SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Pheno op 06-10-2013 20:24:30 ]AJ
Is een finesse..dus ja. Al zit jij op de PC en zou dat gepatched moeten zijn..Laat jij nou zelf je keeper zo debiel uitkomen trouwens? Staat ver voor zijn doel..quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef Topiek het volgende:
Zijn zulke schoten OP ofzo?
http://www.easports.com/n(...)2014/video/173133409
http://www.easports.com/n(...)2014/video/173133344
2x achter elkaar in dezelfde wedstrijd..
1x Mandzukic en 1x Martinez
Nope, geen finesse, gewoon de knop indrukken en hopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is een finesse..dus ja. Al zit jij op de PC en zou dat gepatched moeten zijn..
Ja Dreetje ik heb pas uurtje of 3 gepeeld en ben rank 12 met een dik huisquote:
Ik ben bang dat mijn personage weer weg gaatquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja Dreetje ik heb pas uurtje of 3 gepeeld en ben rank 12 met een dik huis
same here gaar spel manquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ben die van mij kwijtgeraaktwel mijn geld gehouden
Die kutclub word toch geen kampioen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat het geen penal was, onnodig puntverlies maar meer was ook niet verdiend. Wel beter dan de prestatie van spurs
Gangsterboys party hier op de Xbox360. Kom je ook Thorben?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat het geen penal was, onnodig puntverlies maar meer was ook niet verdiend. Wel beter dan de prestatie van spurs
eten dit datquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:58 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Gangsterboys party hier op de Xbox360. Kom je ook Thorben?
Voor hoeveel gaat ´ie? Goede pull.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Topiek het volgende:
Wat de fuck, ik denk, ik open een 2e 7500 pakketje, want, yolo toch?
[ afbeelding ]__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wa kost diequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]__!
Op de PC zal die wel 1,5 miljoen kosten ofzo zekerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]__!
Bent nog maar 80 pace en 66 dribblingquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]__!
Luckyquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]__!
Ik heb echt nog nooit iets zinnigs uit een pack gehad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
LuckyVandaag zo'n 40 7.5k packs geopend en m'n beste speler was Sanchez
Afgelopen weekend tijdens een 7.5k pack sessie waarin ik zo'n 25 packs heb geopend had ik Cavani, Suarez, Pique, Kroos & Müller. Maar goed, ik heb voornamelijk ook wel pech jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:06 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets zinnigs uit een pack gehad.
Jij wel?
Koop je fifa points of glitch je de coins?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Afgelopen weekend tijdens een 7.5k pack sessie waarin ik zo'n 25 packs heb geopend had ik Cavani, Suarez, Pique, Kroos & Müller. Maar goed, ik heb voornamelijk ook wel pech jaOok al te veel geld en coins aan uitgegeven
Points kopen, zou niet weten hoe dat glitchen werkt. Ook geen zin om gebanned te worden overigensquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:08 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Koop je fifa points of glitch je de coins?.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef Jorwol het volgende:
Even een request voor de WeFutang Clan gedaan, wie kan 'm accepteren?
Maver 2.0 zonder pack luckquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Points kopen, zou niet weten hoe dat glitchen werkt. Ook geen zin om gebanned te worden overigens
Me to.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Points kopen, zou niet weten hoe dat glitchen werkt. Ook geen zin om gebanned te worden overigens
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:11 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Me to.
Alleen normaal zou ik echt heel hard handelen maar ben een beetje GTA verslaafd.
Naja hopen dat je er wat aan overhoud.
Haha GTA is ook episch jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:11 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Me to.
Alleen normaal zou ik echt heel hard handelen maar ben een beetje GTA verslaafd.
Naja hopen dat je er wat aan overhoudt.
ps3 of xboxquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha GTA is ook episch ja![]()
En mja, heb in ieder geval flink wat coins kunnen fixen met al die packs.
PS3 Vegasm heet ik.quote:
Vanavond keertje samen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha GTA is ook episch ja![]()
En mja, heb in ieder geval flink wat coins kunnen fixen met al die packs.
Lazaro heeft echt goeie statsquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moest tegen een gast met dit team
[ afbeelding ]
en hij was echt heel goed. Hij kwam op voorsprong met een goeie goal en ik kon hem echt niet verdedigen, hij was gewoon echt goed. Ik maakte een mooie 1/1 en uiteindelijk won ik omdat zn keeper een schot van me los liet.
Ik stuurde een gerichtje met "gg man nice team" en kreeg terug "cheers gg good team"
Faith in community restored.
Haha nee, durf geen packs meer te kopen nu. Helemaal niet van coinsquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Vanavond keertje samen?
Of heb je een 7.5k sessie? XD.
Niet zoveel, 130k ofzo.quote:
zie dat ik via pc niet kan accepteren, zal het wel doen zodra online weer normaal werkt. Schijnen nu weer een hoop problemen te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef Jorwol het volgende:
Even een request voor de WeFutang Clan gedaan, wie kan 'm accepteren?
Doe rustig aan, komt vanzelf welquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie dat ik via pc niet kan accepteren, zal het wel doen zodra online weer normaal werkt. Schijnen nu weer een hoop problemen te zijn.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Doe rustig aan, komt vanzelf wel
Overigens ben ik wel Xbox, neem aan dat de meeste van jullie PS3 spelen?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat ´ie? Goede pull.125kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op xbox hebben ze ook wel een groepje, moet je even bdil dm'en.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Doe rustig aan, komt vanzelf wel
Overigens ben ik wel Xbox, neem aan dat de meeste van jullie PS3 spelen?
Interlandbreaksquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Fuszy het volgende:
godverdomme. Moet het Nederlands elftal nu alweer voetballen...
verkeerde crew dan iddquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op xbox hebben ze ook wel een groepje, moet je even bdil dm'en.
Oh okquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op xbox hebben ze ook wel een groepje, moet je even bdil dm'en.
Ps3 en xbox is gescheiden. Op xbox gebruiken ze ook gewoon de party chat ipv Skypequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh okKomt goed. Dacht dat al die shit gewoon in een groep zat?
Neem gewoon een Bassong ipv Figueroaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Plotseling weer zin gekregen in FIFA en een team gekocht.
[ afbeelding ]
Kijken of ik hiermee naar divisie 9 kan promoveren.
Gevonden, thanks!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ps3 en xbox is gescheiden. Op xbox gebruiken ze ook gewoon de party chat ipv Skype
Volgens mij heten ze WhiteCastle
Ga ik ook wel doen, hij staat er eigenlijk in om te testen of kleine verdedigers dit jaar wat beter zijn dan in FUT 13.quote:
Wat denk je zelf met die OP headers?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga ik ook wel doen, hij staat er eigenlijk in om te testen of kleine verdedigers dit jaar wat beter zijn dan in FUT 13.
ik moet jullie ook nog even een keer toevoegen via skypequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie dat ik via pc niet kan accepteren, zal het wel doen zodra online weer normaal werkt. Schijnen nu weer een hoop problemen te zijn.
we communiceren via skype.
Zolang hij niet constant belt of ik kom bowlen vind ik alles goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pas wel op voor Roman, hij is een hyena.
je moet het ook niet in de avond proberen manquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
GTA online maar weer eens proberen. Kreeg gelijk een melding over de rockstar server die offline was
Die glitch met die heistquote:
quote:
Hij doet het ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je moet het ook niet in de avond proberen manochtend/middag/laat
Dat is toch te bizar voor woorden eigenlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je moet het ook niet in de avond proberen manochtend/middag/laat
Zoek je straattaalwoordenboek maar vast op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zolang hij niet constant belt of ik kom bowlen vind ik alles goed
details?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die glitch met die heistWe kunnen nu waardetransport overvallen
Sickquote:
zeker. zou het bijna gaan vergelijken met EA.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch te bizar voor woorden eigenlijk
Tobi is lvl 20 en kan nu als hij op de map een auto tekentje ziet zon waardetransport busje overvallenquote:
Ik ben hooggeleid G komt goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoek je straattaalwoordenboek maar vast op.
Ik zou nog steeds liever voor Benteke gaan eigenlijk. Ga zelf IF Lukaku ook nog wel uitproberen, maar die lage agility is dit jaar zo kut..(icm deze FIFA bedoel ik dus)quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ga denk ik nog wel Benteke kopen om te kijken wie fijner is, hij of IF Lukaku.
ahh oke, hoezo is het een glitch dan? ben er volgens mij nog geen 1 tegengekomenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tobi is lvl 20 en kan nu als hij op de map een auto tekentje ziet zon waardetransport busje overvallen
Ja ik ben benieuwd, wou sowieso wat IF's erin hebben omdat die toch wat meer waardevast zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds liever voor Benteke gaan eigenlijk. Ga zelf IF Lukaku ook nog wel uitproberen, maar die lage agility is dit jaar zo kut..(icm deze FIFA bedoel ik dus)
Dat gaan we ook nog wel een keer doen, maar niet nuquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil toch nog wel een potje tegen je doen
Geen coins meer voor IF Diego Alves?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd, wou sowieso wat IF's erin hebben omdat die toch wat meer waardevast zijn.
Nu kan ik niet ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat gaan we ook nog wel een keer doen, maar niet nu
worstenbroodje erbij lekkermanquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu kan ik niet ook niet
Lig op de bank.
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef Topiek het volgende:
Eigenlijk kan ik beter mn hele team upgraden dan 100k in 1 speler pompen.. toch?
Dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef Topiek het volgende:
Eigenlijk kan ik beter mn hele team upgraden dan 100k in 1 speler pompen.. toch?
Die ene van jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, hoezo is het een glitch dan? ben er volgens mij nog geen 1 tegengekomenzal toch wel weer 5k ofzo inzitten maar
Ik heb dit jaar zoals gezegd wel echt het idee dat betere spelers op papier ook daadwerkelijk beter zijn in game, dus ja. +8 upgrade is niet verkeerd, zeker omdat alleen zijn key stats zijn geupgrade (niet kicking en speed, die zijn hetzelfde).quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh ja, die kan ik opzich nog wel halen... denk je dat dat de coins waard is?
Aight ga ik die nog even halenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zoals gezegd wel echt het idee dat betere spelers op papier ook daadwerkelijk beter zijn in game, dus ja. +8 upgrade is niet verkeerd, zeker omdat alleen zijn key stats zijn geupgrade (niet kicking en speed, die zijn hetzelfde).
Bij mij gaat het juist compleet andersom. Van extreem goed naar average, maar scheelt ook wel dat ik in hogere divisies speel dan in het begin.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:38 schreef Hoogstaande het volgende:
45-4-28 nu als record. Maar dat kwam af van 25-4-22 ofzo, dus er zit een goede stijgende lijn in.
Ja I guess so, ik had echt een leuke en goede match met mquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lazaro heeft echt goeie statsDus blijkbaar zijn er toch goede spelers die het bronze toernooi spelen?
Ja ik speel alleen cups. Pas als ik een sick gouden team heb ga ik proberen om in seasons wat hoger te komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist compleet andersom. Van extreem goed naar average, maar scheelt ook wel dat ik in hogere divisies speel dan in het begin.
Enige potjes tegen de cpu is voor manager task of totw uitdagingquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Blistering het volgende:
Spelen jullie allemaal online? Of nog meer mensen die enkel tegen de cpu spelen?![]()
Tegen de CPU spelen was nog helemaal hip toen ik mijn Sega Mega Drive had.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Blistering het volgende:
Spelen jullie allemaal online? Of nog meer mensen die enkel tegen de cpu spelen?![]()
Dat is toch geen klap aan? Lekker heel de wedstrijd kijken hoe de CPU rondjes aan het draaien is..quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Blistering het volgende:
weinig plezier dus voor jou ^^quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
Tegen de CPU spelen![]()
![]()
Daar zie ik de lol echt niet van in. Ik haal er plezier uit als ik iemand compleet verneder.
Ja ach, dat haal ik dan wel bij jullie mam.quote:
Niveau in cups is aardig hoog hoor..in ieder geval wat ik tegenkwam steeds. Je kan in je account ook terugzien uit welke divisie je tegenstander (uit de cup) kwam. Kan je het een beetje in de juiste context plaatsenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik speel alleen cups. Pas als ik een sick gouden team heb ga ik proberen om in seasons wat hoger te komen.
Ja dat update ie bij mij op de een of andere manier niet. Als ik compare staat er 0 games played, divisie 10 etc etc bij zowel mij als bij hem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niveau in cups is aardig hoog hoor..in ieder geval wat ik tegenkwam steeds. Je kan in je account ook terugzien uit welke divisie je tegenstander (uit de cup) kwam. Kan je het een beetje in de juiste context plaatsen
Ik vind ze juist enorm slecht. Waar zie je precies de divisie dan? Ik kon het niet terugvindenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niveau in cups is aardig hoog hoor..in ieder geval wat ik tegenkwam steeds. Je kan in je account ook terugzien uit welke divisie je tegenstander (uit de cup) kwam. Kan je het een beetje in de juiste context plaatsen
FUT spelen tegen de CPU ipv online is als fappen terwijl je vriendin gewillig klaarligt in de kamer ernaast.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FUT spelen tegen de CPU ipv online is als fappen terwijl je vriendin gewillig klaarligt in de kamer ernaast.
Haar in m'n glasquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach, dat haal ik dan wel bij jullie mam.
Jij weet net zo goed als ik dat ze het liefst heeft dat ik haar verneder...
Want, baby, ze genoot toch ongewild
Elke keer dat we het op die manier met elkaar deden
ge moet wel op FUT seasons klikken he jungske. Staat standaard op FIFA seasons.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat update ie bij mij op de een of andere manier niet. Als ik compare staat er 0 games played, divisie 10 etc etc bij zowel mij als bij hem.
hhahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach, dat haal ik dan wel bij jullie mam.
Jij weet net zo goed als ik dat ze het liefst heeft dat ik haar verneder...
Want, baby, ze genoot toch ongewild
Elke keer dat we het op die manier met elkaar deden
Een man hoort zijn klassiekers te kennenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klasse !! De eerste die het ziet. Jij gaat door voor de biertender.
Misschien was het toeval bij mij. Kwam bijna alleen maar tegen gasten uit D3 of hoger ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind ze juist enorm slecht. Waar zie je precies de divisie dan? Ik kon het niet terugvinden
O nu wel jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ge moet wel op FUT seasons klikken he jungske. Staat standaard op FIFA seasons.
Ik erger me vandaag wel veel aan mijn eigen spelers.. ik heb mijn keeper toch ook maar een chemistry kaart gegeven (handschoen)quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja I guess so, ik had echt een leuke en goede match met m
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een man hoort zijn klassiekers te kennen
waar kan je dat ergens vinden ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien was het toeval bij mij. Kwam bijna alleen maar tegen gasten uit D3 of hoger ook.
Vooral dat stukje over een hoer met één been spreekt mij enorm aan, maar dat zul je wel begrijpen. Speel m zelf ook wel eens op mn pianoquote:
Ik kan nu niet eens klikken op match historyquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien was het toeval bij mij. Kwam bijna alleen maar tegen gasten uit D3 of hoger ook.
My profile -->match historyquote:
quote:
Rechtstreekse link werkt wel? http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/historyquote:
Zie al die posts hierboven..quote:
ohh vaag, dus tijdens die missie rijdt er ergens een geldwagen?quote:
Held ben je ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rechtstreekse link werkt wel? http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/history
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef Kiid het volgende:
Maar Tim, waar staat dan welke divisie ze inzitten? Ik zie dat echt niet
sowieso nooit tegen de cpu. Dit jaar geen coins nodigquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Blistering het volgende:
Op de teamnaam tegenstander klikkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef Kiid het volgende:
die van jullei moeders poep ik volquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn hele bek wordt vol gescheten.
Gewoon op de clubnaam klikken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef Kiid het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef Kiid het volgende:
Bij match history. Klik je op de gamertag van je tegenstander. Dan staat het daar rechts meteenquote:
Op welk niveau speel je dan tegen de CPU? Want alles onder wereldklasse kan je gewoon rechtdoor lopen naar het doelquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben beter online dan offline en dat zegt wel wat. Online ben ik al fucking slecht en offline word ik vernederd door de CPU
Dan is het op de xbox heel anders dan de ps3, want bij mij lukt dat totaal niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op welk niveau speel je dan tegen de CPU? Want alles onder wereldklasse kan je gewoon rechtdoor lopen naar het doel
verkapte kijk mij in div 5 zitten postquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon op de clubnaam klikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geilquote:
thx, kan dan iets meer leven met een 3-2 nederlaag als de tegenstander in div4 zitquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon op de clubnaam klikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zitten de meesten toch wel een beetje in nu? Of hoger?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkapte kijk mij in div 5 zitten post
[..]
geil
Ik zit in 8quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zitten de meesten toch wel een beetje in nu? Of hoger?
Lijkt me ook wel ja. Valt weinig mee te pronken in ieder gevalquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zitten de meesten toch wel een beetje in nu? Of hoger?
Heb nog niet zoveel fut gedaan, win de potjes ook wel (al gaat het niet altijd zo soepel, een goaltje verschil meestal).quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, 5. Was niet zo heel moeilijk op zich
Ben ook elke keer gelijk gepromoveerd, vind Fifa erg chill spelen. Alleen met mijn Serie A team verlies ik veel puntenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nog niet zoveel fut gedaan, win de potjes ook wel (al gaat het niet altijd zo soepel, een goaltje verschil meestal).
Omdat een klein kutkind de TS is.quote:
Het viel echt nog wel mee. Die pot tegen Cambuur was veel erger. Nu win je weliswaar laat, maar is het een wonder dat het niet gewoon allang binnen was met al die kansen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef zerokil het volgende:
Belachelijk slechte pot.
Maar goed 3 punten zijn binnen over 2 weken spreekt niemand er meer over.
je bent in de warrrrrrrquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lang en kaal.
Beetje zoals mijn pen0r dus.
neen want vidic is geen negerquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lang en kaal.
Heb me echt geërgerd aan sommige spelers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het viel echt nog wel mee. Die pot tegen Cambuur was veel erger. Nu win je weliswaar laat, maar is het een wonder dat het niet gewoon allang binnen was met al die kansen.
Slow but gets the job done?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lang en kaal.
sterk, snel, high attacking workrates zekerquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lang en kaal.
#Kevinheeftnoggeenfifagekochtgrappenquote:
daar kap ik ook maar meequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
#Kevinheeftnoggeenfifagekochtgrappen
quote:
Werkt gewoon hoor op de PS3, of heb je die niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef Roypsv het volgende:
waarom kan EA nou niet gewoon ff die kakzooi fixen dat je fifa points kan kopen
jawel ps3, verschilt per account want ik kan het nog nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Werkt gewoon hoor op de PS3, of heb je die niet?
Daar let jij dan weer op. Goedkoop scoren weer dit, kutvent.quote:
als je een season ticket had en die heb je niet verlengd kan je geen fifa points kopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jawel ps3, verschilt per account want ik kan het nog niet
pAK ME DAN NEEM ME IN JE ARMEN DANquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar let jij dan weer op. Goedkoop scoren weer dit, kutvent.
WTF... een kijkje op haar FBquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
WTF... een kijkje op haar FB
zorgt niet voor een verbeterd beeld xD..
[ afbeelding ]
kerel heeft gelijk, waarom een BH als ze toch geen tieten heeft xD
Hahahaha, geweldigquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf, zij heeft echt anerekie jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom kijk je hier naar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Als kanker een youtuber was.
Zie hem nu ook pas voor het eerst..wat een gast is het ook
[ afbeelding ]
Hahah dat had ik nog helemaal gemist joh, ik had en snel overheen gelezenquote:
Ik kijk eigenlijk nooit fifa vids, kwam alleen een hoop boze reacties tegen van mensen nav ditquote:
why u heff to be madquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Als kanker een youtuber was.
Zie hem nu ook pas voor het eerst..wat een gast is het ook
[ afbeelding ]
ik zet ze nu meestal op het verkeerde been door voor die tijd een nepschot te doen, en gelijk daarna uit te halen.. meestal duikt de keeper dan veel te laat en rolt die bal gewoon onder hem door..quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Als je alleen op de keeper af gaat en hem wil omspelen hoe doe je dat dan het beste deze editie? Vorig jaar kon je de bal nog elke richting een tik vooruit geven. Nu niet meer
hoe de fuck kunnen die 75 rated kutspelers zulke stats krijgen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Jackson 2 goals. Al de 4e Colombiaan met 2 goals deze week
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef Jorwol het volgende:
Waarom is Hamsik zo goedkoop? Z'n stats zien er goed uit namelijk!
+15 als je ook de coaches hebtquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe de fuck kunnen die 75 rated kutspelers zulke stats krijgen?kan toch niet met alleen een all attribute +10?
Fijn te horen man, thanksquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
wefut is trouwens echt een prima site geworden. Heb het nu echt veel gebruikt gisteren en bevalt heel goedEcht handig dat je squad blijft staan als ik de rest van de site bezoek.
jazeker direct doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand als je nu een season ticket besteld of ik dan wel weer fifa points kan kopen ?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand als je nu een season ticket besteld of ik dan wel weer fifa points kan kopen ?
vind het niet erg om er een paar centen in te steken. wil gewoon me paketten godverdommequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Doe niet dom en wacht gewoon ipv meer geld te verspillen aan een bedrijf dat zijn zaken niet op orde kan houden.
Height en WF mist nog wel echt.quote:
Je krijgt dan max 1 pakket per week. Die fifa points zal je dan nog niet kunnen kopen. Misschien op een ander account? Dat al geprobeerd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind het niet erg om er een paar centen in te steken. wil gewoon me paketten godverdomme
ja dat wel. dat werkt wel ben gewoon te lui om die zooi over te zettenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je krijgt dan max 1 pakket per week. Die fifa points zal je dan nog niet kunnen kopen. Misschien op een ander account? Dat al geprobeerd?
Ik moet zeggen dat ik 4-3-3 (2) fijner vond spelen, maar in 4-3-3 (4) passen mijn spelers beterquote:
QFTquote:
Wat was er zo geniaal aan :$? gemist namelijk..quote:
waarom zou je die willen hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik chant packs van o.a. Feyenoord kan downloaden?
Gewoon stadion geluid uitzetten..dan kom je wel dicht in de buurt denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik chant packs van o.a. Feyenoord kan downloaden?
kinderachtigquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon stadion geluid uitzetten..dan kom je wel dicht in de buurt denk ik.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon stadion geluid uitzetten..dan kom je wel dicht in de buurt denk ik.
DM Pazzl maarquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Height en WF mist nog wel echt.
Dat gebeurd echt 1 keer van de 20-30 wedstrijdenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Blistering het volgende:
Haha, weet nu gelijk waarom ik nooit online speelde. Van die gasten die continu afk gaan, en dan de CPU die ervoor zorgt dat je niet fatsoenlijk kan profiteren van het afk wezen van je tegenstanderIngooi = lang wachten, uittrap = lang wachten, keepers die amper te passeren zijn
Echt kans na kans om zeep geholpen zo, terwijl die gast er dus gewoon niet was..
Uiteindelijk wel 2-5 gewonnen, nadat ik eerst met 2-0 van de mat werd getikt toen die gast er nog wel was. Heel sporadisch was 'ie er blijkbaar wel, want soms werden de cutscenes instant geskipt, en deed 'ie zelf ook nog eens wat zoals continu met z'n keeper heel ver uitkomenRare mensen..
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat gebeurd echt 1 keer van de 20-30 wedstrijden
JBGSquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Blistering het volgende:
Haha, weet nu gelijk waarom ik nooit online speelde. Van die gasten die continu afk gaan, en dan de CPU die ervoor zorgt dat je niet fatsoenlijk kan profiteren van het afk wezen van je tegenstanderIngooi = lang wachten, uittrap = lang wachten, keepers die amper te passeren zijn
Echt kans na kans om zeep geholpen zo, terwijl die gast er dus gewoon niet was..
Uiteindelijk wel 2-5 gewonnen, nadat ik eerst met 2-0 van de mat werd getikt toen die gast er nog wel was. Heel sporadisch was 'ie er blijkbaar wel, want soms werden de cutscenes instant geskipt, en deed 'ie zelf ook nog eens wat zoals continu met z'n keeper heel ver uitkomenRare mensen..
Op dezelfde site als altijd: http://www.frombar.com/quote:
loopdquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat gebeurd echt 1 keer van de 20-30 wedstrijden
?quote:
thnx werkt goed!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op dezelfde site als altijd: http://www.frombar.com/
Wat ik trouwens mis bij wefut is als ik hier kijk:quote:
Dat heb ik ook ja, chil dingetje van futhead.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ik trouwens mis bij wefut is als ik hier kijk: [ afbeelding ]
Dat er nergens staat dat ik op positie kan zoeken of op gold, silver, bronze
Ik mis ook de weak links bij spelers. Gebruik ik ook heel vaak op Futhead.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ik trouwens mis bij wefut is als ik hier kijk: [ afbeelding ]
Dat er nergens staat dat ik op positie kan zoeken of op gold, silver, bronze
Echt zo kut!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan gewoon niet eens een normaal origineel skill teampje bij elkaar hybridden.nieuwe chemistrylinks.
Ik maak ook alleen maar ongeïnspireerde bagger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt zo kut!Elke hybrid waaraan ik begin loopt vast.
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
RB met 91 pace. BIN voor 1100c gespot. Dit jaar is bronze packs openen echt een beetje nutteloos
Nou, een beetje realistisch DS, vorig jaar was dit een leuk klappertje zo'n loempiavouwer. Nu heeft die kaart gewoon geen waarde meerquote:
Loempiavouwer...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, een beetje realistisch DS, vorig jaar was dit een leuk klappertje zo'n loempiavouwer. Nu heeft die kaart gewoon geen waarde meer
gelukkig heb ik iets breder geinvesteerd dan alleen hunter en shadow kaartenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deja vu naar mijn 700 all healing kaarten in FUT 13
Die gasten hebben geen verstand van Fifa. FUT op de PCquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef Maoist het volgende:
Volgens het FUT pc forum zorgt de patch er voor dat een Fifa 13 (veel pace en LB+Y) de beste speelstijl is
Ik vond het te chaotisch om me op die markt te begeven, zo met al die kaarten door elkaar heen en zo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig heb ik iets breder geinvesteerd dan alleen hunter en shadow kaarten![]()
de manager league kaarten zitten wel weer ongeveer op het oude niveau
Hoezo is het compleet nutteloos?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Speel je wel eens met bronze dan? Ik vind het compleet nutteloos dit jaar.
Maar aangezien die healing kaarten en fitnesses toch wel verkopen kun je nog steeds wel winst maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, een beetje realistisch DS, vorig jaar was dit een leuk klappertje zo'n loempiavouwer. Nu heeft die kaart gewoon geen waarde meer
FUT pcquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef Maoist het volgende:
Volgens het FUT pc forum zorgt de patch er voor dat een Fifa 13 (veel pace en LB+Y) de beste speelstijl is
ach lekker FUT 13 tochquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het te chaotisch om me op die markt te begeven, zo met al die kaarten door elkaar heen en zo.
Autobuyers maken het handelen wel kapot jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb echt geen zin meer om te traden, lijkt wel of er veel meer mensen een autobuyer hebben dit jaar..
Kan ook niet 1 fatsoenlijke deal vinden
niet voor de insta profit gaan maar meer lange termijn denken dan maarquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb echt geen zin meer om te traden, lijkt wel of er veel meer mensen een autobuyer hebben dit jaar..
Harder zoeken, ik vind constant deals van 3-5kquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Een glitch waardoor je 3 miljoen kan verdienen ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Autobuyers maken het handelen wel kapot ja
Zullen we nog een potje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach lekker FUT 13 tochwas het nog niet verleerd. ingekocht voor onder de 700c druppelen nu de deur uit voor 4K
Vorig jaar maakte ik in de eerste weken abnormaal veel winst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Autobuyers maken het handelen wel kapot ja
Krijg ik niet voor elkaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Harder zoeken, ik vind constant deals van 3-5k
vriendin zit alberto te kijkenquote:
Jeetje wat een gedrocht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maak ook alleen maar ongeïnspireerde bagger.
[ afbeelding ]
Dan ben ik al in rustequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vriendin zit alberto te kijken![]()
half 11 kan ik nog wel even een potje
Ik heb de laatste dagen niet eens winst gemaakt met handelen.. ik heb ook maar heel weinig gezocht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig jaar maakte ik in de eerste weken abnormaal veel winst.
Nu mag ik blij zijn als ik een Torres Nilo koop voor 400c en verkoop voor 1k.
En dan heb ik hem nog eens 3 dagen in mijn TP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |