om welke reden dan ook op z'n reet dan ben je alsnog alles kwijtquote:Op maandag 27 januari 2014 11:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb het gister nog eens gedaan, en ben weer verlaafd
Ik wil gaan resetten, maar ben er een hele tijd uit geweest dus heb een paar vragen:
1) Hoe zit het met die wrinkles en kun je ze beter laten zitten of meteen wegkikken
Essentially gewoon meer koekies gevenquote:2) Kan iemand even zeggen wat de nieuwe updates (kerst, halloween) etc doen?
CookieMonster, een Java add-on.quote:3) Wat is de beste add-on om te zien wat je als volgende moet kopen?
Dus Excel, java addon oid.
elke wrinkler zuigt 5% van je productiesnelheid weg. Als je hem popt krijg je alles wat hij weggezogen heeft plus 10 % terug. (al heb ik sterk de indruk dat dat niet helemaal klopt en dat je in de praktijk veel meer terug krijgtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Weet ook niet zo goed met die wrinkles, ik doe die snel weg klikken Kan je wel Halloween cookies van krijgen
Ben al weer lang klaar, heb alle chievos inc. een paar shadow. Voor die 1 miln zonder heavenly binnen een kwartier heb ik autoclick gebruikt, puur en alleen omdat ze sws shadow zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wrinklers zijn handig voor als je toch geen tijd hebt om goldens te klikken. Dus snachts. Overigens, je game wordt wel elke minuut gesaved maar dat neemt niet de wrinklers mee. Dus als je de hele nacht hebt zitten opsparen en je webbrowser gaat om welke reden dan ook op z'n reet dan ben je alsnog alles kwijt
[..]
Essentially gewoon meer koekies geven
[..]
CookieMonster, een Java add-on.
Wat meer upgrades zouden ook wel fijn zijn trouwens, bij 150 en 200 van elke building bijvoorbeeld. Nu is het gewoon steeds sneller naar een bijna-eindsnelheid en dan een week daar blijven zitten voor meer heavenly chips, maar ook die gaan steeds langzamer
Heb jij die Leprechun al? Die 100% geluk/kansquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe nog steeds alles zonder kliktooltjes, gewoon met de hand. En ik heb nu 24.397 Heavenly chips
Leprechaun is een normale achievement hoor, 777 goldens. Black Cat's paw heb je er 7777 voor nodig. Ik zit over de 15.000 goldens nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb jij die Leprechun al? Die 100% geluk/kans
Noway dat je die allemaal handmatig hebt. Of heb je vanaf toen we de 1e keer begonnen constant gespeeld?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leprechaun is een normale achievement hoor, 777 goldens. Black Cat's paw heb je er 7777 voor nodig. Ik zit over de 15.000 goldens nu.
Tja dat heb ik gecheat. Achja ik heb die eerste keer zo veel gespeeld zonder excell zelfs, dat ik nu zoiets had: die paar shadows maakt me niet uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
iedere keer als ik reset probeer ik even speed baking 3 te halen maar dat kan alleen als je eerste golden een Click Frenzy is. Dus als dat niet zo is dan pak je die heavenly upgrades en zit je binnen een half uur weer met triljoenen te gooien
Ja die heb ik ook, en allemaal handmatig. Ben eind augustus begonnen. Stoppen valt niet meequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noway dat je die allemaal handmatig hebt. Of heb je vanaf toen we de 1e keer begonnen constant gespeeld?
Ik bedoelde die andere, die je puur op geluk krijgt. "JustPlainLucky: Just plain lucky You have 1 chance in 500,000 every second of earning this achievement."
Gast heb je echt elke dag gespeeld sinds dien? En hoevaak heb je gereset? En hoezo vind je het nog steeds leuk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, en allemaal handmatig. Ben eind augustus begonnen. Stoppen valt niet mee
Ach gespeeld, gespeeld. Laten draaien ja. Kan het ook wel laten zien op mijn electriciteitsrekeningquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gast heb je echt elke dag gespeeld sinds dien? En hoevaak heb je gereset? En hoezo vind je het nog steeds leuk?
Nee geen piepje, wel een flits.quote:Heb je btw ook niet bij de cookiemondster java dinges aanstaan dat je een peipje krijgt bij rendier/golden>?
Damn hahaha. Ik speelde laatst weer een paar dagen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach gespeeld, gespeeld. Laten draaien ja. Kan het ook wel laten zien op mijn electriciteitsrekening![]()
24 keer gereset nu. En nog steeds leuk mwoa. maar wie weet komt er nogeens wat nieuws en zo en dan wil je vast zo ver mogelijk zijn of zo, weet ik ook veelNoem het een dwangpsychose, ook best. Iets ertussenin zal het wel zijn
[..]
Nee geen piepje, wel een flits.
kerst en halloween?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef JochemP het volgende:
Er is niks veranderd sinds de laatste keer dat ik keekDat is wel een tijdje terug...
Geen idee, ben begin september begonnen geloof ik, denk tot eind september/half oktober ofzo doorgespeeld, tot ik perongeluk mijn Google Chrome resette en letterlijk alles weg was. Heb geen zin om alles opnieuw te doen omdat er niks nieuws bij is gekomen zo op het eerste gezichtquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
kerst en halloween?
Ik keerk vorige week voor de 1e keer sinds september ofzo (toen eht hier nog veel actiever was)
normaal wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn hahaha. Ik speelde laatst weer een paar dagen.
Maar hoe zie je dat dan terug? Heb je zodra de pc aanstaat ook cookie aan, of ook echt elke nacht...
GOoi eens pic van je rekening danquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
normaal wel jaAlleen als ik echt een week de deur uit ben dan gaatie uit
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
GOoi eens pic van je rekening dan
Elke nacht? Toch niet alleen vanwege Cookieclicker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
normaal wel jaAlleen als ik echt een week de deur uit ben dan gaatie uit
Waarom anders?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke nacht? Toch niet alleen vanwege Cookieclicker?
Huh wat? Dit snap ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:12 schreef Zokunen. het volgende:
Ben er iets van afgeweken, maar 1 cursor, 1 portal en 100 AC in 1 dag
1 cursor gekocht, toen 1 portal en daarna alleen AC's maar nu zijn er Prisms, dus net weer een reset gedaan.quote:
Huh jij hebt veel meer op je scherm staan dan ikquote:
Bicentennial Have at least 200 of everything.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
150 is ook genoegik heb er 138 nu.
En de HC's lopen ook lekker op deze sessie. Misschien nog ff een keertje resetten over en paar dagen of zo
Geen cookie monster/master hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Huh jij hebt veel meer op je scherm staan dan ik
een of andere tool nodig hebben om dit spel te spelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef SiIk het volgende:
Al 47 resets en nogsteeds geen x777 als eerste golden cookie![]()
[..]
Geen cookie monster/master hebben
Moet toch weten wanneer m'n gouden koekje komtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:43 schreef Bart het volgende:
[..]
een of andere tool nodig hebben om dit spel te spelen
heb je ook een timer voor je menstruatie?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet toch weten wanneer m'n gouden koekje komt
Staat in m'n telefoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
heb je ook een timer voor je menstruatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ja ik probeer het ook steeds weer die Speed Baking 3quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:43 schreef SiIk het volgende:
[ afbeelding ]
65 resets, waarvan er minimaal 60 echt bewust hiervoor waren![]()
Helpt echt heel goed. Soms zie je aan een getal gewoon niet meer of het 19 of 22 cijfers lang is namelijk. Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:43 schreef Bart het volgende:
[..]
een of andere tool nodig hebben om dit spel te spelen
ik zit op 141 prismasquote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef SiIk het volgende:
Al mensen die zonder te cheaten die 200 prisms hebben?
Ik heb net maar gereset met 143 prism's. Ik ga voor de 150 prism achievement en dan kap ik er denk ik maar mee. 27K heavenly cookies nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:
ja ik ook, en die Speed Baking 3, die heb ik ook nog steeds niet. Vorige keer kreeg ik inderdaad die Click Frenzy als eerste, maar verder dan 680k kwam ik nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef Zokunen. het volgende:
Ik wil die laatste achievement, maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang
Gewoon export save naar een tekstbestandjequote:
Ach, jij bent blauw:Pquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die dit nog steeds spelen zijn stom.
Ja, sorry hoor :S
Wat had je dan daarvoor gedaan? Niks?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook, en die Speed Baking 3, die heb ik ook nog steeds niet. Vorige keer kreeg ik inderdaad die Click Frenzy als eerste, maar verder dan 680k kwam ik niet
Maanden volgens mijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef Zokunen. het volgende:
Ik wil die laatste achievement, maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang
Leugensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die dit nog steeds spelen zijn stom.
Ja, sorry hoor :S
Ik heb 140 prisms ze kosten nu 15414805278315119000 het stukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:55 schreef Zokunen. het volgende:
Binnen 30 minuten 100 prisms, maar daarna gaat het niet meer zo rap
De 150 prism achievement heb ik al, maar die 200quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb 140 prisms ze kosten nu 15414805278315119000 het stuk
Ik kom nooit verder dan 50 Cps voordat de eerste golden komt, jij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat had je dan daarvoor gedaan? Niks?
Want met die eerste 2 of 3 mouse upgrades moet het vrij makkelijk lukken.
Geen idee hoeveel Cps. Boeit ook niet. Als je die mouse-upgrades maar hebt. Dus in ieder geval die van 100 en 400 (geloof ik) en het liefst ook die van 10k.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan 50 Cps voordat de eerste golden komt, jij?
Ik weet niet hoe getraind jouw vinger is, maar die van mij komt niet veel verder dan 5 kliks per seconde hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel Cps. Boeit ook niet. Als je die mouse-upgrades maar hebt. Dus in ieder geval die van 100 en 400 (geloof ik) en het liefst ook die van 10k.
En dat is vrij makkelijk klikbaar voor je eerste golden. Sowieso die eerste 2 heb je binnen een halve minuut gedaan.
Nou goed, dan duurt het een minuutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe getraind jouw vinger is, maar die van mij komt niet veel verder dan 5 kliks per seconde hoor
Ik heb er 144quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:54 schreef zquing het volgende:
147 prism nu, nog een paar dagen en dan eindelijk de 150
In een andere browser.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Zokunen. het volgende:
Kan je de beta ook naast de gewone draaien?
Ben wel nieuwsgierig naar de dungeons, maar wil mijn HC's niet kwijtraken
?quote:
Geen versienummer?quote:
Nu je het zegt, neequote:
Ja ik zat ook al te kijkenquote:
Oh echt? Hoe dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dammit die "upgrade" kost wel 5 % productiesnelheid trouwens. Lekker dan
1 april garpjen.quote:
Het is er nogsteedsquote:Op woensdag 2 april 2014 15:52 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
1 april garpjen.![]()
Heb trouwens eindelijk m'n 150 prism's
Gewoon naar een ander seizoen gaan. Dan is het weer normaal.quote:
Dankzij Cookie Master kost een nieuw seizoen nu iets met 66 nullen. Oeps.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Gewoon naar een ander seizoen gaan. Dan is het weer normaal.
Ja echt he, ik er dus snel naartoe clicken dacht effe extra upgrades and stuff krijgen. Niet dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
die Business Day moet er echt uit. Weg met die onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |